Kilka dni temu informowaliśmy, że do Brawl Stars zmierza duża aktualizacja. Najnowsza wersja gry, która właśnie wylądowała na serwerach, wprowadza m.in. nowy edytor map, Legendarną Zadymiarę Amber, a także przywraca, niestety jedynie tymczasowo, jeden ze starych trybów rozgrywki.
Warto dodać, że zmian z okazji Brawl-o-ween doczekaliśmy się więcej, niż pierwotnie zapowiadano. Twórcy przebudowali dla nas również system odznak, poprawili balans niektórych Zadymiarzy, a także naprawili kilka irytujących błędów, związanych z animacjami czy efektami dźwiękowymi.
Pełna lista modyfikacji Brawl Stars z okazji Brawl-o-ween:
Amber:
- Główny atak nowej Legendarnej Zadymiary opiera się na nieprzerwanym strumieniu ognia, który będzie w stanie podpalić każdy płyn leżący na ziemi
- Super Atak Amber polega na rzuceniu fiolką łatwopalnego płynu, który wycieka już w momencie lotu. W miejscu, w którym wyląduje butelka cieczy, tworzy się basen
- Gadżet nowej Zadymiary powoduje przyśpieszenie Amber, która przy okazji zaczyna rozlewać pod sobą łatwopalny płyn
- Gwiezdna moc pozwala na stworzenie dwóch basenów łatwopalnego płynu jednocześnie, a także na ładowanie Super Ataku podczas stania w kałuży
Edytor Map:
- Dostępny dla każdego gracza, który osiągnął 1000 pucharków
- W stworzone mapy będzie można grać wraz ze swoimi znajomymi. Dostępne będą na nich taki tryby gry jak Zbieranie Klejnotów, Starcie czy Zadyma
- Samouczki i kolejne informacje mają być dostępne pod hasztagiem #BrawlMaps na YouTube
Brawl-O-Ween:
- Nowe tło w menu głównym
- Nowa muzyka w menu głównym
- Dodano Podest sceniczny kapeli Poco
- Dodano Brawl-O-Weenowe wyzwanie, dzięki któremu można wygrać Brawl-O-Weenowy skin do Rosy oraz inne ekskluzywne dodatki
- Graveyard Shift powraca jako tymczasowy tryb gry
- Halloweenowe dekoracje pojawią się w środowiskach Podestu scenicznego kapeli Poco oraz w Kostnicy Mortisa
Nowe Skórki:
- Underworld Bo z programu Supercell Make (150 diamentów)
- ZomBibi z programu Supercell Make (80 diamentów)
- Brawl-O-Ween jako skórka sezonowa (80 diamentów)
- Rywal Colt jako skórka limitowana (4.99 $)
- Prawdziwie Srebrny/Złoty Bull
- Prawdziwie Srebrny/Złoty Barley
- Prawdziwie Srebrny/Złoty Rico
- Prawdziwie Srebrny/Złoty Frank
- Prawdziwie Srebrny/Złoty Mortis
Nowe Gadżety (już niebawem):
- Bull – tupnięcie w podłogę, które będzie spowalniać przeciwników, a także możliwość wstrzymania przeładowania
- Bea – trzy krążące pszczoły, które zadają obrażenia przeciwnikom
- Darryl – emitowanie obszaru wokół siebie, który na 4 sekundy spowalnia przeciwników
- Brock – przy okazji kolejnego ataku zwykłego Carl leci razem z kilofem
- Nita – misiek towarzyszący Nicie dostaje tarczę (35%) trwająca trzy sekundy
- Kiełek – niszcząc ścianę, Kiełek będzie dostawał pełne przeładowanie swojego Ulta
- 8-Bitowiec – kolejny atak zwykły będzie generował więcej pocisków
- Colt – atak zwykły przemieni się w wielki pocisk, który może niszczyć ściany
- Maks – możliwość cofnięcia czasu. Od teraz Maks może zapisać obecną pozycję, a następnie cofnąć się do tej sprzed 4 sekund (z takim samym poziomem punktów życia)
Balans Zadymiarzy:
- 8-Bitowiec – zwiększona ilość punktów życia (teraz ma ich 4800)
- Colette – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 11%. Z kolei Super Atak będzie ładował się 100% szybciej
- EMZ – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 14%
- Gale – zwiększono szybkość przeładowywania głównego ataku o 5%
- Nita – szybkość przeładowywania głównego ataku zwiększona o 12%. Dodatkowo misiek Nity może od teraz poruszać się i atakować nawet podczas użycia Łap Niedźwiedzia
- Bo – zapalnik naciągowy ma mieć 1,5 sekundy opóźnienia od momentu aktywacji
Odznaki:
- System odznak ma od teraz posiadać po 5 slotów na każdego z Zadymiarzy
- Każdy Zadymiarz ma teraz po trzy dedykowanie dla niego sloty i dwa dodatkowe, tzw. sloty specjalne
- Sloty specjalne są uniwersalne i dzielone pomiędzy wszystkimi Zadymiarzami
Naprawione błędy:
- Dodano wsparcie dla kolejnych urządzeń o częstotliwości 90/120/144 Hz
- Automatyczny celownik Pipier nie będzie już redukował u Franka użycia Aktywnej Redukcji Szumów
- Naprawiono błąd dotyczący tarczy w skinie Mecha Paladyn Surge. Wcześniej przedmiot ten, będąc na ostatnim poziomie ulepszenia, potrafił znikać z pleców
- Naprawiono błędy z efektami dźwiękowymi Super Totemu Bo i Syropostopu Bea. Wcześniej pojawiały się one za każdym razem gdy gadżet znajdował się w zasięgu wzroku innych graczy
- Surge i Colette już nie mogą niszczyć ścian obok dekoracji swoimi Super Atakami
- Światło Wzrostu Rosy powinno tworzyć zieloną trawę bez względu na motyw graficzny rozgrywanej mapy
Inne zmiany:
- Karnet Zadymiarski – dodano informacje, iż nagrody za sezon 1 zostaną zebrane wraz z końcem sezonu trzeciego
- Matchmaking – zmiany w priorytecie wyszukiwaniu gier
- Drobne zmiany w trybach gry – przede wszystkim rotacja nowych map w Oblężeniu, Gorącej Strefie oraz Igrzyskach Mocy