Razer, wiodąca na świecie marka lifestyle'owa dla graczy, oraz A BATHING APE (BAPE), wiodąca japońska marka odzieży ulicznej założona w 1993 roku, oficjalnie ogłosili dzisiaj podjęcie współpracy w zakresie gamingowych  urządzeń peryferyjnych oraz odzieży i plecaków, które będą dostępne pod nazwą „GAMING APE”. Limitowana kolekcja ma uhonorować  społeczność graczy oraz kulturę streetwearową, łącząc charakterystyczny nadruk BAPE CAMO z potrójnym logo węża Razera. Ikoniczny APE HEAD będzie również widoczny na niezmiennie popularnych słuchawkach Razer Kraken.

Kolekcja A GAMING APE składa się z inspirowanych projektami BAPE urządzeń peryferyjnych Razera, takimi jak myszka DeathAdder V2, podkładka Goliathus V2 i bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Opus. Fani mogą również wyrazić swoją miłość do ulubionych marek dzięki kolekcji odzieży ulicznej, w tym bluzie z kapturem, oraz plecakom, stworzonym od początku przez BAPE. To pierwsza wspólna kolekcja obu marek i pozycja obowiązkowa dla ich entuzjastów.

Nowa limitowana kolekcja odzieży i sprzętu, która powstała ze współpracy z BAPE, oferuje charakterystyczny styl streetwearowy połączony z gamingowym wdziękiem – idealne rozwiązanie dla fanów mody ulicznej i graczy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Razer oraz BAPE, prosimy zajrzeć tutaj.

Ekskluzywna prezentacja nowej kolekcji odbędzie się podczas wydarzenia na żywo – RAZERSTORE LIVE, 3 grudnia o 18:30 czasu PDT, a sama kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 4 grudnia 2020 r. od godziny 18:00 czasu PDT / 5 grudnia 2020 r., 11:00 czasu JST.

Kolekcja A GAMING APE zadebiutuje na Razer.com, w sklepach RazerStore, a także w wybranych lokalizacjach BAPE STORE, w tym US.BAPE.COM i BAPE.COM.

Źródło: materiały prasowe