Wczoraj informowaliśmy o zapowiadanych zmianach dla przedmiotów League of Legends w przyszłotygodniowej aktualizacji 11.3. Dzisiaj za to Mark "Scruffy" Yetter podzielił się szczegółami na temat zmian dla poszczególnych postaci i szczerze mówiąc, mogą one nieźle namieszać w drabince rankingowej jak i w profesjonalnej rozgrywce.

Bohaterowie

Riot Games zdradziło zmiany dla bohaterów, które w połączeniu z niektórymi aktualizacjami przedmiotów mogą być zabójcze dla niektórych czempionów. W takim miernym położeniu znajdują się między innymi Olaf, Ivern i Elise, którzy po wprowadzeniu łatki 11.3 mogą stać się mało grywalni. Ciekawie również wyglądają buffy. Z nich będą się cieszyć na przykład gracze Shyvany, Sylasa czy Vladimira.

Osłabieni

  • Olaf
    • Mniej podstawowego zdrowia (z 597 na 575 pkt)
    • Gniew Berserkera (Bierna):
      • Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 0-100% na 0-70% na podstawie brakującego zdrowia)
  • Cho'Gath
    • Migbłystalne Kolce (E):
      • Mniejsze obrażenia (z 22-82 na 22-70 pkt)
  • Pantheon
    • Kometarna Włócznia (Q):
      • Większy czas odnowienia umiejętności (10-8 na 13-8 sekund)
      • Umiejętność zadaje teraz 70% obrażeń nie tylko stworom, ale także potworom z lasu
  • Rammus
    • Rozwścieczająca Prowokacja (E):
      • Większy czas odnowienia umiejętności (z 12-10 na 12 sekund)
  • Anivia
    • Błyskawiczny Mróz (Q):
      • Mniejsze obrażenia (z 70-210 [+50% AP]na 60-200[+45% AP] pkt)
    • Burza Lodu (R):
      • Większy czasd odnowienia umiejętności (z 4-1 na 4-2 sekundy)
  • Elise
    • Neurotoksyny (Q):
      • Mniejsze obrażenia (z 40-180 na 40-160 pkt)
    • Szał Pełzania (W):
      • Mniejsza dodatkowa prędkość ataku (z 60-140% na 60-100%)
  • Seraphine
    • Osobowość Sceniczna (Bierna):
      • Mniejsze obrażenia nut (z 5-20 na 4-16 pkt)
    • Dźwięk Przestrzenny (W):
      • Mniejsza wartość tarczy (z 60-120 na 50-100 pkt; z 90-180 na 75-150 pkt w przypadku użycia na sobie)
  • Ivern
    • Mniej zdrowia co poziom (z 95 na 85 pkt)
    • Wybuchowe Nasiono (E):
      • Mniejsza wartość tarczy (z 80-220 na 80-200)
  • Udyr
    • Styl Feniksa (R):
      • Mniej obrażeń z aury (z 50-300 na 50-275 pkt w ciągu 4 sekund)
  • Taliyah
    • Skalna Surferka (Bierna):
      • Więcej dodatkowej prędkości poruszania się przy ścianach (z 12-40 na 20-45%)
    • Utkana Salwa (Q):
      • Mniejsze obrażenia potworom po pierwszym uderzeniu (ze 100 na 80%)

Wzmocnieni

  • Karma
    • Większa regeneracja many (z 11.5 na 13 pkt)
    • Wewnętrzny Płomień (Q):
      • Mniejszy koszt many (z 65 na 55 pkt)
  • Sylas
    • Smagnięcie Łańcuchem (Q):
      • Mniejszy koszt many (z 50-75 na 55 pkt)
    • Królobójca (W):
      • Większe obrażenia (z 65-205 [+85% AP] na 70-210 [+90% AP])
  • Singed
    • Ślad Trucizny (Q):
      • Większy współczynnik mocy umiejętności (z 80 na 90%)
  • Riven
    • Waleczność (E):

      • Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 12-8 na 10-6 sekund)
  • Jinx
    • Zmienianko! (Q):
      • Większy zasięg (z 75-175 na 100-200 jednostek)
  • Ezreal
    • Mistyczny Strzał (Q):

      • Większy przelicznik dodatkowych obrażeń (z 120% na 130% AD)
  • Mordekaiser
    • Śmiertelny Uścisk (E):

      • Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 24-12 na 22-10 sekund)
  • Vladimir
    • Hemoplaga (R):
      • Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 150-120 na 120 sekund)
  • Shyvana
    • Podwójne Ugryzienie (Q):
      • Większy przelicznik dodatkowych obrażeń (z 0 na 40% AD)
    • Wypalenie (W):
      • Większy przelicznik dodatkowej prędkości poruszania się (z 0 na 8% na 100 AP)

Zaktualizowani

  • Rell
    • Przyciągnij i Odstrasz (E):
      • Mniejszy czas rozwiązania kiedy użyte na sobie (z 3 na 1 sekundę)
      • Naprawiono usterkę powiązaną z używaniem czaru na sojuszniku, który nie jest w zasięgu

Przedmioty

W kontekście przedmiotów nic nie zmieniło się w porównaniu do wczorajszej zapowiedzi – wszystkie planowane zmiany są takie same.

  • Pancerz Umrzyka
    • Mniej dodatkowego zdrowia (z 475 na 400 pkt)
  • Kostur Płynącej Wody
    • Mniej dodatkowej mocy umiejętności (z 60 na 50 AD)
  • Klepsydra Zhonyi
    • Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
  • Żelazny Bicz
    • USUNIĘTO: Stwory i potwory przyjmują podwójne obrażenia poniżej 50% zdrowia
  • Cheptacz Posoki
    • Mniejsza wartość aktywnego leczenia (z 12% na 8% brakującego zdrowia)
  • Krwiożercza Hydra
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
  • Gruboskórność Steraka
    • Mniejsza wartość podstawowej tarczy (z 200 na 100 pkt)
    • Krótszy czas trwania tarczy (z 5 na 4 sekundy)
  • Siła Natury
    • Więcej prędkości poruszania się co ładunek od otrzymywania obrażeń (z 6 [maks. 30] na 8 [maks. 40] jednostek)
  • Mroźne Serce
    • Mniejszy koszt (z 2700 na 2500 szt. złota)
    • Mniej pancerza (80 na 70)
  • Chemtechowy Skaziciel
    • NOWE: Leczenie bądź też nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że ich kolejny atak nałoży 60% głębokich ran na 3 sekund
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20 jednostek)
  • Nieśmiertelny Łuklerz
    • Więcej wartości ataku (z 50 na 60)
    • Więcej dodatkowej prędkości ataku (z 15% na 20%)
  • Widmowy Tancerz
    • Więcej wartości ataku (z 0 na 20)
    • Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 45% na 25%)
    • Długi miecz zastąpi sztylet w ścieżce budowy
    • Zaatakowanie 3 razy powoduje, że Widmowy Walc zapewnia również 30% prędkości ruchu (zmiana z 5 razy i 40% prędkości ruchu)
  • Pozdrowienia Lorda Dominika
    • Więcej przebicia pancerza (z 25% na 35%)
  • Roślinna Bariera
    • Mniejszy koszt (z 1200 na 1000 szt. złota)
    • NOWA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: Zgładzenie jednostki daje 1 jednostkę odporności na magię (maks. 15)
  • Całun Banshee
    • Więcej mocy umiejętności (z 65 na 80)
    • Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
  • Skupienie Horyzontalne
    • Więcej mocy umiejętności (ze 100 na 115)
    • Mniejszy minimalny zasięg hiperstrzału (z 750 na 700 jednostek)
  • Świt Srebrzystej
    • Brak szczegółów
  • Wysysające Spojrzenie
    • Mniejsza wartość wszechwampiryzmu (z 10% na 5%)
    • Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
  • Szczelinotwórca
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
    • Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
  • Zaćmienie
    • Większa wartość przyznawanej tarczy (ze 150 [75 na bohaterach zasięgowych] na 180 [90 na bohaterach zasięgowych])
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 10% na każdym poziomie zmniejszone na 5-10% w zależności od poziomu)