STS

Po 20 aktualizacji przedmiotów i bohaterów, czyli plany na patch 11.3 dla LoL-a

Środek tygodnia, a więc czas na dawkę informacji na temat zmian w League of Legends. W tym tygodniu żadnej łatki do gry nie oczekujemy – następna, oznaczona numerem 11.3 zawita na serwerach dopiero za parę dni, a konkretniej w środę 3 lutego. Oznacza to, że poniższe szczegóły pochodzą od Marka „Scruffy’ego” Yettera, który tradycyjnie poinformował graczy na temat aktualizacji za pomocą Twittera. Tak więc bez zbędnego przeciągania: sprawdźmy, co szykuje dla graczy Riot Games.

CZYTAJ TEŻ
Patch 11.2 trafił do League of Legends, a wraz z nim Viego i masa aktualizacji bohaterów i przedmiotów

Bohaterowie

Na chwilę obecną Riot nie podzielił się żadnymi szczegółami na temat zmian bohaterów – tych powinniśmy upatrywać na dniach. Wiemy za to, którzy z nich i w którym kierunku zostaną zaktualizowani. Dodatkowo Yetter zaznaczył, że poprawiona ma zostać Rell, aczkolwiek nie kategoryzował jej w żaden sposób.

Osłabieni

  • Ivern
  • Elise
  • Anivia
  • Rammus
  • Pantheon
  • Cho’Gath
  • Olaf
  • Seraphine
  • Udyr
  • Taliyah
Wzmocnieni

  • Karma
  • Sylas
  • Singed
  • Riven
  • Jinx
  • Ezreal
  • Mordekaiser
  • Vladimir
  • Shyvana

Przedmioty

Prawdziwa fala zmian pojawia się dopiero w kontekście przedmiotów. Twórcy gry wciąż szukają idealnego balansu dla wielu z nich, stąd też w patchu oznaczonym 11.3 wiele z nich zostanie zaktualizowanych. Tym razem możemy jednak z czystym sercem stwierdzić, że więcej z nich zostanie wzmocnionych, aniżeli osłabionych.

  • Pancerz Umrzyka
    • Mniej dodatkowego zdrowia (z 475 na 400 pkt)
  • Kostur Płynącej Wody
    • Mniej dodatkowej mocy umiejętności (z 60 na 50 AD)
  • Klepsydra Zhonyi
    • Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
  • Żelazny Bicz
    • USUNIĘTO: Stwory i potwory przyjmują podwójne obrażenia poniżej 50% zdrowia
  • Cheptacz Posoki
    • Mniejsza wartość aktywnego leczenia (z 12% na 8% brakującego zdrowia)
  • Krwiożercza Hydra
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
  • Gruboskórność Steraka
    • Mniejsza wartość podstawowej tarczy (z 200 na 100 pkt)
    • Krótszy czas trwania tarczy (z 5 na 4 sekundy)
  • Siła Natury
    • Więcej prędkości poruszania się co ładunek od otrzymywania obrażeń (z 6 [maks. 30] na 8 [maks. 40] jednostek)
  • Mroźne Serce
    • Mniejszy koszt (z 2700 na 2500 szt. złota)
    • Mniej pancerza (80 na 70)
  • Chemtechowy Skaziciel
    • NOWE: Leczenie bądź też nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że ich kolejny atak nałoży 60% głębokich ran na 3 sekund
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20 jednostek)
  • Nieśmiertelny Łuklerz
    • Więcej wartości ataku (z 50 na 60)
    • Więcej dodatkowej prędkości ataku (z 15% na 20%)
  • Widmowy Tancerz
    • Więcej wartości ataku (z 0 na 20)
    • Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 45% na 25%)
    • Długi miecz zastąpi sztylet w ścieżce budowy
    • Zaatakowanie 3 razy powoduje, że Widmowy Walc zapewnia również 30% prędkości ruchu (zmiana z 5 razy i 40% prędkości ruchu)
  • Pozdrowienia Lorda Dominika
    • Więcej przebicia pancerza (z 25% na 35%)
  • Roślinna Bariera
    • Mniejszy koszt (z 1200 na 1000 szt. złota)
    • NOWA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: Zgładzenie jednostki daje 1 jednostkę odporności na magię (maks. 15)
  • Całun Banshee
    • Więcej mocy umiejętności (z 65 na 80)
    • Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
  • Skupienie Horyzontalne
    • Więcej mocy umiejętności (ze 100 na 115)
    • Mniejszy minimalny zasięg hiperstrzału (z 750 na 700 jednostek)
  • Świt Srebrzystej
    • Brak szczegółów
  • Wysysające Spojrzenie
    • Mniejsza wartość wszechwampiryzmu (z 10% na 5%)
    • Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
  • Szczelinotwórca
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
    • Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
  • Zaćmienie
    • Większa wartość przyznawanej tarczy (ze 150 [75 na bohaterach zasięgowych] na 180 [90 na bohaterach zasięgowych])
    • Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 10% na każdym poziomie zmniejszone na 5-10% w zależności od poziomu)
Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Nowe wydarzenie w LoL: Wild Rift. Próba Ashe już na serwerach gry

W League of Legends: Wild Rift cały czas trwa wydarzenie znane jako Ekspedycja Yordlów. Dziś na serwerach gry pojawiła się jednak nowa ograniczona cza...