W poniedziałek do Brawl Stars trafiła nowa aktualizacja. Twórcy skupili się w niej na poprawieniu kilku irytujących błędów, a także na zmianach w balansie. Przede wszystkim osłabiono kilku Zadymiarzy, którzy wydawali się zbyt mocni w porównaniu z innymi bohaterami. Warto dodać, że łatka jest już dostępna na serwerach gry.
Zmiany w balansie
Bo
- Pierwsze naładowanie Super Ataku odbywa się w najszybszym możliwym czasie. Kolejne ładowania są natomiast wolniejsze o 1% co każdą sekundę aż do momentu, kiedy to Totem osiągnie wartość zredukowaną o 50%.
- Efekt nalicza się od teraz indywidualnie na każdego gracza.
- Efekt Supertotemu jest tym słabszy im bardziej ładuje się Super Atak bohatera.
Edgar
- Zmniejszenie współczynnika ładowania Super Ataku przy użyciu Głównego Ataku. Wcześniej było to 10 uderzeń. Teraz do naładowania będzie potrzeba dwunastu.
Jessie
- Zmniejszono obrażenia Ataku Głównego. Wcześniej wynosiły one 1120 punktów, teraz będzie to jedynie 1060.
Bea
- Od teraz umiejętność Dzikiego Roju będzie można użyć 4 razy.
- Dziki Rój od teraz zatrzymuje się już przy trafieniu pierwszego celu.
- Maksymalne obrażenia od Dzikiego Roju zmniejszone z 800 do 600.
- Dziki Rój pokrywać będzie mniejszy obszar. Poza tym będzie działał wolniej.
Byron
- Zmniejszone punkty życia z 2500 do 2400.
- Zmniejszone obrażenia Ataku głównego. Teraz Byron będzie odbierał po 380 punktów za pojedynczy atak.
Naprawione błędy
- Dotychczas niektóre ze zgłoszonych map, które były zrobione przez graczy, były automatycznie blokowane. Od teraz przypadkowe bany nie powinny więcej niepokoić twórców plansz.
- Naprawiono dziwne zachowanie piłki, które powodował Super Atak Kiełka. Wcześniej błąd pojawiał się w trybie Zadymy.
- Od teraz skrzynie w Starciu nie będą odpychane przez Super Atak Kiełka.
- Poprawiono odznaki Ruffsa, które odblokowywaliśmy dzięki paczkom. Wcześniej dodawały się one do kont użytkowników w niepoprawny sposób.
- Dodano odznaki Collete i Lou do odpowiednich paczek.
Oficjalny opis całej aktualizacji znajdziecie pod tym adresem.