Kłopoty z ekwipunkiem Steam już niejednokrotnie spędzały sen z powiek wielu użytkownikom tej platformy. Dziś po raz kolejny doświadczyliśmy niemałych problemów, które spowodowały szereg niedogodności. Tym razem do klasycznego niedziałającego ekwipunku Counter-Strike: Global Offensive doszły jeszcze przeszkody w połączeniu z serwerami gry.
Jak zdążyli dowiedzieć się już użytkownicy Reddita, poza znanym już wszystkim komunikatem uniemożliwiającym sprawdzenie naszego wyposażenia z CS:GO, znalazło się jeszcze wiele innych utrudnień. Gracze głównie borykają się z wydłużonym oczekiwaniem na znalezienie rozgrywki, zerwaniami połączeń i błędami w przyznawaniu nagród za wykonywanie misji z operacji. Użytkownicy działający na Rynku Społeczności również padli ofiarami sporych niedogodności. Między innymi przedmioty, które zakupimy nie pojawiają się w naszym ekwipunku, a przy próbie wystawienia własnego, te ostatecznie nie pojawiają się na liście ofert.
Kilkadziesiąt minut temu oficjalny profil CS:GO wstawił na Twittera post, w którym napisał, że pracownicy zostali już poinformowani o kłopotach i przyglądają się całej sprawie.
Aktywnie badamy problem związany z obciążeniem, który powoduje opóźnienia w finalizowaniu sprzedaży rynkowej CS:GO oraz handlu przedmiotami. Tymczasowo wyłączyliśmy Rynek Społeczności dla przedmiotów CS:GO na czas rozwiązywania utrudnień. Doceniamy waszą cierpliwość podczas badania problemu.
Nie wiemy jednak z jak poważnymi kłopotami mamy do czynienia. Miejmy nadzieję, że jutrzejszego poranka już wszelkie przeciwności zostaną zażegnane, a my będziemy mogli w spokoju powrócić do zaplanowanych działań.