Fani League of Legends: Wild Rift na brak nowości narzekać po prostu nie mogą. Zaledwie dwa tygodnie temu informowaliśmy o aktualizacji (2.2a), a już dziś na serwerach gry wylądowała kolejna duża łatka (2.2b). Warto się nią zainteresować szczególnie dlatego, że w jej ramach dostaniemy do dyspozycji aż dwóch nowych bohaterów.

Do gry dołączą: Rengar oraz Kha'Zix. Warto podkreślić jednak, że nie pojawią się oni na serwerach już teraz, a dopiero za kilka dni. Bohaterowie mają oficjalnie zadebiutować w mobilnej wersji League of Legends dopiero 6 maja. Oprócz tego w najbliższym czasie do naszej dyspozycji oddane zostaną: nowe skórki, akcesoria kosmetyczne, specjalne wydarzenia oraz Pojedynki Nemezis, o których przeczytacie poniżej.

Dodane skórki

  • Pogodynka Janna
  • Cyber Nami
  • Boski Król Darius
  • Boski Król Garen
  • Kha’Zix Lotos Śmierci
  • Nocny Łowca Rengar

Nowe przedmioty kosmetyczne

  • Ikony: Łowca Pustki (Kha’Zix), Łowca (Rengar), Drapieżnik Doskonały*, Król Rift**
  • Emotki: Heh!, Czas na Zabawę, Uroczy Napastnik
  • Tagi Pojawienia: Łowca Pustki (Kha’Zix), Łowca (Rengar)
  • Ramki ikon: Rozpoczynają Się Łowy
  • Błyskotki: Wilczy Rycerz, Astralny Lew, Skrzydło Pustki, Kolekcja Trofeów

*Ikona zostanie wydana, jeśli w wydarzeniu zwycięży drużyna Kha’Zixa.

** Ikona zostanie wydana, jeśli w wydarzeniu zwycięży drużyna Rengara.

Nowe wydarzenia

Mistrzowie Łowów:
Wiecznie spowite mgłą wojny dżungle Wild Rift mogą okazać się zabójcze nawet dla najśmielszych bohaterów. A jednak dwóch urodzonych łowców uznało to surowe pole walki za odpowiednie dla siebie terytorium. Każdy chce zdobyć trofeum w postaci głowy drugiego.

Wydarzenie Mistrzów Łowów rozpocznie się 6 maja. Więcej informacji pojawi się wkrótce.

Zmiany bohaterów

Darius:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 610 pkt.
  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 9 pkt. → 7 pkt.

Draven:

Wirujący Topór

  • Obrażenia: 55/60/65/70 pkt. → 45/50/55/60 pkt.

Evelynn:

Ostatnia Pieszczota

  • Czas odnowienia: 100/80/60 s → 120/95/70 s

Galio:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie co poziom: 115 pkt. → 125 pkt.

Uderzenie Kolosa

  • Czas odnowienia: 5/4,5/4 s → 5/4/3 s

Wichry Wojny

  • Naprawiono błąd, przez który Wichry Wojny zadawały obrażenia początkowe dwukrotnie.
  • Skalowanie obrażeń zależnych od zdrowia z mocą umiejętności: 1,5% → 2%

Katarina:

Chciwość

  • Obrażenia: 72-240 pkt. → 62-230 pkt.

Shunpo

  • Zasięg: 6,5 jedn. → 6 jedn.

Leona:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 7,5 pkt. → 9 pkt.

Słoneczny Blask

  • Obrażenia: 25-137 pkt. → 33-145 pkt.

Ostrze Zenitu

  • Zasięg: 7 jedn. → 7,5 jedn.

Teemo:

Partyzantka

  • Czas trwania Kamuflażu wyświetla się teraz poprawnie na każdym poziomie umiejętności, tj. jako 3/3,5/4/4,5 s zamiast 3/4/5/6 s.

Ziggs:

Skacząca Bomba

  • Czas odnowienia: 6/5,5/5/4,5 s → 7,5/6,5/5,5/4,5 s

Zmiany prowadzących grających w duetach

Ashe:

Salwa

  • Czas odnowienia: 14/11/8/5 s → 13/10/7/4 s

Tristana:

Ładunek Wybuchowy

  • Podstawowe obrażenia efektu użycia: 65/80/95/110 pkt. → 70/90/110/130 pkt.

Niszczący Strzał

  • Obrażenia podstawowe: 300/400/500 pkt. → 350/450/550 pkt.

Varus:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa mana: 345 pkt. → 390 pkt.

Kołczan Rozkładu

  • Obrażenia zależne od brakującego zdrowia:
    • Poziom 1.: 6,5-9,75% → 6,5-13%
    • Poziom 15.: 13,5-20,25% → 13,5-27%

Vayne:

Godzina Sądu

  • Dodatkowe obrażenia od ataku: 20/30/40 pkt. → 30/40/50 pkt.
  • Czas odnowienia: 90/75/60 s → 80/70/60 s

Xayah:

Zabójcze Upierzenie

  • Koszt many: 60 pkt. → 50 pkt.
  • Czas odnowienia: 20/18/16/14 s → 19/17/15/13 s

Wezwanie Ostrzy

  • Czas działania unieruchomienia: 1 s → 1,25 s

Osłabienia smoków

Piekielny Smok:

  • Dodatkowe obrażenia: 8% → 6%

Starszy Piekielny Smok:

  • Dodatkowe obrażenia: 12% → 9%
  • Dodatkowe obrażenia za każdy ładunek: 4% → 3%

Podniebny Smok:

  • Premia do prędkości ruchu: 7,5% → 6%

Starszy Podniebny Smok:

  • Premia do prędkości ruchu: 11,25% → 9%
  • Premia do prędkości ruchu za każdy ładunek: 3,75% → 3%

Nowości systemowe

Pojedynek Nemezis:

Tych dwóch zaciętych bohaterów sprowadza swoją wendetę do Wild Rift wraz z nową mechaniką gry o wysoką stawkę. Oto Pojedynek Nemezis! Stanowi on stałą część gry, która będzie trwać nawet po zakończeniu wydarzenia. Pojedynek Nemezis może mieć miejsce, tylko jeśli odpowiedni bohaterowie spełnią wszystkie następujące warunki:

  • Obaj mają przynajmniej poziom 13.
  • Żaden z nich nie zadał obrażeń bohaterom ani nie otrzymał obrażeń od bohaterów w przeciągu 5 s.
  • Obaj żyją.
  • Dzieli ich przynajmniej 16 jedn. odległości.

Do Pojedynku Nemezis nie dojdzie w każdej grze, nawet jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione, ale kiedy będzie miał miejsce, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni za pomocą ogłoszenia w grze. Dany bohater wygra Pojedynek Nemezis, jeśli zada obrażenia przeciwnikowi, a ten zginie w przeciągu 3 s od ich otrzymania.

Oto pierwszy Pojedynek Nemezis w Wild Rift: Łowy Rozpoczęte!

  • Jeśli wygra Rengar to będzie automatycznie zyskiwał Zaciekłość podczas używania umiejętności – Zew Łowu.
  • Jeśli wygra Kha’Zix to otrzyma dodatkowy punkt Ewolucji.

Zmiany w czarach, runach i przedmiotach

Ognisty Trybularz:

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota → 2800 szt. złota
  • Koszt skompletowania: 650 szt. złota → 850 szt. złota

Echo Harmonii:

  • Obrażenia podstawowe: 16-30 pkt. → 16-25 pkt.
  • Współczynnik dodatkowych obrażeń procenta zdrowia: 1% → 0,8%

Zdobywca: 

  • Czas trwania efektu ładunków: 8 s → 6 s

Bariera:

  • Czas odnowienia: 90 s → 120 s

Rotacja darmowych bohaterów

29.04 5.05: Ezreal, Jarvan IV, Jhin, Leona, Lee Sin, Malphite, Orianna, Seraphine, Rakan, Teemo

6–.12.05: Amumu, Camille, Draven, Katarina, Kennen, Lulu, Nami, Rammus, Vayne, Zed