Fani League of Legends: Wild Rift na brak nowości narzekać po prostu nie mogą. Zaledwie dwa tygodnie temu informowaliśmy o aktualizacji (2.2a), a już dziś na serwerach gry wylądowała kolejna duża łatka (2.2b). Warto się nią zainteresować szczególnie dlatego, że w jej ramach dostaniemy do dyspozycji aż dwóch nowych bohaterów.
Do gry dołączą: Rengar oraz Kha'Zix. Warto podkreślić jednak, że nie pojawią się oni na serwerach już teraz, a dopiero za kilka dni. Bohaterowie mają oficjalnie zadebiutować w mobilnej wersji League of Legends dopiero 6 maja. Oprócz tego w najbliższym czasie do naszej dyspozycji oddane zostaną: nowe skórki, akcesoria kosmetyczne, specjalne wydarzenia oraz Pojedynki Nemezis, o których przeczytacie poniżej.
Dodane skórki
- Pogodynka Janna
- Cyber Nami
- Boski Król Darius
- Boski Król Garen
- Kha’Zix Lotos Śmierci
- Nocny Łowca Rengar
Nowe przedmioty kosmetyczne
- Ikony: Łowca Pustki (Kha’Zix), Łowca (Rengar), Drapieżnik Doskonały*, Król Rift**
- Emotki: Heh!, Czas na Zabawę, Uroczy Napastnik
- Tagi Pojawienia: Łowca Pustki (Kha’Zix), Łowca (Rengar)
- Ramki ikon: Rozpoczynają Się Łowy
- Błyskotki: Wilczy Rycerz, Astralny Lew, Skrzydło Pustki, Kolekcja Trofeów
*Ikona zostanie wydana, jeśli w wydarzeniu zwycięży drużyna Kha’Zixa.
** Ikona zostanie wydana, jeśli w wydarzeniu zwycięży drużyna Rengara.
Nowe wydarzenia
Mistrzowie Łowów:
Wiecznie spowite mgłą wojny dżungle Wild Rift mogą okazać się zabójcze nawet dla najśmielszych bohaterów. A jednak dwóch urodzonych łowców uznało to surowe pole walki za odpowiednie dla siebie terytorium. Każdy chce zdobyć trofeum w postaci głowy drugiego.
Wydarzenie Mistrzów Łowów rozpocznie się 6 maja. Więcej informacji pojawi się wkrótce.
Zmiany bohaterów
Darius:
Podstawowe statystyki
- Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 610 pkt.
- Podstawowa regeneracja zdrowia: 9 pkt. → 7 pkt.
Draven:
Wirujący Topór
- Obrażenia: 55/60/65/70 pkt. → 45/50/55/60 pkt.
Evelynn:
Ostatnia Pieszczota
- Czas odnowienia: 100/80/60 s → 120/95/70 s
Galio:
Podstawowe statystyki
- Zdrowie co poziom: 115 pkt. → 125 pkt.
Uderzenie Kolosa
- Czas odnowienia: 5/4,5/4 s → 5/4/3 s
Wichry Wojny
- Naprawiono błąd, przez który Wichry Wojny zadawały obrażenia początkowe dwukrotnie.
- Skalowanie obrażeń zależnych od zdrowia z mocą umiejętności: 1,5% → 2%
Katarina:
Chciwość
- Obrażenia: 72-240 pkt. → 62-230 pkt.
Shunpo
- Zasięg: 6,5 jedn. → 6 jedn.
Leona:
Podstawowe statystyki
- Podstawowa regeneracja zdrowia: 7,5 pkt. → 9 pkt.
Słoneczny Blask
- Obrażenia: 25-137 pkt. → 33-145 pkt.
Ostrze Zenitu
- Zasięg: 7 jedn. → 7,5 jedn.
Teemo:
Partyzantka
- Czas trwania Kamuflażu wyświetla się teraz poprawnie na każdym poziomie umiejętności, tj. jako 3/3,5/4/4,5 s zamiast 3/4/5/6 s.
Ziggs:
Skacząca Bomba
- Czas odnowienia: 6/5,5/5/4,5 s → 7,5/6,5/5,5/4,5 s
Zmiany prowadzących grających w duetach
Ashe:
Salwa
- Czas odnowienia: 14/11/8/5 s → 13/10/7/4 s
Tristana:
Ładunek Wybuchowy
- Podstawowe obrażenia efektu użycia: 65/80/95/110 pkt. → 70/90/110/130 pkt.
Niszczący Strzał
- Obrażenia podstawowe: 300/400/500 pkt. → 350/450/550 pkt.
Varus:
Podstawowe statystyki
- Podstawowa mana: 345 pkt. → 390 pkt.
Kołczan Rozkładu
- Obrażenia zależne od brakującego zdrowia:
- Poziom 1.: 6,5-9,75% → 6,5-13%
- Poziom 15.: 13,5-20,25% → 13,5-27%
Vayne:
Godzina Sądu
- Dodatkowe obrażenia od ataku: 20/30/40 pkt. → 30/40/50 pkt.
- Czas odnowienia: 90/75/60 s → 80/70/60 s
Xayah:
Zabójcze Upierzenie
- Koszt many: 60 pkt. → 50 pkt.
- Czas odnowienia: 20/18/16/14 s → 19/17/15/13 s
Wezwanie Ostrzy
- Czas działania unieruchomienia: 1 s → 1,25 s
Osłabienia smoków
Piekielny Smok:
- Dodatkowe obrażenia: 8% → 6%
Starszy Piekielny Smok:
- Dodatkowe obrażenia: 12% → 9%
- Dodatkowe obrażenia za każdy ładunek: 4% → 3%
Podniebny Smok:
- Premia do prędkości ruchu: 7,5% → 6%
Starszy Podniebny Smok:
- Premia do prędkości ruchu: 11,25% → 9%
- Premia do prędkości ruchu za każdy ładunek: 3,75% → 3%
Nowości systemowe
Pojedynek Nemezis:
Tych dwóch zaciętych bohaterów sprowadza swoją wendetę do Wild Rift wraz z nową mechaniką gry o wysoką stawkę. Oto Pojedynek Nemezis! Stanowi on stałą część gry, która będzie trwać nawet po zakończeniu wydarzenia. Pojedynek Nemezis może mieć miejsce, tylko jeśli odpowiedni bohaterowie spełnią wszystkie następujące warunki:
- Obaj mają przynajmniej poziom 13.
- Żaden z nich nie zadał obrażeń bohaterom ani nie otrzymał obrażeń od bohaterów w przeciągu 5 s.
- Obaj żyją.
- Dzieli ich przynajmniej 16 jedn. odległości.
Do Pojedynku Nemezis nie dojdzie w każdej grze, nawet jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione, ale kiedy będzie miał miejsce, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni za pomocą ogłoszenia w grze. Dany bohater wygra Pojedynek Nemezis, jeśli zada obrażenia przeciwnikowi, a ten zginie w przeciągu 3 s od ich otrzymania.
Oto pierwszy Pojedynek Nemezis w Wild Rift: Łowy Rozpoczęte!
- Jeśli wygra Rengar to będzie automatycznie zyskiwał Zaciekłość podczas używania umiejętności – Zew Łowu.
- Jeśli wygra Kha’Zix to otrzyma dodatkowy punkt Ewolucji.
Zmiany w czarach, runach i przedmiotach
Ognisty Trybularz:
- Łączny koszt: 2600 szt. złota → 2800 szt. złota
- Koszt skompletowania: 650 szt. złota → 850 szt. złota
Echo Harmonii:
- Obrażenia podstawowe: 16-30 pkt. → 16-25 pkt.
- Współczynnik dodatkowych obrażeń procenta zdrowia: 1% → 0,8%
Zdobywca:
- Czas trwania efektu ładunków: 8 s → 6 s
Bariera:
- Czas odnowienia: 90 s → 120 s
Rotacja darmowych bohaterów
29.04 – 5.05: Ezreal, Jarvan IV, Jhin, Leona, Lee Sin, Malphite, Orianna, Seraphine, Rakan, Teemo
6–.12.05: Amumu, Camille, Draven, Katarina, Kennen, Lulu, Nami, Rammus, Vayne, Zed