Dwa tygodnie musieliśmy czekać na kolejną porcję poprawek i modyfikacji od Valve. Ale w końcu są – dziś na Steamie zadebiutowała bowiem nowa aktualizacja Counter-Strike'a: Global Offensive, która w dużej mierze skupia się na usprawnieniach czterech obecnych w grze map. Poza mniej istotnymi Grind i Mocha pochylono się również nad nadal czekającym na przywrócenie do turniejowej puli Cachem oraz Ancient, które niedawno do owej puli zostało dodane. Dodatkowo twórcy wprowadzili też pewne poprawki związane ze śledzeniem pozycji trenera czy też naprawili pomniejsze obecne błędy. Pełną listę zmian prezentujemy poniżej:

MISC

  • dodano opcję "2" do komendy sv_damage_print_enable, która sprawia, że informacje na temat obrażeń będą pokazywane tylko po zakończeniu rundy
  • pozycja trenera od teraz zapisywana jest w plikach kopii zapasowej
  • w deathmatchu naprawiono błąd, w wyniku którego można w nieskończoność przedłużać nietykalność poprzez wielokrotne wpisywanie komendy "open_buymenu"
  • w trybie Odbijanie naprawiono wartość pancerza podczas wybierania kart

VScript

  • naprawiono problem z ramką ograniczającą dla obróconych elementów

Mapy

  • Ancient
    • wprowadzono zmiany w wyglądzie BS-a B i jego okolic
    • dodano wyższy kontrast dla podstawowych tekstur na B dla lepszej czytelności
    • naprawiono losowe brakujące mikropolygony w totemie/rzeźbie na B
    • na całej mapie zmieniono kolor dykty dla lepszego kontrastu
    • wyprostowano przejście przez wyłom w ścianie na B
    • poprawiono rozmieszczenie punktów odrodzenia dla obu drużyn
  • Grind
    • na midzie zmniejszono liczbę pozycji do lurkowania dla wprowadzenia płynniejszych rotacji
    • obniżono osłonę na shorcie A, by umożliwić boostowanie się ponad granatem dymnym
    • usunięto niezamierzone miejsca do boostowania
    • naprawiono wiele miejsc, w których mogła utknąć bomba
    • wprowadzono drobne poprawki wizualne
  • Mocha
    • poprawiono clipping
    • ulepszono siatkę nawigacji
    • wprowadzono dodatkowe oznaczenia BS-ów
    • naprawiono błędy: odradzanie w deathmatchu, odgłosy na respie CT, pomniejsze błędy oświetlenia
  • Cache
    • dodano poprawki optymalizacji
    • przyciszono odgłosy ptaków
    • zmniejszono kontrast niektórych tekstur
    • nieco rozjaśniono niebo
    • wprowadzono pomniejsze poprawki
    • przywrócono żywsze kolory niektórych tekstur i modeli
    • przywrócono niektóre detale nawet na najniższych ustawieniach graficznych