Początek czerwca to wyczekiwana przez fanów League of Legends: Wild Rift łatka oznaczona numerem 2.3. Nowa aktualizacja, która właśnie pojawiła się na serwerach gry, przyniosła do produkcji mnóstwo nowości, na czele z dwoma bohaterkami – Irelią oraz Rivenem. Ponadto w mobilnej wersji League of Legends pojawiły się niepublikowane wcześniej skórki, akcesoria, wydarzenia, opcje społecznościowe, a także powrócił uwielbiany przez graczy tryb ARAM.

Dodane skórki

  • Irelia z Zakonu Lotosu
  • Arcade Riven
  • Arcade Kai’Sa
  • Arcade Sona
  • Bojowy Boss Ziggs

Nowe funkcje społecznościowe

Bliscy znajomi:

  • Razem ze swoimi bliskimi znajomymi możecie teraz awansować i zdobywać nowe tytuły znajomości. Można mieć maksymalnie 20 bliskich znajomychOto dostępne tytuły: Partnerzy doskonali, Potęga rodziny, Nierozłączni sojusznicy oraz Najlepsi kumple.
  • Gdy zaproszenie do bliskich znajomych zostanie zaakceptowane, możecie awansować waszą znajomość do czterech różnych poziomów poprzez wspólne granie oraz wręczanie sobie prezentów.

Subskrypcje znajomych:

  • Od teraz można zasubskrybować aktywność trójki znajomych, aby otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy zalogują się oni do gry albo skończą mecz. Subskrybowani znajomi będą także wyświetlać się na górze waszej listy znajomych.

Akcesoria

  • Błyskotki: Ostre i Zabójcze, Wygnano Cię, Przyciskowy Tłuczek, Przerwa na Przekąskę, Miękki Puch
  • Ikony: Panie Ostrzy, Furia Miecza.
  • Powroty: Kłaczki Nieboraczki.

Buffy i nerfy bohaterów w patchu 2.3

Akali:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 650 pkt. → 570 pkt.
  • Zdrowie co poziom: 115 pkt. → 125 pkt.
    • Całkowite zdrowie na 15. poziomie: 2260 pkt. → 2320 pkt.
  • Pancerz: 35 pkt. → 30 pkt.

Technika Pięciu Cięć

  • Energia: 95/90/85/80 pkt. → 130/110/90/70 pkt.

Osłona Zmierzchu

  • Przywraca 80 pkt. energii.
  • Zwiększa całkowitą energię o 80 pkt., gdy osłona jest aktywna.

Salto Shurikena

  • Obrażenia podstawowe Shurikena: 40/80/120/160 pkt. → 30/60/90/120 pkt.
  • Skalowanie Shurikena z obrażeniami od ataku: 0,35 pkt. → 0,25 pkt.
  • Skalowanie Shurikena z mocą umiejętności: 0,5 pkt. → 0,3 pkt.
  • Obrażenia podstawowe Doskoku: 40/80/120/160 pkt. → 70/120/170/220 pkt.
  • Skalowanie Doskoku z obrażeniami od ataku: 0,35 pkt. → 0,5 pkt.
  • Skalowanie Doskoku z mocą umiejętności: 0,5 pkt. → 0,8 pkt.

Skrytobójcze Wykończenie

  • Pierwsze użycie: obrażenia fizyczne → obrażenia magiczne
  • Skalowanie z mocą umiejętności przy pierwszym użyciu: 0,3 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności przy drugim użyciu: 0,5 pkt. → 0,4 pkt.
    • Maksymalne skalowanie z mocą umiejętności: 1,5 pkt. → 1,2 pkt.

Blitzcrank:

Bariera Many

  • Czas odnowienia: 80 s → 50 s

Zwiększone Obroty

  • Czas odnowienia: 15 s → 12 s

Camille:

Haki

  • Stuknięcie wystrzeliwuje teraz haki w stronę elementu terenu wykrytego przed Camille.
  • Stuknięcie nie spowoduje użycia umiejętności, jeśli przed Camille nie znajduje się żaden element terenu.

Darius:

Noxiańska Potęga

  • Obrażenia od ataku przy maksymalnej liczbie ładunków: 29/43/57/71/85/99/113/127/141/155/169/183/197/211/225pkt. → 22/30/38/46/58/70/82/94/112/130/148/166/186/206/226 pkt.

Diana:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie: 610 pkt. → 570 pkt.

Ostrze Księżycowej Poświaty

  • Skalowanie z mocą umiejętności: 0,6 pkt. → 0,5 pkt.

 Zew Księżyca

  • Minimalne obrażenia podstawowe: 175/225/275 pkt. → 150/200/250 pkt.
  • Maksymalne obrażenia podstawowe: 350/450/550 pkt. → 300/400/500 pkt.

Fizz:

Trójząb

  • Umiejętność bierna zadaje teraz 200% obrażeń rozłożonych w czasie neutralnym potworom.

Psotnik / Rozrabiaka

  • Mana: 95/100/105/110 pkt. → 85/90/95/100 pkt.
  • Czas odnowienia: 16/14/12/10 s → 15,5/13,5/11,5/9,5 s
  • Obrażenia podstawowe: 70/140/210/280 pkt. → 85/150/215/280 pkt.

Garen:

Podstawowe statystyki

  • Przyrost zdrowia: 135 pkt. → 125 pkt.
  • Przyrost pancerza: 6,4 pkt. → 5,8 pkt.

Demaciańska Sprawiedliwość

  • Czas odnowienia: 65/60/55 s → 80/70/60 s

Lux:

Pryzmatyczna Bariera

  • Wytrzymałość tarczy przy powrocie: 100/140/180/220 pkt. → 75/105/135/165 pkt.
  • Skalowanie tarczy z mocą umiejętności przy powrocie: 0,4 jedn. → 0,3 jedn.

Gragas:

Pijacka Furia

  • Podstawowe zmniejszenie obrażeń: 10/13/16/19% → 8/11/14/17%
  • Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu: 8% → 7%

Kennen:

Grzmiący Shuriken

  • Obrażenia podstawowe: 65/120/175/230 pkt. → 75/130/185/240 pkt.

Porażenie Elektryczne

  • Czas odnowienia: 15/12/9/6 s → 12/10/8/6 s

Kha'zix:

Ukryte Zagrożenie

  • Promień izolacji: 400 jedn. → 300 jedn.

Pantheon:

Spadająca Gwiazda

  • Przebicie pancerza: 10/15/20%

Rakan:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa odporność na magię: 30 pkt. → 34 pkt.
  • Odporność na magię co poziom: 0,8 pkt. → 1,2 pkt.
    • Całkowita odporność na magię na 15. poziomie: 41,2 pkt. → 50,8 pkt.

Zwariowane Skrzydła

  • Skrócony czas odnowienia tarczy na 15. poziomie: 17,6 s → 14,8 s
    • 40/38,4/36,8/35,2/33,6/32/30,4/28,8/27,2/25,6/24/22,4/20,8/19,2/17,6 s → 40/38,2/36,4/34,6/32,8/31/29,4/27,4/25,6/23,8/22/20,2/18,4/16,6/14,8 s

Rammus:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowy pancerz co poziom: 5,1 pkt. → 4,7 pkt.
    • Pancerz na 15. poziomie 117 pkt. → 111 pkt.

(2) Kula Obronna

  • Podstawowe obrażenia Kolczastej Skorupy: 5/10/15/20 pkt. → 8/10/12/14 pkt.

Renekton:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 64 pkt. → 70 pkt.

Rzeź Niewiniątek

  • Leczenie przy trafieniu: 4/6/8/10 pkt. → 6/9/12/15 pkt.
  • Obrażenia podstawowe: 60/110/160/210 pkt. → 70/120/170/220 pkt.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku: 80% → 90%
  • Wzmocnione obrażenia podstawowe: 90/165/240/315 pkt. → 105/180/255/330 pkt.
  • Skalowanie ze wzmocnionymi dodatkowymi obrażeniami od ataku: 120% → 135%

Twisted Fate:

As z Rękawa

  • Bierna prędkość ataku: 15/20/25/30%
  • Dodatkowa prędkość ataku przy użyciu: 55/70/85/100% → 40/50/60/70%

Wukong:

 Złoty Kostur

  • Czas odnowienia: 8/7/6/5 s → 8/7,5/7/6,5 s
  • Teraz leczy 10% dodatkowego zdrowia.
  • Ataki Wukonga oraz jego klona skracają czas odnowienia Złotego Kostura o 0,5 s.

Wojowniczy Żartowniś

  • Czas odnowienia: 16/14/12/10 s → 18/17/16/15 s

Xin Zhao:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 64 pkt. → 58 pkt.

Determinacja

  • Podstawowa wysokość leczenia: 9,6-60 pkt. → 6,8-60 pkt.

Cios Trzech Szponów

  • Obrażenia podstawowe: 25/30/35/40 pkt. → 20/25/30/35 pkt.

Z Wiatru Grom

  • Cięcie i pchnięcie włócznią uderzają teraz trochę za Xin Zhao.
  • Zasięg pchnięcia: 6 jedn. → 8 jedn.
  • Czas odnowienia: 12/11/10/9 s → 12/10,5/9/7,5 s
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku drugiego trafienia: 0,8 pkt. → 0,7 pkt.
  • Pchnięcie teraz wyzywa bohaterów/potwory i na 3 s zapewnia wizję na celu.
    • Jeśli trafionych zostanie wiele celów, Xin Zhao rzuca wyzwanie wrogowi, który znajduje się najdalej od niego.
  • Obrażenia zadawane stworom zmniejszono o 50%.

Zuchwała Szarża

  • Zasięg rzucenia przeciwko wyzwanym celom: 5,5 jedn. → 8,5 jedn.
  • Skalowanie z mocą umiejętności: 60% → 80%

Garda Półksiężyca

  • Obrażenia: 75/175/275 pkt. → 75/150/225 pkt.
  • Skalowanie z mocą umiejętności: 80% mocy umiejętności
  • Czas działania: 3 s → 5 s
  • Ataki podstawowe oraz zaklęcia wydłużają czas działania Gardy Półksiężyca.

Ziggs: 

Podstawowe statystyki

  • Bierne obrażenia przeciwko budowlom: 200% → 150%

Modyfikacje w trybie ARAM – Przedmioty

Tryb ARAM powraca i będzie dostępny w League of Legends: Wild Rift od czerwca do lipca. Twórcy przygotowali w nim jednak spore zmiany.

Czarny Tasak: 

  • Obrażenia od ataku: 30 pkt. → 35 pkt.
  • Zmniejszenie pancerza za każdy ładunek: 4% → 5%
  • Maksymalna liczba ładunków: 6 → 5
  • Całkowita redukcja pancerza: 24% → 25%

Pancerz Umrzyka: 

  • Zdrowie: 300 pkt. → 225 pkt.

Mroczne Ostrze Draktharru: 

  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. → 55 pkt.

Paszcza Malmortiusa:

  • Koszt: 3200 szt. złota → 3000 szt. złota
  • Odporność na magię: 35 pkt. → 45 pkt.

Moc Trójcy:

  • Prędkość ataku: 40% → 30%

Modyfikacje w trybie ARAM – Runy

Runa Kluczowa – Pęd fazowy:

  • Trafienie bohatera 3 osobnymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 3 sekund zapewnia dużą premię do prędkości ruchu i odporność na spowolnienia.

Determinacja – Kościana Zbroja:

  • Po otrzymaniu obrażeń od bohatera następne 3 umiejętności lub ataki bohaterów zadają ci mniejsze obrażenia.

Determinacja – Drugi Oddech:

  • Zyskujesz większą regenerację zdrowia. Ponadto po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera regenerujesz trochę brakującego zdrowia. Ten efekt jest podwójnie skuteczny w przypadku bohaterów walczących w zwarciu.

Determinacja – Pancerz Adaptacyjny :

  • Zyskujesz dodatkowe maksymalne zdrowie, a także większą obronę, gdy masz mniej niż 50% punktów zdrowia.

Dominacja – Nadchodząca Burza:

  • Dodatkowe statystyki: 2 pkt. obrażeń od ataku lub 4 pkt. mocy umiejętności co 2 minuty → 2 pkt. obrażeń od ataku lub 4 pkt. mocy umiejętności / 5 pkt. obrażeń od ataku lub 10 pkt. mocy umiejętności / 9 pkt. obrażeń od ataku lub 18 pkt. mocy umiejętności / 14 pkt. obrażeń od ataku lub 28 pkt. mocy umiejętności […] co 3 minuty

Dominacja – Bohater: 

  • Dodatkowe obrażenia: 10% → 8%
  • Dodatkowe obrażenia tracone przy śmierci: 5% → 4%

Determinacja – Przypływ Życia:

  • Ograniczając ruchy wrogich bohaterów, oznaczasz ich. Sojusznicy stopniowo się leczą, gdy atakują oznaczonych bohaterów. → Trafienie wrogiego bohatera umiejętnością lub atakiem oznacza go. Gdy ty lub twoi sojusznicy zadajecie obrażenia oznaczonym bohaterom, leczycie tych sojuszników i siebie. Każdy sojusznik może aktywować to leczenie raz na oznaczenie.

Determinacja – Szkolenie sprawnościowe:

  • Po każdych kolejnych 2 minutach zyskujesz dodatkowe 2 punkty pancerza i odporności na magię.

Inspiracja – Miłośnik Słodkości: 

  • Zjedzenie Miodowego Owocu przez gracza lub pobliskiego sojusznika zapewnia dodatkowe złoto.

Inspiracja – Mistrzowski Umysł:

  • Dodatkowe złoto za zabójstwo potwora lub zniszczenie wieży: 100 szt. → 120 szt.
  • Dodatkowe PD za zabójstwo potwora lub zniszczenie wieży: 500 pkt. → 0 pkt.
  • Obrażenia zadawane wieżom: obrażenia nieuchronne → obrażenia adaptacyjne

Usunięto:

  • Runa kluczowa – Kleptomancja
  • Determinacja – Szkielet
  • Determinacja – Regeneracja
  • Determinacja – Duchowy Krok

Nowe wydarzenie w LoL: Wild Rift

Złamane Ostrza

Gracze mogą wykonywać misje związane z Riven i Irelią, by odblokować jedną z bohaterek za darmo.

Inne zmiany

  • Nagrody za zabójstwa bohaterów wyświetlają się teraz na tablicy wyników.
  • Czas odnowienia przedmiotów sojuszników wyświetla się teraz na tablicy wyników.
  • Tablica wyników w grach rankingowych jest automatycznie sortowana według wybranych pozycji.
  • Ulepszono interfejs wskazówek dot. alei w grach rankingowych.
  • Gracze będą otrzymywać powiadomienia w oknie czatu, gdy ich sojusznik utraci połączenie.
  • Otwarcie menu ustawień wyświetli stronę, która była używana jako ostatnia.
  • Zwiększono dystans potrzebny do przerwania działania o 20%. Dotyczy to ustawienia sposobu alternatywnego przerywania działania.
  • Ulepszono ładowanie gry w poczekalni.
  • Naprawiono problem z zacinaniem się obrazu na niektórych niskobudżetowych urządzeniach.
  • Przeprowadzono refaktoryzację kodu odpowiedzialnego za ładowanie zasobów, by zmniejszyć zużycie pamięci.
  • Zoptymalizowano alokację pamięci dla niskobudżetowych urządzeń.
  • Zoptymalizowano układ strony wydarzeń, by różne rodzaje wydarzeń były pogrupowane i wyświetlały się wspólnie dla łatwiejszego dostępu.
  • Ikona strony wydarzeń wyświetla teraz obraz aktualnego wydarzenia.
  • Wiadomość „wieża jest atakowana” nie będzie już wyświetlana tak często, jeśli atakowana jest ta sama wieża.

Rotacja darmowych bohaterów

3.06 9.06: Aurelion Sol, Dr Mundo, Galio, Gragas, Graves, Leona, Nami, Singed, Tristana, Vayne

10.06 – 16.06: Amumu, Fiora, Jhin, Kennen, Lee Sin, Lulu, Miss Fortune, Sona, Twisted Fate, Ziggs