STS

Aktualizacja CS:GO – poprawki drzewa decyzji SI oraz mapy Pitstop

Niemal tydzień po ostatniej aktualizacji Valve uraczyło nas kolejnym patchem dla Counter-Strike’a: Global Offensive. Tym razem deweloperzy skupili się na zmianach w drzewie decyzji sztucznej inteligencji, dodając nowe komendy. Ponadto graficznych poprawek doczekała się jedna z najnowszych map, czyli przeznaczony dla trybu Skrzydłowy Pitstop. Zmieniono modele, tekstury, a także usprawniono ogólną optymalizację. I… to w gruncie rzeczy tyle. Mamy bowiem do czynienia z małą, ważącą zaledwie 76 megabajtów łatką. Pełną listę zawartych w niej modyfikacji prezentujemy poniżej:

UI

  • naprawiono linki meczów na żywo w panelu wydarzenia

SDK

  • zaktualizowano drzewo decyzji sztucznej inteligencji
    • dodano „action_secondary_attack”
    • dodano „action_reload” oraz „condition_is_reloading”
    • w Blackboard dostępna jest liczba amunicji dla wszystkich broni poprzez „AmmoCount/weapon_name”, zaś „AmmoCount/current” przechowuje liczbę amunicji dla obecnie posiadanej broni. Można je odczytać poprzez „condition_is_less”, „condition_is_equal” itd..

Mapy

  • Pitstop
    • wprowadzono graficzną aktualizację mapy wraz z nowymi teksturami i modelami
    • poprawiono optymalizację
    • usunięto schowek
    • dodano poprawki oświetlenia i clippingu
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Czas na powrót LCK! Masa szlagierów na start, w tym T1 kontra HLE

League of Legends na najwyższym poziomie powraca na całym świecie. Ostatnio wystartowały chińskie i północnoamerykańskie rozgrywki, a przed nami start...