Niemal tydzień po ostatniej aktualizacji Valve uraczyło nas kolejnym patchem dla Counter-Strike'a: Global Offensive. Tym razem deweloperzy skupili się na zmianach w drzewie decyzji sztucznej inteligencji, dodając nowe komendy. Ponadto graficznych poprawek doczekała się jedna z najnowszych map, czyli przeznaczony dla trybu Skrzydłowy Pitstop. Zmieniono modele, tekstury, a także usprawniono ogólną optymalizację. I... to w gruncie rzeczy tyle. Mamy bowiem do czynienia z małą, ważącą zaledwie 76 megabajtów łatką. Pełną listę zawartych w niej modyfikacji prezentujemy poniżej:
UI
- naprawiono linki meczów na żywo w panelu wydarzenia
SDK
- zaktualizowano drzewo decyzji sztucznej inteligencji
- dodano "action_secondary_attack"
- dodano "action_reload" oraz "condition_is_reloading"
- w Blackboard dostępna jest liczba amunicji dla wszystkich broni poprzez "AmmoCount/weapon_name", zaś "AmmoCount/current" przechowuje liczbę amunicji dla obecnie posiadanej broni. Można je odczytać poprzez "condition_is_less", "condition_is_equal" itd..
Mapy
- Pitstop
- wprowadzono graficzną aktualizację mapy wraz z nowymi teksturami i modelami
- poprawiono optymalizację
- usunięto schowek
- dodano poprawki oświetlenia i clippingu