Szerokie grono partnerów G2 Esports dziś się powiększyło i to o naprawdę znaczącą markę. Esportowa organizacja ogłosiła bowiem nawiązanie współpracy z legendarną firmą Ralph Lauren, którą bardzo dobrze kojarzą fani sportów tradycyjnych, przede wszystkim tenisa.

Ralph Lauren wchodzi do świata gamingu z pomocą G2

Ralph Lauren Corporation powstało 54 lata temu z inicjatywy Ralpha Laurena, amerykańskiego projektanta mody. Dziś charakterystyczne logo z graczem polo obecne jest na wielu międzynarodowych imprezach, bo w przeszłości firma sponsorowała m.in. amerykańskich atletów uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich, a ponadto od 16 lat pozostaje głównym dostawcą strojów legendarnego turnieju tenisowego Wimbledon. Co ciekawe, obchody 16. rocznicy tej kooperacji będą jednym z elementów współpracy z G2 – gwiazda podległej organizacji dywizji League of Legends, Martin "Rekkles" Larsson, weźmie bowiem udział w specjalnie przygotowanej z tej okazji kampanii marketingowej. Niemniej to dopiero początek, bo obie marki planują kolejne wspólne działania, które dotyczyć będą również aktywności w mediach społecznościowych.

Dziś jest jeden z najbardziej wyjątkowych dni zarówno w moim życiu, jak i w historii G2 – zapewnił założyciel oraz CEO G2, Carlos "ocelote" Rodriguez. – Marka, którą kocham od wielu lat, jest od teraz częścią rodziny G2. Ralph Lauren dzięki współpracy z G2 wchodzi do świata gamingu, my zaś czujemy ogromne szczęście i dumę z tego, że możemy pomóc w realizacji strategii firmy. Dzięki jej wsparciu będziemy nadal rozwijać się oraz podnosić poziom zapewnianej wam rozrywki. Jako wieloletni gracz oraz dumny założyciel organizacji mogę powiedzieć, że zobaczenie, jak Ralph Lauren wchodzi do tej branży, to niesamowity moment, którego nigdy nie zapomnę. Jestem niesamowicie podekscytowany, gdy myślę o tych wszystkich nadchodzących rzeczach, którymi będziemy się z wami dzielić – dodał.

Dla G2 Esports jest to kolejna ważna współpraca, do której nawiązania doszło w 2021 roku. Wcześniej organizacja, która ma swoją siedzibę w Berlinie, ogłaszała już, że jej partnerami zostały niemiecka firma odzieżowa Adidas oraz Bondly, czyli internetowa platforma związana z tzw. NFT, czyli niewymienialnymi tokenami.