STS
fot. Riot Games

Patch 11.16 do LoL-a: Słabszy Tahm Kench na górnej alei i Diana w lesie

Znamy już wszystkie szczegóły dotyczące najnowszej aktualizacji do League of Legends. Patch 11.16 znalazł się na serwerach online minionej nocy, także warto spojrzeć dokładnie, co się zmieni w najbliższych tygodniach w solo kolejce. Patch 11.16: Osłabienie leśników i modyfikacje postaci Wśród bohaterów, którzy będą słabsi, przeważają dżunglerzy. Diana, Lee Sin czy też Xin Zhao nie […]

Znamy już wszystkie szczegóły dotyczące najnowszej aktualizacji do League of Legends. Patch 11.16 znalazł się na serwerach online minionej nocy, także warto spojrzeć dokładnie, co się zmieni w najbliższych tygodniach w solo kolejce.

Patch 11.16: Osłabienie leśników i modyfikacje postaci

Wśród bohaterów, którzy będą słabsi, przeważają dżunglerzy. Diana, Lee Sin czy też Xin Zhao nie będą już aż tak mocni, jak wcześniej. Nerfy dotyczące tych dwóch ostatnich postaci mogą nie zrobić jednak większej różnicy. Xin będzie miał zaledwie 3 pkt obrażeń mniej na pierwszym poziomie, także nie zniknie raczej z mety. Gracze górnej alejki z pewnością odnotują też z dużą ulgą osłabienia dla Tahm Kencha. Jeśli chodzi o wzmocnienia, to nie można przejść obojętnie obok dużych buffów dla Jhina oraz Vladimira. Ten ostatni dostanie więcej mocy umiejętności za dodatkowe zdrowie i wygląda na to, że może się przebić do naszych meczów.

Wśród modyfikacji zawartych w patchu 11.16 możemy zobaczyć dość spore zmiany u Karmy oraz Sony. U tej pierwszej postaci możemy się pożegnać ze skróceniem czasu odnowienia przy trafieniach na umiejętności biernej. Zmieniona została także zdolność pod klawiszem Q. W przypadku Sony jest już więcej nowości. Wspierająca dostała zupełnie nową pasywkę, która polegać będzie na zbieraniu ładunków Accelerando. Jej superumiejętność będzie natomiast trafiać też stwory oraz potwory. Więcej na temat jej minireworku można poczytać tutaj.

Osłabieni bohaterowie

  • Diana Diana
    • Ostrze Książycowej Poświaty (Q):
      • Mniej obrażeń przeciwko niepotężnym potworom (z 300% na 250%)
  • Fiora
    • Szermierka (E):
      • Dłuższy czas odnowienia (z 11/9,5/8/6,5/5 na 11/10/9/8/7 sekund)
  • Lee Sin
    • Żelazna Wola (W):
      • Zmniejszony wszechwampiryzm (z 10/15/20/25/30% na 5/10/15/20/25%)
  • Lulu
    • Fanaberia (W):
      • Dłuższy czas odnowienia (z 15/14/13/12/11 na 16/15/14/13/12 sek.)
    • Szalony Rozkwit (R):
      • Dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach (z 110/95/80 na 120/100/80 sek.)
  • Tahm Kench
    • Smakosz (Bierna):
      • Zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach (z 12-60 pkt. na poziomach 1-18 na 8-60 pkt. na poziomach 1-18)
    • Smagnięcie Językiem (Q):
      • Zmniejszone podstawowe leczenie (z 15/20/25/30/35  na 10/15/20/25/30 pkt.)
  • Xin Zhao
    • Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku (z 66 na 63 pkt.)
  • Ziggs
    • Zwiększona podstawowa mana (420 na 480 pkt.)
    • Hextechowe Miny (E):
      • Zmniejszone obrażenia podstawowe od każdej miny na niższych poziomach i zwiększone na wyższych (z 40/75/110/145/180 na 30/70/110/150/190 pkt.)
      • Zmniejszone spowolnienie na niższych poziomach (z 30/35/40/45/50% na 10/20/30/40/50%)

Wzmocnieni bohaterowie

  • Jarvan IV
    • Bojowy Rytm (Bierna):
      • Zwiększone obrażenia (8% aktualnego zdrowia celu na 10% aktualnego zdrowia celu)
    • Kataklizm (R):
      • Zwiększone skalowanie dodatkowych obrażeń (150% obrażeń od ataku na 180% obrażeń od ataku)
  • Maokai
    • Wyssanie Magii (Bierna):
      • Zwiększone leczenie ( z 5-65 pkt. (+5-13% maks. zdrowia; na poziomach 1-18) na  5/15/25/35/45/55/65 pkt. (+7/8,5/10/11,5/13/14/15% maks. zdrowia; na poziomach 1/6/9/11/13/15/17))
    • Rzut Sadzonką (E):
      • Zmniejszone obrażenia wybuchu (z 25/50/75/100/125 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,8% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu) na 20/45/70/95/120 pkt. (+7/7,25/7,5/7,75/8% (+0,7% na 100 pkt. mocy umiejętności) maks. zdrowia celu))
  • Jhin
    • Zabójczy Rozkwit (W):
      • Zwiększone obrażenia ( z 50/85/120/155/190 pkt. na  60/95/130/165/200 pkt.)
    • Kurtyna! (R):
      • Zwiększone skalowanie minimalnych obrażeń ( z 20% obrażeń od ataku na 25% obrażeń od ataku)
  • Nunu i Willump
    • Zwiększona podstawowa prędkość ruchu (z 340 na 345 jedn.)
    • Salwa Śnieżek (E):
      • Zwiększone skalowanie obrażeń od każdej śnieżki (z 6% na 10% mocy umiejętności od każdej śnieżki; z 54% na 90% mocy umiejętności całkowitych obrażeń)
  • Sivir
    • Rykoszet (W):
      • Zwiększone skalowanie obrażeń na wyższych poziomach (z 30/40/50/60/70% na 30/45/60/75/90% obrażeń od ataku)
  • Shaco Shaco
    • Podstęp (Q):
      • Efekt wizualny pomarańczowego dymu Shaco nie wyświetla się już z perspektywy wroga, gdy umiejętność zostanie użyta we mgle wojny.
    • Halucynacje (R):
      • Gdy klon Shaco zniszczy totem, nie będzie już ignorował wszystkich poleceń i próbował wielokrotnie obrać ścieżkę powrotną do Shaco.
      • Gdy klon Shaco nie otrzyma żadnych poleceń przez 10 sek., nie będzie już próbował wrócić do Shaco.
      • Niszczenie totemów przez klon Shaco teraz prawidłowo nagradza Demonicznego Błazna złotem.
      • Gdy klon Shaco zginie w wyniku otrzymania obrażeń odbitych, będzie teraz prawidłowo eksplodował, tworząc niewielkie Zabawki Niespodzianki.
  • Vladimir
    • Krwiożerczy Pakt (Bierna):
      • Zwiększona konwersja mocy umiejętności na dodatkowe zdrowie (z 140% na 160%)

      • Zwiększona konwersja dodatkowego zdrowia na moc umiejętności (z 2,5% na 3,3333333%)

Zmodyfikowani bohaterowie 

  • Karma
    • Rosnący Ogień (Bierna):
      • Usunięto skrócenie czasu odnowienia przy trafieniu
      • Skrócenie czasu odnowienia z umiejętności ma teraz stałą wartość (z 2/3,5/5 sek. (na poziomach 1/6/11) na 5 sek.)
    • Wewnętrzny Płomień (Q):
      • Zmniejszone obrażenia ( z 90/135/180/225/270 na 70/120/170/220/270 pkt.)
      • Zmieniono czas odnowienia (z 8/7,5/7/6,5/6 na 9/8/7/6/5 sek.)
      • Mniejszy koszt many (z 55 na 45 pkt. many)
    • Rozbłysk Duszy (Q2):
      • Mniejsze obrażenia początkowe (z 25/75/125/175 pkt. na 40/100/160/220 pkt.)
    • Inspiracja (E):
      • Mniejsza podstawowa wytrzymałość tarczy (z 80/120/160/200/240 pkt. na 80/125/170/215/260 pkt.)

Zmiany przedmiotów

  • Tajemnicza Pieczęć
    • Mniej mocy umiejętności za każdy ładunek Chwały (z 5 na 4 pkt.)
    • Większa liczba ładunków Chwały tracona po śmierci (z 4 na 5 pkt.)
  • Odkupienie
    • Większe leczenie (ze 180-360 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) na 200-400 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika))
    • Mniejszy czas odnowienia Interwencji (ze 120 na 90 sek.)

Patch 11.16 jest już dostępny na oficjalnych serwerach LoL-a. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Tagi: , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Mistrzowie Ultraligi nie obronią tytułu. Illuminar wyrzuca za burtę AGO ROGUE

Chwilę temu zakończył się mały finał Ultraligi. O wejście do decydującego starcia z PDW walczyli zawodnicy AGO ROGUE oraz Illuminar Gaming. Przed star...