STS
fot. AKPA/Jacek Kurnikowski

250 tysięcy złotych w puli PLE. Organizatorzy zapowiadają Centralizację Praw Sponsoringowych

Już za chwilę rusza nowy sezon Polskiej Ligi Esportowej. Z tej okazji na stołecznym Stadionie Narodowym zorganizowano konferencję, podczas której organizatorzy ujawnili nadchodzące zmiany. I z pewnością było co ujawniać. PLE prezentuje Centralizację Praw Sponsoringowych Włodarze PLE opowiedzieli bowiem więcej na temat projektu CPS. Ten enigmatyczny skrót pojawił się już wcześniej, ale dopiero teraz dowiedzieliśmy […]

Już za chwilę rusza nowy sezon Polskiej Ligi Esportowej. Z tej okazji na stołecznym Stadionie Narodowym zorganizowano konferencję, podczas której organizatorzy ujawnili nadchodzące zmiany. I z pewnością było co ujawniać.

PLE prezentuje Centralizację Praw Sponsoringowych

Włodarze PLE opowiedzieli bowiem więcej na temat projektu CPS. Ten enigmatyczny skrót pojawił się już wcześniej, ale dopiero teraz dowiedzieliśmy się, że oznacza on Centralizację Praw Sponsoringowych. Inicjatywa ta to deklaracja długofalowej współpracy z rywalizującymi w PLE organizacjami, pod którą podpisali się przedstawiciele dziesięciu ekip z PGE Dywizji Mistrzowskiej. Dzięki temu będą oni mogli partycypować w kontraktach sponsorskich, zyskując przy okazji możliwość kontaktu z nowymi podmiotami. – Wielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt, jakiego jeszcze nie było – przyznał Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

Dziesięć organizacji podpisało porozumienie

Tak więc pod CPS podpisy złożyło dziesięć organizacji – Anonymo Esports, Team ESCA Gaming, HONORIS, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 EDEN, MAD DOG’S PACT, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team oraz x-kom AGO. – Polska Liga Esportowa nie przestaje zaskakiwać. Ogłoszenie pionierskiego projektu Centralizacji Praw Sponsoringowych jest tego najlepszym dowodem. Dla organizacji zawarcie umowy oznacza nowy wymiar biznesowej współpracy. Korzyści płynących z jej zawarcia jest jednak znacznie więcej. Transparentny plan finansowy, jasno określone zasady i rzetelnie przedstawione warunki, które nie są tylko pustymi obietnicami, lecz stanowią realną pomoc i wkład w rozwój graczy to gwarancja bezpieczeństwa i wsparcia, jakiego dotąd nikt inny nie wprowadził – stwierdził Marcin „padre” Kurzawski, założyciel i głównodowodzący MAD DOG’S PACT.

Warto też wspomnieć, że organizatorzy po raz kolejny zdecydowali się zwiększyć pulę nagród. W poprzedniej odsłonie PLE do zdobycia było w sumie 100 tysięcy złotych, teraz jednak walka toczyć się będzie o znacznie większą sumę. Na szali znajdzie się bowiem aż 250 tysięcy złotych! Niezmiennie też Polska Liga Esportowa będzie częścią całego ekosystemu BLAST Premier.

Tagi: ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Worlds 2019, Puchar Przywoływacza, Summoner's Cup

Jak wygląda harmonogram Worlds 2021? Do sieci wypłynęły pierwsze szczegóły

Od czasu oficjalnej informacji ze strony Riot Games dotyczącej przeniesienia Worldsów 2021 z Chin do Europy, kalifornijska firma nie zdradza żadnych s...