STS
VALORANT Episode 4 NEON
fot. Riot Games

Nowe sposoby wykrywania AFK i inne poprawki w kolejnym patchu VALORANTA

Po trzech tygodniach milczenia twórcy VALORANTA wreszcie się odezwali. Pracownicy Riot Games zapowiedzieli bowiem nadejście patcha oznaczonego numerem 4.07. Ten jednak bynajmniej nie będzie w żaden sposób rewolucyjny, chociaż przyniesie ze sobą kilka poprawek.

Co w patchu piszczy?

Co więc konkretnie znajdziemy w nadchodzącej aktualizacji? W tym wypadku Riot pochylił się m.in. nad kwestią graczy będących AFK. To zmora każdej sieciowej produkcji i VALORANT bynajmniej nie był od niej wolny. Nic więc dziwnego, że już jakiś czas temu podjęto kroki mające przeciwdziałać temu zjawisku i teraz podjęto kolejne działania, wprowadzając nowe sposoby na wykrywanie braku aktywności. Zmian doczekają się także dwa karabiny, tj. Bulldog oraz Stinger – w ich wypadku mowa o opóźnieniu danych wejściowych strzału przy spoglądaniu przez celownik, co ma uniemożliwić nieodpowiednie zyskanie większej celności trybu serii.

Tak wygląda wizualna prezentacja wprowadzonych zmian:

Pełny opis najnowszej aktualizacji VALORANTA:

Aktualizacja serwerów

  • Dodajemy nową grupę serwerów w Ameryce Łacińskiej, co powinno rozwiązać problem opóźnień sieci w tym regionie
    • Serwery zostaną uruchomione wkrótce po wprowadzeniu patcha 4.07

Aktualizacja broni

  • Teraz Bulldog oraz Stinger będą miały opóźnienie danych wejściowych strzału przy spoglądaniu przez celownik
    • Uniemożliwi to uzyskanie zwiększenia celności trybu serii przed zakończeniem unoszenia broni
    • Dzięki temu decyzja o przełączeniu się w tryb serii podczas bitwy będzie miała swoje konsekwencje
    • Wciąż można wystrzelić od razu, przełączając się do trybu ciągłego lub strzelania z biodra
  • Broń opartą na umiejętnościach* można teraz ustawić w kolejce, aby wyposażyć ją po zakończeniu aktualnego działania
    • * To uwzględnia: bronie Chambera oraz ulty Neon, Jett i Raze

Zmiany sklepu

  • Czas ładowania strony z zakupami za VP nie powinien teraz przekraczać kilku sekund (wcześniej w niektórych wypadkach mogło to potrwać więcej niż 30 sekund)

Zmiany społecznościowe

  • Wprowadzamy nowe sposoby wykrywania braku aktywności w różnych trybach gry

Naprawione błędy

  • Agenci
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Yoru mógł użyć broni natychmiast po zakończeniu jego ulta, wykorzystując niepożądaną interakcję z linami
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było rozbroić Spike’a podczas używania umiejętności
    • Szperacze Skye znów mogą przebić się przez zniszczalne drzwi na Ascent
  • Społecznościowe
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze z ograniczoną komunikacją nie mogli słuchać drużynowego czatu głosowego
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie byli usuwani z gry od razu po otrzymaniu bana
  • Tryb rankingowy
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego premie za skuteczność pojawiały się w nieodpowiednim momencie
  • Systemy dotyczące rozgrywki
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego szybkie stuknięcie przycisku „Użyj Spike’a” mogło sprawić, że agent trzymał w ręku właśnie jego, a nie ostatnio wyposażoną broń
Tagi: , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Bean, Fnatic, Worlds 2021

Elementarz EUM – Fnatic TQ

Fnatic i akademie Trzeba powiedzieć wprost, nawet Rogue we współpracy z AGO oraz Misfits Gaming nie wytworzyły jako organizacje tylu dobrych szkółek....