Swain w nowym wydaniu

W przypadku Generała Noxusu celem aktualizacji jest poprawa działania bohatera zarówno na pozycji wsparcia, jak i na liniach solowych. Zmiany dotkną wszystkich umiejętności czempiona. Krwiożercze Stado (bierna) od teraz nie będzie mogło już przyciągać przeciwników będących pod efektem kontroli tłumu. Zdolność ta została przesunięta tylko do Nigdyruchu (E). Swain jako wspierający zatem ucierpi, bo zniknie jego synergia z strzelcami takimi jak np. Jhin. W zamian umiejętność pasywna będzie więcej leczyła.

Ręka Śmierci (Q) zyska na niższym czasie odnowienia i koszcie many. Zmianie ulegną częściowo obrażenia tego czaru i o wiele bardziej premiowane będzie trafienie więcej niż jednym pociskiem na wyższych poziomach. Wizja Imperium (W) również będzie tańsza, a pingi będą teraz wyświetlać wrogich bohaterów w zasięgu, podobnie jak ma to miejsce w przypadku innych umiejętności globalnych.

Największe modyfikacje dotyczą jednak Demonicznego Wzejścia (R), czyli superumiejętności Swaina. Czas jej odnowienia spadnie ze stałych 120 sekund do 100-60 sekund w zależności od poziomu czaru. Niewielkie zmiany dotkną leczenia i obrażeń. Generał Noxusu nie będzie już także zyskiwał dodatkowych punktów zdrowia podczas trwania umiejętności. Gruntownej przeróbki doczeka się drugie użycie Demonicznego Wzejścia. Nie dość, że spowolni ono przeciwników na 1,5 sekundy, to nie będzie ono kończyć przemiany Swaina. Do niej dojdzie tylko wtedy, kiedy bohater nie będzie miał obok siebie przeciwników. Oznacza to, że po zmianach będzie on niesamowicie opierał się na swojej superumiejętności. W walkach drużynowych będzie ona aktywna tak długo, jak Swain pozostanie w walce. Dodatkowo podczas jej trwania zmaleje czas odnowienia Nigdyruchu (E) o 20%.

Co słychać u Berserkera?

Zmiany u Olafa mają odebrać mu część siły, którą wykorzystują jedyne profesjonalni gracze, ale w zamian Berserker zyska w kilku innych aspektach. Obecnie zbalansowanie tego bohatera jest bardzo trudne – średnio radzi sobie on w rękach przeciętnych graczy, ale wzmocnienie go spowodowałoby zbyt dużą moc u zawodników na najwyższym poziomie. Deweloperzy chcą jednak utrzymać możliwość grania Olafem zarówno w dżungli, jak i na górnej alei.

U tego bohatera wzrośnie przyrost obrażeń od ataku, zdrowia oraz many wraz z poziomem. Dodatkowe zmiany zajdą w czterech umiejętnościach, w tym w biernej. Prędkość ataku uzyskana dzięki Gniewowi Berserkera (bierna) będzie zapewniała maksymalną wartość już przy 30% punktów zdrowia, ale jej ilość będzie zależna od poziomu czempiona (zamiast stałych 99% będzie to 40-100%). Dodatkowo Olaf zyska też 12-35% kradzieży życia.

Lista modyfikacji w Rzucie Toporem (Q) jest dość długa. Obrażenia zmaleją z 80-260 do 60-260, czas odnowienia umiejętności wzrośnie o sekundę, ale podniesienie topora zmniejszy go o 5 sekund zamiast 4,5. Najważniejszym wzmocnieniem tego czaru jest jednak dodatkowe obniżenie pancerza celu o 25-35% przez 4 sekundy po trafieniu.

Zgubne Uderzenia (W) zostaną całkowicie przerobione. Zamiast kradzieży życia (która została przeniesiona na Gniew Berserkera) Olaf otrzyma tarczę o wartości 70-250 punktów, wzmocnioną w zależności od brakujących punktów zdrowia. Bonusowa prędkość ataku będzie za to nieco mniejsza i krótsza. Czas odnowienia W będzie malał wraz z dodawaniem kolejnych punktów. Wcześniej było to stałe 16 sekund, a po zmianach 16-10 sekund.

Pancerz i odporność na magię z biernej części Ragnaroku (R) nie będą już znikać po wciśnięciu umiejętności, co uczyni Olafa nieco wytrzymalszym. Czas trwania czaru zmniejszy się z 6 sekund do 3, ale każdy atak wymierzony w bohatera przedłuży go o 2,5 sekundy, bez limitu końcowego. Kiedy Olaf złapie kilka eliminacji we wczesnych fazach gry będzie mógł później siać ogromny zamęt w walkach drużynowych.

Kto w kolejce?

Zmiany wydają się być na plus w przypadku obu bohaterów. Ci mają teraz opierać większość swojej siły na swoich superumiejętnościach, co jest dość ciekawym podejściem. Deweloperzy mają także w planach wprowadzenie większych modyfikacji u Taliyah, jednak nie podano jeszcze żadnych szczegółów. Pełną listę zmian u Swaina można znaleźć na Twitterze, natomiast Olaf opisany jest na Reddicie.