STS
Yoru VALORANT
fot. Riot Games

Patch 4.11 sprząta błędy i… wycisza sojuszników podczas clutcha. Nowa funkcja w VALORANCIE

Przyszła pora na kolejną aktualizację w VALORANCIE. Poprzednie przyniosły nam sporo zmian, dlatego tym razem mamy głównie naprawy błędów w umiejętnościach agentów. Dodatkowo patch 4.11 wprowadza zupełnie nową opcję wyciszenia naszych sojuszników podczas clutcha, co zostało bardzo pozytywnie odebrane przez społeczność.

Patch 4.11 z dużą zmianą

To już swego rodzaju tradycja, że od czasu do czasu dostajemy łatkę, która sprząta niedociągnięcia poprzednich. Patch 4.11 bez wątpienia do takich właśnie należy. Riot Games zrobiło porządek z interakcjami dotyczącymi m.in. Skye, Yoru oraz Jett. W przypadku koreańskiej postaci zmiana była bardziej niż wymagana, ponieważ istniał bug, który pozwalał jej wykonać tzw. superdoskok. W niektórych miejscach na mapie mogła ona korzystać ze swojego Pomyślnego Wiatru i lecieć o wiele szybciej, niż powinna. Błąd został usunięty wraz z szeregiem innych usterek.

Oprócz tego gracze VALORANTA dostali też coś ekstra. Jest to nowa opcja, która pozwoli nam wyciszyć sojuszników podczas najważniejszych momentów w rundzie, czyli tzw. clutchy. Możemy teraz przypisać klawisz do właśnie tego celu i zapewni on nam potrzebną ciszę do wykończenia przeciwników. Nie trzeba chyba dodawać, że wiele osób w mediach społecznościowych pochwaliło ten nowy dodatek.

Pełny opis najnowszej aktualizacji VALORANTA:

Naprawione błędy

  • Agenci
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Skye przyjmowała niezamierzoną pozę podczas trzymania broni, widoczną z trzeciej osoby;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Jett mogła osiągać znacznie większe prędkości, używając Pomyślnego Wiatru w pewnych miejscach (tzw. „superdoskok”);
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Yoru mógł używać broni wcześniej, niż było to zamierzone, gdy wychodził z Driftu przez Wymiary;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego maska Yoru migała podczas biegania w trakcie Driftu przez Wymiary;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli zobaczyć, gdzie znajdują się Gwiazdki wrogiej Astry;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie byli w stanie ustabilizować KAY/O, gdy wskrzesiła ich Sage;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Toksyczna Zasłona, Toksyczna Chmura Viper, Nanorój Killjoy i Cyberklatka Cyphera znikały z minimapy;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego po zmianie agentów na strzelnicy lub w grze niestandardowej menu zakupów pokazywało nieprawidłowe przedmioty;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego model Chambera w pewnych sytuacjach teleportował się, mimo że agent został zabity podczas teleportowania się;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Szperacze Skye oraz Grasant Fade i jego ślady nie odnajdywały drogi przez zsyp na Breeze;
    • Naprawiono kwestię mówioną Sovy, odtwarzaną, gdy agent ten zabije wroga Strzałą-piorunem, która odbiła się jedno- lub dwukrotnie;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego Bot Alarmowy Killjoy i Znak Rozpoznawczy Chambera tworzyły duże białe okręgi na mapie taktycznej Podniebnego Dymu Brimstone’a;
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik zasięgu Schadzki Chambera nie znikał, gdy znajdował się poza mapą.

Zmiany społecznościowe

  • Wyciszenie podczas clutcha
    • Wprowadzono opcję wyciszenia wszystkich członków drużyny lub członków grupy, aby skupić się w najważniejszych momentach rozgrywki. Aby tego dokonać należy wejść w Ustawienia > Sterowanie > Komunikacja. Następnie trzeba przypisać wyciszenie grupy lub drużyny w przypadku clutcha do konkretnych przycisków. Po zrobieniu tego będziemy mogli skorzystać z tej opcji w trakcie gry.
Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Kjaerbye Endpoint

⁠Kjaerbye⁠ wraca do gry! Mistrz świata w CS:GO z 2017 roku znalazł pracodawcę

Mocny start i koniec bez happy endu Co ciekawe, wybór Endpoint padł na Markusa "⁠Kjaerbye⁠go" Kjærbyego. Swego czasu 24-letni dziś zawodnik uchodził...