Poznańska agencja eventowa specjalizująca się w streamingu, Good Game League, jest już gotowa, aby zaprosić wszystkich zainteresowanych, czy to przed monitorami, czy osoby z Poznania, do epickiej rywalizacji w tytule League of Legends.

Miejsce wydarzenia – Novotel Poznań Centrum, Plac Andersa 1 (Sala konferencyjna "BERLIN"). Zainteresowane osoby mogą pod tym linkiem otrzymać darmowy bilet: https://bit.ly/BILET-ABYSS2V2. Organizatorzy zapewniają dla każdego epickie wrażenia oraz trochę mocy od marki Rockstar Energy Drink!

W sobotę, 23 lipca, od godziny 12:00 i w niedzielę, 24 lipca, od 14:00 trwać będzie turniej esportowy Abyss 2 versus 2 powered by Rockstar Energy Drink, podczas którego ujrzymy duety, które zostały rozlosowane w następujących grupach:

Sobota:

GRUPA A

  • 12:00 – Kikis & Overpow versus Lewus & Vvarion
  • 13:00 – Eyshi & Random Bruce versus Anterias & Bestia z Orłowa
  • 14:00 – Mecz zwycięzców
  • 15:00 – Mecz przegranych

GRUPA B

  • 16:00 – vysotzky & lukisteve versus Adamcy & Slayproxx
  • 17:00 – Ortis & Birtek versus Pelcu & Filipek
  • 18:00 – Mecz zwycięzców
  • 19:00 – Mecz przegranych

Niedziela:

  • 14:00 – Decider grupa A;
  • 15:00 – Decider grupa B;
  • 16:00 – Pierwszy półfinał;
  • 17:00 – Drugi półfinał;
  • 18:00 – Finał.

Dla osób, które nie pojawią się w Poznaniu, wszystkie spotkania będzie można śledzić na kanale www.twitch.tv/goodgame_league. Transmisje skomentuje trójka znana całemu środowisku fanów League of Legends, tj. historyczny duet w postaci Nervariena & Leo wraz z Silv4nem. Hostem wydarzenia został Magvayer.

Podczas transmisji będzie możliwość zdobycia kodów rabatowych od Da Grasso oraz foteli Diablo Chairs.

Pula nagród:

  1. 10 000 zł
  2. 6 000 zł
  3. 4 000 zł
  4. 4 000 zł
  5. 2 000 zł
  6. 2 000 zł
  7. 1 000 zł
  8. 1 000 zł

Dzięki współpracy z marką x-kom organizatorzy zapewnili zawodnikom najwyższej jakości komputery G4M3R oraz monitory Acer Nitro. Dodatkowo wysoki komfort gry zapewnią uczestnikom fotele od Diablo Chairs. O wymówce na "słaby sprzęt" na pewno nie będzie więc mowy! Wszystkie marki przygotowały dla widzów specjalne promocje!

Pozostało tylko śledzić social media.

Źródło: informacja prasowa