Żabka z nowym znakiem towarowym
Jak informują Wiadomości Handlowe, Żabka już w sierpniu zarejestrowała w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej nowy znak towarowy. Mowa tutaj o Żabu, którego dotyczy zgłoszenie Z.546673 – dowiemy się z niego, że nowa marka w obrębie klasyfikacji nicejskiej przypisana została do oprogramowania gier oraz usług w zakresie gier wideo, w tym gier internetowych nie do pobrania. Niemniej nie są to bynajmniej pierwsze kroki płaziej spółki jeżeli chodzi o gaming. Wszak już jakiś czas temu w ramach testów rozpoczęła ona pilotażowy program i w sklepach Nano udostępniła pięć gier. Gier wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości. Ale dziś widać, że to był dopiero początek.
– W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć – tyle możemy dowiedzieć się z komunikatu biura prasowego Żabka Polska, które zostało przesłane do Wiadomości Handlowych. Pozostaje nam więc czekać na moment, gdy poznańska spółka zdecyduje się uchylić rąbka tajemnicy w związku ze swoimi planami. Biznesowego doświadczenia włodarzom Żabki odmówić nie można, bo przecież ponad 8,5 tysiąca sklepów w całym kraju nie wzięło się znikąd. Pytanie tylko, czy uda się to przełożyć na udane wejście w zupełnie nowe środowisko?