Bohaterowie

Tym razem twórcy postawili na dość drastyczne modyfikacje. Najbardziej odczuwalne zmiany pojawiły się u takich postaci jak Azir, Kha'Zix, Sejuani czy Veigar. Ilość i siłę naniesionych poprawek z pewnością da się bardzo wyraźnie odczuć w grze.

Wzmocnienia

  • Alistar 
    • Podstawowe statystyki:
      • Zwiększono podstawowy pancerz: z 44 do 47 pkt.
      • Zwiększono podstawowe zdrowie: z 670 do 685 pkt.
  • Azir
    • Podstawowe statystyki
      • Zwiększono podstawowy pancerz: z 19 do 22 pkt.
      • Zwiększono przyrost prędkości ataku: z 5% do 6%.
    • Dziedzictwo Shurimy (bierna)
      • Zwiększono czas trwania: z 30 do 45 sek.
      • Zwiększono zasięg rzucania: z 500 do 700 jedn.
    • Piaskowy Szturm (Q)
      • Zwiększono koszt many: z 65-85 do 70-110 pkt.
      • Zmniejszono zasięg dźgnięcia: z 370 do 325 jedn.
    • Powstańcie! (W)
      • Zmodyfikowano obrażenia magiczne: z 0-100 (zależnie od poziomu postaci) +50-90 pkt. (zależnie od poziomu umiejętności) do 0-92 pkt. (zależnie od poziomu postaci) +50-118 pkt. (zależnie od poziomu umiejętności), skalowanie z AP bez zmian
      • Zmniejszono koszt many na wyższych poziomach – ze stałych 40 pkt. do 40-20 pkt.
  • Graves
    • Nowy Los (bierna)
      • Zwiększono premię do trafienia krytycznego za każdą kulę: z 20% do 30%.
    • Obrażenia Przypadkowe (R)
      • Zmniejszono czas odnawiania: ze 120-60 do 100-60 sek.
  • Kalista
    • Podstawowe statystyki
      • Zwiększono przyrost obrażeń od ataku: z 3,5 do 3,75 pkt.
    • Więź Przysięgi (bierna)
      • Zmniejszono czas trwania Ceremonii Przysięgi: z 12 do 8 sek.
      • Nowość: Kalista jest teraz zmuszona do ładowania Czarnej Włóczni, podczas gdy jej Przysiężony ożywa.
  • Katarina
    • Chciwość (bierna)
      • Zwiększono skalowanie obrażeń magicznych Sztyletu Złowieszczej Stali: z +65-95% do +70-100% AP.
    • Lotos Śmierci (R)
      • Zmodyfikowano obrażenia fizyczne za każdy Sztylet: z 18% (+30% za każde 100% dodatkowej prędkości ataku) do 16% (+50% za każde 100% dodatkowej prędkości ataku).
  • Yasuo
    • Droga Wędrowca (bierna)
      • Zwiększono skalowanie tarczy: ze 100-475 do 100-575 pkt.
    • Zamaszyste Cięcie (E)
      • Zwiększono maksymalną liczbę ładunków: z 2 do 4.
      • Dodano skalowanie się wzmocnienia obrażeń z każdy ładunek: ze stałych 25% do 15-25% obrażeń.

Osłabienia

  • Annie
    • Płonąca Tarcza (E)
      • Zwiększono czas odnowienia: z 12-8 do 12-10 sek.
      • Zmniejszono wytrzymałość tarczy: z 60-220 do 60-200 pkt.
  • Lee Sin
    • Podstawowe statystyki
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku: z 68 do 66 pkt.
      • Zmniejszono podstawowy pancerz: z 36 do 34 pkt.
  • Olaf
    • Gniew Berserkera (bierna)
      • Zmniejszono prędkość ataku: z 60-100% do 50-100%.
    • Rzut Toporem (Q)
      • Zmniejszono obrażenia fizyczne: z 70-270 do 65-265 pkt, skalowanie z dodatkowym AD bez zmian.
  • Rammus
    • Kula Obronna (W)
      • Zmniejszono dodatkowy pancerz: z 35 pkt. (+40-100% całkowitego pancerza) do 35 pkt. (+40-80% całkowitego pancerza).
  • Sejuani
    • Gniew Północy (bierna)
      • Zmniejszono limit obrażeń zadawanych potężnym potworom: z 300 do 250 pkt.
    • Arktyczne Natarcie (Q)
      • Zwiększono czas odnowienia: z 18-12 do 19-13 sek.
    • Lodowcowe Więzienie (R)
      • Zwiększono czas odnowienia: z 120-80 do 130-90 sek.
  • Veigar
    • Złowrogie Uderzenie (Q)
      • Dodano skalowanie współczynnika mocy umiejętności: ze stałych 60% do 45-65%.
    • Ciemna Materia (W)
      • Dodano skalowanie współczynnika mocy umiejętności: ze stałych 100% do 70-110%.
    • Horyzont Zdarzeń (E)
      • Nowość: Veigar nie może już ukrywać efektów wizualnych umiejętności poprzez używanie jej w obrębie niektórych ścian.
    • Przedwieczny Wybuch (R)
      • Dodano skalowanie współczynnika mocy umiejętności: ze stałych 75% do 65-75%.
  • Vi
    • Niszczyciel Skarbca (Q)
      • Zmniejszono minimalne obrażenia fizyczne: z 55-155 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku) do 45-145 pkt (+80% dodatkowych obrażeń od ataku).
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia fizyczne: z 110-310 pkt (+140 dodatkowych obrażeń od ataku) do 90-290 pkt. (+160 dodatkowych obrażeń od ataku).
    • Bezlitosna Siła (E)
      • Zmniejszono obrażenia fizyczne: z 10-90 pkt. (+110% obrażeń od ataku i 90% mocy umiejętności) do 5-65 pkt (+120% obrażeń od ataku i 100% mocy umiejętności)
  • Wukong
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszono obrażenia od ataku: z 68 do 66 pkt.
    • Wojowniczy Żartowniś (W)
      • Zwiększono czas odnowienia: z 22-12 do 22-14 sek.
    • Cios Nimbu (E)
      • Zmniejszono dodatkową prędkość ataku: z 40-60% do 35-55%.
  • Zeri
    • Podstawowe statystyki
      • Zmniejszono przyrost zdrowia: ze 115 do 100 pkt.
    • Żywa Bateria (bierna)
      • Zmniejszono pochłanianie tarcz: z 60% do 45% zadanych obrażeń.
    • Piorunujący Strzał (R)
      • Zmniejszono dodatkowe obrażenia od ataku: z dodatkowych 110% do 85%.

Modyfikacje

  • Kha'Zix
    • Zakosztuj ich Strachu (Q)
      • Zmniejszono zasięg odosobnienia: z 425 do 375 jedn.
    • Kolec Pustki (W)
      • Zmniejszono spowolnienie po ewolucji: z 60% do 40%.
      • Zmniejszono spowolnienie po ewolucji względem odosobnionych celów: z 90% do 75%.
    • Atak Pustki (R)
      • Zwiększono czas działania wzmocnienia: z 10 do 12 sek.
  • Thresh
    • Wyrok Śmierci (Q)
      • Zmniejszono czas odnowienia zwracany przy trafieniu: z 3 do 2 sek.

Zmiany systemowe

Do najważniejszych zmian w nadchodzącym patchu z pewnością należy usprawnienie systemu głębokich ran. Zwykłe tarcze nie będą już bowiem w żaden sposób przed nimi osłabiać. Jedyna nadzieja pozostaje w tarczach magicznych oraz niewrażliwości. Dodatkowo zmieniają się koszty i poszczególne statystyki następujących przedmiotów:

  • Taniec Śmierci
  • Różdżka Wieków
  • Katalizator Eonów
  • Maska Otchłani

W gronie ważniejszych modyfikacji znajduje się też usprawnienie systemu sygnalizowania poszczególnych elementów na mapie. Niektóre ostrzeżenia będą się pojawiać na brzegach naszego ekranu, mając na celu ułatwić nam nieco dostrzeganie ich bez ciągłego zerkania na mapę. Pod koniec tygodnia do gry wejdzie też kilka futrzastych skórek z serii Koty vs Psy. Szczegółowy opis nadchodzących zmian możecie przeczytać tutaj.