CS2 z poprawkami na Overpassie

Overpass w CS2 pojawił się nieco ponad tydzień temu. Mapa dostała znaczący graficzny lifting, a deweloperzy wzbogacili ją, dodając o wiele lepsze tekstury oraz realistycznie wyglądającą wodę. Od samego początku zresztą arena w poprawionej wersji spotkała się z pozytywnym odbiorem społeczności. Ale przechodząc już do dzisiejszej aktualizacji, warto odnotować to, co się w niej znalazło. A więc Valve postanowiło choćby dostosować odpowiednio lokacje, w których możliwe było przeskakiwanie z jednego punktu na drugi. Wpłynie to m.in. na kwestię wskakiwania na rurę, która obecna jest w łączniku. Od teraz skok ten trzeba będzie wykonać w odpowiednio umiejętny sposób lub też wystarczy skorzystać z czyjejś pomocy.

Na tym jednak nie koniec, bo deweloperzy popracowali też nad kwestią kolizji. A dodatkowo dołożyli do tego różne poprawki błędów oraz ogólne szeroko pojęte drobne ulepszenia. Wszystko to jest oczywiście subtelne, ale najwyraźniej Valve podąża w dobrym kierunku. – Wydaje mi się, że poruszanie się w CS2 jest prawie 1:1 takie, jak w CS:GO. Sub-tick może mieć niewielki wpływ na nie, ale rzeczywiste właściwości fizyczne są zdecydowanie takie same – zapewnił Robin "ropz" Kool. Estońska gwiazda FaZe Clanu na scenie obecna jest od wielu lat, więc można założyć, iż wie co mówi. Tak czy inaczej, wygląda na to, że przejście z CS:GO na CS2 nie powinno ostatecznie być aż tak trudne, jak mogło się początkowo wydawać. Przynajmniej jeżeli chodzi o sam movement.