Ancient w trybie Turniejowym
Poprzednia miała miejsce pięć dni temu, bo to właśnie wtedy Ancient oraz Anubis zastąpiły w CS2 Vertigo i Overpassa. Niemniej wcale nie stało się tak, że obie nowe mapy stały się dostępne we wszystkich trybach. O ile bowiem Anubis faktycznie używany był zarówno w Deathmatchu oraz meczach Uproszczonych, jak i w spotkaniach Turniejowych, tak Ancient znalazł zastosowanie tylko w dwóch pierwszych trybach. Ale teraz to się zmienia! Ewidentnie inspirowana Egiptem arena znika z trybu Turniejowego, a zastępuje ją pole bitwy ulokowane w meksykańskich ruinach. Przy okazji obie mapy doczekały się drobnych poprawek związanych z obecnymi błędami, oświetleniem czy też wykrywaniem kolizji. Pojawiły się też usprawnienia animacji ładunku C4 czy też renderowania wody, ale w gruncie rzeczy to tyle.
Pełny opis nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Mapy
- Anubis
- mapę usunięto z Trybu Turniejowego
- dodano różne poprawki i modyfikacje związane z błędami
- Ancient
-
- mapę dodano do Trybu Turniejowego
- dodano różne usprawnienia oświetlenia
- dodano brakujące wykrywanie kolizji dla niektórych gruzowisk
Różne
- dodano różne usprawnienia dla animacji C4
- poprawiono wydajność renderowania wody
W zamkniętej becie Counter-Strike'a dochodziło już do wielu zmian, jeżeli chodzi o pulę map. Początkowo dostępny był to tylko Dust2, który potem zastąpił Mirage. Następnie w grze pojawiły się Nuke i Office, a także Overpass i Vertigo. Obecnie są to natomiast Anubis i Ancient. Oznacza to, że jedyną areną z obecnej puli turniejowej, która do tej pory nie pojawiła się w Counter-Strike'u 2, jest Inferno. Niemniej już wcześniej wyciekły grafiki pokazujące, jak to pole walki wyglądać będzie na silniku Source 2.