Bohaterowie w aktualizacji 14.8
Jako iż najnowsza wersja League of Legends jest przygotowana w pełni pod nadchodzące wielkimi krokami MSI, ważną informacją dla miłośników esportu może być fakt wykluczenia z rozgrywek Skarnera. Jego niedawne zmiany sprawiają, że jest on nadal bohaterem dosyć niestabilnym, o czym świadczy choćby liczba poprawek wprowadzonych w patchu 14.8.
Wzmocnienia
- Akali
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono bazowe HP: z 570 do 600.
- Statystyki podstawowe
- Draven
- Wirujący Topór (Q)
- Zwiększono obrażenia: z 40-60 do 45-65.
- Wirujący Topór (Q)
- Galio
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono podstawową szybkość poruszania się: z 335 do 340.
- Wichry Wojny (Q)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 12-7 do 11-7 sekund.
- Statystyki podstawowe
- Graves
- Nowy Los (bierna)
- Zwiększono współczynnik obrażeń krytycznych śrutu: z 40% do 45%.
- Zwiększono skalowanie się szybkości ataku z run i przedmiotów względem czasu przeładowania o 35%.
- Nowy Los (bierna)
- Hwei
- Podpis Wizjonera (bierna)
- Zwiększono skalowanie się z AP: z 30% do 35%.
- Podpis Wizjonera (bierna)
- Jarvan IV
- Bojowy Rytm (bierna)
- Zwiększono obrażenia od aktualnego HP: z 6% do 7%.
- Bojowy Rytm (bierna)
- Jhin
- Szept (bierna)
- Zwiększono dodatkową szybkość poruszania się: z 10% do 14%.
- Tańczący Granat (Q)
- Zwiększono skalowanie się z AD: 35-65% do 44-74%.
- Zmniejszono obrażenia podstawowe: z 45-145 do 44-144.
- Szept (bierna)
- Kai'sa
- Icathiański Deszcz (Q)
- Zwiększono skalowanie się z AD: z 50% d0 55%.
- Icathiański Deszcz (Q)
- LeBlanc
- Znak Złośliwości (Q)
- Zwiększono obrażenia podstawowe: z 65-165 do 70-170.
- Zniekształcenie (W)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 18-10 do 15-10.
- Znak Złośliwości (Q)
- Olaf
- Rzut Toporem (Q)
- Zwiększono obrażenie przeciwko potworom: z 5-25 do 5-45.
- Rzut Toporem (Q)
- Ryze
- Runiczne Więzienie (W)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 13-9 do 11-9.
- Zwiększono efekt spowolnienia: z 35% do 50%.
- Runiczne Więzienie (W)
- Sylas
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono obrażenia przeciwko potworom: z 70% do 100%.
- Statystyki podstawowe
- Thresh
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono pancerz: z 31 do 33 punktów.
- Zwiększono przyrost odporności na magię: z 1,3 do 1,55 punktu.
- Statystyki podstawowe
Osłabienie
- Azir
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono regenerację HP co 5 sekund: z 5 do 3,5 punktów.
- Powstańcie! (W)
- Zmniejszono bazowe obrażenia: z 50-118 do 50-110.
- Statystyki podstawowe
- Briar
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost HP: ze 100 do 95.
- Zawrót Głowy (Q)
- Zwiększono zasięg: z 450 do 470.
- Krwawy Szał (W)
- Zmniejszono prędkość ataku: z 54-110% do 55-95%.
- Statystyki podstawowe
- Zac
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono regenerację HP co 5 sekund: z 8 do 5.
- Statystyki podstawowe
- Zeri
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono HP: z 630 do 600.
- Statystyki podstawowe
Modyfikacje
- Mordekaiser
- Unicestwienie (Q)
- Zmniejszono czas odnawiania się: z 9-4 do 8-4.
- Śmiertelny Uścisk (E)
- Zmniejszono obrażenia magiczne: z 80-140 do 70-130.
- Wymiar Śmierci (R)
- Przedmioty i zaklęcia zapewniające antymagiczną tarczę nie będą bronić bohaterów przed umiejętnością specjalną. Niewrażliwość na kontrolę tłumu dalej będzie pozwalać nam uniknąć wciągnięcia w Wymiar Śmierci.
- Unicestwienie (Q)
- Skarner
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono przyrost many: z 45 do 40 punktów.
- Zwiększono przyrost regeneracji many: z 0,45 do 0,60.
- Roztrzaskana Ziemia/Tąpnięcie (Q)
- Zwiększono obrażenia bazowe: z 10-50 do 10-70.
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z dodatkowym AD: z 40% do 60%.
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40-60 do 30-50 punktów many.
- Zwiększono czas działania wzmocnienia: z 3,5 do 5 sekund.
- Zmniejszono czas blokady ponownego użycia tąpnięcia: z 0,75 do 0,5 sekundy.
- Zmniejszono czas rzucania Roztrzaskanej Ziemi: z 0,5 do 0,35 sekundy.
- Sejsmiczny Bastion (W)
- Zwiększono koszt zaklęcia: z 50-70 do 60-80 punktów many.
- Zmniejszono obrażenia magiczne: z 60-180 do 50-150.
- Statystyki podstawowe
Pozostałe zmiany w wersji 14.8
Do gry wejdzie też szereg poprawek związanych z Baronem i Czerwiami Pustki. Deweloperzy uznali, że jak na potwory siejące postrach na całej Runeterze, na Rifcie prezentują się raczej mało przerażająco. W związku z tym w obu przypadkach postanowiono popracować nieco nad obrażeniami. Modyfikacjom uległy też kryteria niezbędne na przywołanie Czerwi, a czas ich pojawienia się na mapie został opóźniony o minutę. Po więcej informacji na ten temat możecie sięgnąć tutaj. Historię zmian zaś możecie prześledzić w tej kategorii.