Jest coraz bliżej. Jej obnażone, rozpalone ciało już prawie Cię dotyka. Patrzy na Ciebie pożądliwym wzrokiem i pragnie Cię. Wyciąga w Twoją stronę ręce w której trzyma... rakietnicę. I to jest ostatnia rzecz, który będziesz podziwiał przez resztę swojego życia, czyli jeszcze przez jakieś pół sekundy.

Chcesz tego? Pewnie nie. Ale, żeby czekał Cię inny los w turnieju Heyah Logitech Cybersport Quake 3 1v1 On-line CPMa VQ3 Cup, będziesz potrzebował trochę informacji na jego temat. Od czego by tu zacząć...[end]

Terminarz rozgrywek przedstawia się następująco:

(poniedziałek) - Zakończenie zapisów
13 luty (wtorek) - Rozlosowanie grup
14 luty (środa) - Rozgrywki grup A oraz B:

1-gracz vs. 2-gracz (godzina 18:00) czas do 19
3-gracz vs. 4-gracz (godzina 18:00) czas do 19

1-gracz vs. 5-gracz (godzina 19:00) czas do 20
2-gracz vs. 3-gracz (godzina 19:00) czas do 20

2-gracz vs. 4-gracz (godzina 20:00) czas do 21
3-gracz vs. 5-gracz (godzina 20:00) czas do 21

2-gracz vs. 5-gracz (godzina 21:00) czas do 22
1-gracz vs. 4-gracz (godzina 21:00) czas do 22

4-gracz vs. 5-gracz (godzina 22:00) czas do 23/24
1-gracz vs. 3-gracz (godzina 22:00) czas do 23/24

15 luty (czwartek) - Rozgrywki grup C oraz D (dokładny terminarz, jak wyżej)
16 luty (piątek) - Rozgrywki grup E oraz F
17 luty (sobota) - Rozgrywki grup G oraz H
18 luty (niedziela) - Dzień wolny, lub w wyjątkowych sytuacjach, dokończenie nie rozegranych jeszcze spotkań.


19-24 luty - Rozgrywki w ramach drabinki Double Elimination 16. Dokładny terminarz drabinki zostanie ogłoszony 18 lutego.
25 luty - Wielki Finał!

Chcielibyście się zapisać, ale macie problemy z konfiguracją moda lub nie znacie map? Nic prostszego, oto zestaw wszystkich rzeczy potrzebnych Wam do gry:

2. Point Release 1.32 + patcha do 1.32c:
https://www.planetquake3.net/download.php?op=fileid&lid=1150
https://www.planetquake4.net/file=2364

3. Mod CPMA w wersji 1.40

4. Mappack cpma

5. Inne mapy na których będą się toczyły rozgrywki:
- ztn3tourney1
- hub3aeroq3
- pro-q3tourney7

6. Mapy dostępne w głosowaniu na ostatni level turnieju:
- pro-nodm9
- hub3tourney1
- pukka3tourney5

Jeśli macie jakiekolwiek problemy z zainstalowaniem czegoś, bądź z połączeniem się z Internetowymi serwerami, polecam dział ABC gry w sieci na stronie www.quake.net.pl.

Na koniec, zostawiłem sobie to, co powinno wszystkich zainteresować, czyli pełny regulamin. Oto on: [hide="Regulamin"] 1. Zasady ogólne 1.1 Wersja: Quake 3: Arena w najnowszej dostępnej i stabilnej wersji (obecnie 1.32c), Modyfikacja CPMA w najnowszej dostępnej i stabilnej wersji (obecnie 1.40). Fizyka rozgrywki: vq3 Typ rozgrywki: 1v1 Timelimit: 15 Fraglimit: 0 Mapy: pro-q3dm6, ztn3tourney1, hub3aeroq3, pro-q3tourney7 (piąta mapa zostanie ogłoszona po przeprowadzeniu sondy na stronie www.cybersport.pl) Termin: 14-25 luty 2007 1.2 Turniej będzie rozgrywany on-line. 1.3 Wszelkie obelgi, bluzgi i jakiekolwiek inne zachowanie obraźliwe lub niezgodne z zasadami fair-play wobec innych zawodników, jak i organizatorów mogą zostać ukarane walkowerem w danym meczu lub wykluczeniem z turnieju. Niesportowe zachowanie w skrajnych przypadkach może oznaczać także wykluczenie zawodnika z prawa do uczestnictwa w lidze Heyah Logitech Cybersport. 1.4 Ustawienia graczy, takie jak rate, timenudge albo maxpackets będą ograniczone przez ustawienia serwera. 1.5 Nie obowiązuje żadne wpisowe. 1.6 Niedozwolone komendy: +button 4, handicap. 1.7 Konsekwencją używania niedozwolonego programu takiego jak OGC, wallhack lub innych zmieniających oryginalną wersję gry jest automatyczna dyskwalifikacja z rozgrywek. Oszukiwanie w jakikolwiek sposób w skrajnych przypadkach może oznaczać także wykluczenie zawodnika z prawa do uczestnictwa w lidze Heyah Logitech Cybersport. 1.8 Zakazane jest sztuczne zawyżanie w jakikolwiek sposób pingu w celu wymuszenia korzystniejszego serwera. Gracz łamiący ten zakaz zostanie potraktowany jak osoba mająca ping 0 na każdym możliwym serwerze, ponadto jego przeciwnik otrzyma możliwość dowolnego wyboru serwera, przy czym domyślnie będzie to serwer specjalnie przeznaczony na cel turnieju. 1.9 Ustawienia serwera: sv_fps 30 sv_strictAuth 0 pmove_fixed 0 server_chatfloodprotect 0 server_gameplay VQ3 g_forceRespawn 5 1.10 Ustawienia gracza (wymuszone poprzez serwer): timenudge: 0-(-20) maxpackets: 60-125 snaps 30 2. Zapisy 2.1 By móc wziąć udział w rozgrywce należy zarejestrować się na stronie www.cybersport.pl. 2.2 Wszystkie dane wprowadzone przy rejestracji na stronie www.cybersport.pl muszą być zgodne z prawdą. 2.3 Następnie należy wysłać swoje zgłoszenie na adres e-mail [email protected] z następującymi danymi: Imię i Nazwisko Nick Guid link do profilu na stronie www.cybersport.pl E-mail kontaktowy Inna forma kontaktu (#gg, kanał irc, skype, telefon komórkowy) 2.4 Zgłoszenia do eliminacji online przyjmowane są do 12 lutego 2007 roku włącznie. 2.5 Zapisać będzie mogła się nieograniczona ilość graczy. 3. Przebieg turnieju 3.1 Turniej odbywać się będzie w dniach 14-25 luty 2007. Będzie on podzielony na dwa etapy: rozgrywki grupowe oraz fazę pucharową dla 16 graczy. 3.2 Gracze mają obowiązek rozegrać wszystkie swoje spotkania na serwerach wyznaczonych przez organizatorów. Istnieje jednak możliwość, przy obustronnym porozumieniu pomiędzy zawodnikami, rozegrania go na innym, wybranym przez nich samych serwerze. Konieczne jednak jest w takim wypadku uprzednie porozumienie z administratorem turnieju. 3.3 Pierwsza faza turnieju, to rozgrywki grupowe. Grup będzie osiem, a ilość zawodników w jednej grupie jest uzależniona od ilości zapisanych. Będą one w całości rozegrane w dniach 14-17 luty (po dwie grupy w jednym dniu). W razie czego, ewentualne nierozegrane spotkania, bądź dogrywki będą miały miejsce 18 lutego. 3.3.1 Wszyscy gracze zostaną przed turniejem podzieleni na trzy koszyki. Najwyżej rozstawiona ósemka turnieju będzie rozstawiona w pierwszym koszyku. Kolejnych 12 graczy zostanie umieszczonych w drugim koszyku. Ostatni koszyk będzie się składał z pozostałych graczy. Grupy zostaną rozlosowane w ten sposób, żeby jak najbardziej wymieszać graczy z różnych koszyków. 3.3.2 Podziału na koszyki dokonają administratorzy przed rozlosowaniem grup. 3.3.3 Wszystkie mecze będą rozgrywane w systemie Best Of Three (czyli do dwóch wygranych map). 3.3.4 Wyboru map dokonuje się następująco: Pierwszy zawodnik wybiera jedną mapę, po czym drugi wybiera inną. Jeśli wynik po dwóch rozegranych spotkaniach pozostaje remisowy, gracze odrzucają po jednej z pozostałych map i dogrywka następuje na ostatnim, nie odrzuconym levelu. Przy czym pierwszy odrzuca zawodnik z mniejszą ilością netto fragów zsumowaną po obu potyczkach. 3.3.5 Rozgrywki grupowe będą toczyć się systemem każdy z każdym. 3.3.6 Za każdy wygrany mecz w grupie, zawodnik otrzymuje 3 pkt. Za przegraną otrzymuje 1. Za walkower z kolei, 0 punktów. 3.3.7 Klasyfikacja końcowa w fazie grupowej jest sporządzana na podstawie otrzymanych punktów. Wygrywa zawodnik z największą ilością punktów. W razie uzyskania takiej samej ilości punktów przez wielu graczy, liczy się wynik bezpośredniego meczu pomiędzy graczami. Jeśli będzie to większa ilość osób i nie będzie możliwe wyłonienie pierwszego za pomocą meczów pomiędzy nimi, liczą się wygrane mapy, bądź też w sytuacji, kiedy także i ta liczba będzie taka sama, uzyskane fragi. 3.3.8 Do fazy pucharowej turnieju kwalifikuje się dwóch najlepszych graczy z każdej grupy. 3.4 Po wyłonieniu tych zawodników, następuje faza play-off. Będzie ona rozegrana w dniach 19-25 luty. 3.4.1 Faza play-off jest rozgrywana według zasady „podwójnej eliminacji” (Double Elimination). 3.4.2 Wszystkie mecze będą rozgrywane w systemie Best Of Three (czyli do dwóch wygranych map). 3.4.3 Wybór map następuje w tej fazie tak samo jak w rozgrywkach grupowych. Opisuje to punkt 3.3.4. 4 Inne 4.1 Całość będzie koordynowana przez IRC. 4.2 Każdy uczestnik turnieju będzie zobowiązany stawić się na kanale IRC turnieju (#cybersport.pl) na 15 minut przed rozpoczęciem rozgrywek jego grupy, bądź fazy pucharowej. Dzieje się tak, aby mecze nie zaczynały się z jakimkolwiek opóźnieniem. W razie problemów należy powiadomić sędziów obecnych na kanale IRC. 4.3 Od uczestników wymagamy wysokiej kultury osobistej. Na kanale IRC oraz serwerach turniejowych prosimy o zastosowanie się do obowiązujących powszechnie zasad netykiety. 5 Dodatkowe informacje 5.1 Kontakt z administratorami turnieju: Thrawn - [email protected] Pawuj - [email protected] Soru - [email protected] 5.1 Wszystkie mecze będą transmitowane za pośrednictwem GTV dostępnym pod adresem 213.239.212.245:30000 5.2 Organizatorzy w razie konieczności zastrzegają sobie prawo do zmiany przepisów w trakcie turnieju. W nietypowych sytuacjach, to administratorzy podejmują ostateczną decyzję. [/hide] Dodam jeszcze, że lista zapisanych rośnie w zastraszającym tempie, a do gry postanowili powrócić gracze, których wszyscy kochali przed laty, ale nikt nie spodziewał się, że zdecydują się powrócić na areny. Tak więc jeszcze raz, zapraszamy do zapisów!