Bohaterowie w wersji 14.15

W poprzednim patchu Aurelion Sol dostał dość złożone modyfikacje swoich umiejętności. Pracowano głównie nad jego dystrybucją many i kosztami zaklęć. Model wprowadzony dwa tygodnie temu jednak nie do końca się sprawdził i tym razem dostajemy korekty ówczesnych zmian. Patch 14.15 skupia się mocno wokół aktualizacji strzelców, którzy mają zostać wypchnięci z powrotem na dolną aleję, jako iż trend sięgania po nich poza jej granicami, zdaniem deweloperów, wymknął się odrobinę spod kontroli. Głównym winowajcą są tu jednak przedmioty, o których szerzej przeczytacie tutaj.

Wzmocnienia

  • Talon
    • Noxiańska Dyplomacja (Q)
      • Rzucenie na krótkim zasięgu będzie sprawiać, iż Talon doskoczy na 150 jednostek od swojego celu.
  •  Varus
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe AD: z 57 do 59 punktów.
    • Uosobienie Zemsty (bierna)
      • Zwiększono szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu stwora: z 10% do 10-20% zależnych od poziomu.
      • Zwiększono AD i AP otrzymywane przy zabiciu przeciwnika: z 40% szybkości ataku i 15% szybkości ataku jako obrażenia od ataku do 50% szybkości ataku i 25% szybkości ataku jako obrażenia od ataku.
      • Zwiększono maksymalną szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu przeciwnika: z 2,76 do 3,0
    • Kołczan Rozkładu (W)
      • Zredukowano obrażenia zadawane przez ataki podstawowe zarażonym przeciwnikom: z 7-35 do 5-25.
  • Yasuo
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 30 do 32 punktów.
    • Zamaszyste Cięcie (E)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-100 do 70-130.
      • Zwiększono skalowanie się ładunków: z 15-25% (maks. 60-100%) zależnych od poziomu do 25% (maks. 100%).

Osłabienia

  • Aurelion Sol
    • Oddech Światła (Q)
      • Zwiększono koszt na sekundę: z 30-50 do 35-55 punktów many.
    • Astralny Lot (W)
      • Ujednolicono zasięg: z 1500-1900 do stałych 1500.
    • Osobliwość (E)
      • Zwiększono koszt zaklęcia: z 80 do 90 punktów many.
  • Aurora
    • Duchowe Wsparcie (bierna)
      • Zmniejszono przyrost szybkości ruchu co poziom: z 0,25 do 0,2.
      • Zmniejszono dodatkową prędkość ruchu za każdego ducha: z 5% do 2%.
    • Podwójny Urok (Q)
      • Zmniejszono czas odnawiania ponownego użycia: z 0,5 do 0,1 sekundy.
      • Drugi atak nie może już trafić pierwotnego celu.
    • Przez Zasłonę (W)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 18-14 do 22-18 sekund.
      • Bohaterka będzie teraz wychodzić z ukrycia w momencie wystrzelenia pocisku, a nie tuż przed.
    • Dziwaczenie (E)
      • Zmodyfikowano prędkość doskoku: ze stałych 800 jednostek do 150 jednostek + podwojona prędkość ruchu.
    • Pomiędzy Światami (R)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 250-500 (+65% AP) do 200-450 (+60% AP)
  • Ezreal
    • Mistyczny Strzał (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń z AD: ze 140% do 130%.
  •  Leona
    • Słoneczny Blask (bierna)
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 168 do 151.
    • Zaćmienie (W)
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 195 do 175.
  • Shyvana
    • Ognisty Podmuch (E)
      • Zmodyfikowano obrażenia podstawowe: z 60-220 (+40% całkowitego AD i +90% AP) do 85-220 (+50% całkowitego AD i +80% AP)
      • Zmodyfikowano obrażenia umiejętności wzmocnione R: z 60-220 (dodatkowe 75-135 punktów zależnych od poziomu, 70% całkowitego AD i 120% AP) do 85-245 (dodatkowe 75-135 punktów zależnych od poziomu, +100% dodatkowego AD i 100% AP).
      • Zmodyfikowano skalowanie się obrażeń w czasie wzmocnienia R: z 5% całkowitego AD i 10% AP do 15% dodatkowego AD i 10% AP.

Modyfikacje

  • Akali
    • Osłona Zmierzchu (W)
      • Zmodyfikowano czas odnawiania się umiejętności: ze stałych 20 do skalujących się 20-16 sekund.
    • Skrytobójcze Wykończenie (R)
      • Zmodyfikowano obrażenia pierwszego ataku: z 80-360 do 110-330.
      • Zwiększono obrażenia drugiego ataku: z 60-200 do 70-210.
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-60 do 120-60 sekund.
  • Cassiopeia
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazową liczbę punktów many: z 350 do 400.
      • Zmniejszono przyrost many: z 60 do 40 punktów.
    • Trujący Wybuch (Q)
      • Zmniejszono maksymalny koszt umiejętności: z 90 do 70 punktów many.
      • Zmniejszono skalowanie się z AP: z 90% do 70%.
    • Miazmat (W)
      • Zmniejszono maksymalny koszt many: ze 110 do 90.
    • Podwójny Kieł (E)
      • Ujednolicono koszt zaklęcia: ze skalujących się 50-42 do stałych 40 punktów many.
      • Zmniejszono skalowanie się z bonusowym AP: z 60% do 55%.
  • Irelia
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono HP: z 590 do 630.
      • Zmniejszono regenerację HP: z 8,5 do 6.
  • Skarner
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono przyrost zdrowia: ze 105 do 110.
    • Roztrzaskana Ziemia/Tąpnięcie (Q)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 50 do 45 punktów many.
    • Uderzenie Ixtal (E)
      • Nie będzie już łapało ludzi za Skarnerem.
  • Sylas
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 27 do 29.
    • Smagnięcie Łańcuchem (Q)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 11-7 do 10-6 sekund.
      • Zmniejszono obrażenia drugiego uderzenia: z 70-290 (+90% AP) do 60-280 (+80% AP).
    • Królobójca (W)
      • Zmodyfikowano leczenie: ze stałych 35% AP do 20% AP (+5% bonusowego HP).
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 80% do 70%.
    • Uprowadzenie (E2)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 100% do 80%.
  • Yone
    • Śmiercionośna Stal (Q)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 20-100 do 20-120.
    • Przypieczętowany Los (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-60 do 120-80 sekund.
  • Zed
    • Ostrze Shuriken (Q)
      • Zmodyfikowano obrażenia: z 80-220 (+110% bonusowego AD) do 80-240 (+100% bonusowego AD).
    • Znak Śmierci (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-80 do 120-100 sekund.

Historię aktualizacji prześledzicie tutaj.