Bohaterowie w wersji 14.15
W poprzednim patchu Aurelion Sol dostał dość złożone modyfikacje swoich umiejętności. Pracowano głównie nad jego dystrybucją many i kosztami zaklęć. Model wprowadzony dwa tygodnie temu jednak nie do końca się sprawdził i tym razem dostajemy korekty ówczesnych zmian. Patch 14.15 skupia się mocno wokół aktualizacji strzelców, którzy mają zostać wypchnięci z powrotem na dolną aleję, jako iż trend sięgania po nich poza jej granicami, zdaniem deweloperów, wymknął się odrobinę spod kontroli. Głównym winowajcą są tu jednak przedmioty, o których szerzej przeczytacie tutaj.
Wzmocnienia
- Talon
- Noxiańska Dyplomacja (Q)
- Rzucenie na krótkim zasięgu będzie sprawiać, iż Talon doskoczy na 150 jednostek od swojego celu.
- Noxiańska Dyplomacja (Q)
- Varus
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono bazowe AD: z 57 do 59 punktów.
- Uosobienie Zemsty (bierna)
- Zwiększono szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu stwora: z 10% do 10-20% zależnych od poziomu.
- Zwiększono AD i AP otrzymywane przy zabiciu przeciwnika: z 40% szybkości ataku i 15% szybkości ataku jako obrażenia od ataku do 50% szybkości ataku i 25% szybkości ataku jako obrażenia od ataku.
- Zwiększono maksymalną szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu przeciwnika: z 2,76 do 3,0
- Kołczan Rozkładu (W)
- Zredukowano obrażenia zadawane przez ataki podstawowe zarażonym przeciwnikom: z 7-35 do 5-25.
- Statystyki podstawowe
- Yasuo
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono pancerz: z 30 do 32 punktów.
- Zamaszyste Cięcie (E)
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-100 do 70-130.
- Zwiększono skalowanie się ładunków: z 15-25% (maks. 60-100%) zależnych od poziomu do 25% (maks. 100%).
- Statystyki podstawowe
Osłabienia
- Aurelion Sol
- Oddech Światła (Q)
- Zwiększono koszt na sekundę: z 30-50 do 35-55 punktów many.
- Astralny Lot (W)
- Ujednolicono zasięg: z 1500-1900 do stałych 1500.
- Osobliwość (E)
- Zwiększono koszt zaklęcia: z 80 do 90 punktów many.
- Oddech Światła (Q)
- Aurora
- Duchowe Wsparcie (bierna)
- Zmniejszono przyrost szybkości ruchu co poziom: z 0,25 do 0,2.
- Zmniejszono dodatkową prędkość ruchu za każdego ducha: z 5% do 2%.
- Podwójny Urok (Q)
- Zmniejszono czas odnawiania ponownego użycia: z 0,5 do 0,1 sekundy.
- Drugi atak nie może już trafić pierwotnego celu.
- Przez Zasłonę (W)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 18-14 do 22-18 sekund.
- Bohaterka będzie teraz wychodzić z ukrycia w momencie wystrzelenia pocisku, a nie tuż przed.
- Dziwaczenie (E)
- Zmodyfikowano prędkość doskoku: ze stałych 800 jednostek do 150 jednostek + podwojona prędkość ruchu.
- Pomiędzy Światami (R)
- Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 250-500 (+65% AP) do 200-450 (+60% AP)
- Duchowe Wsparcie (bierna)
- Ezreal
- Mistyczny Strzał (Q)
- Zmniejszono skalowanie się obrażeń z AD: ze 140% do 130%.
- Mistyczny Strzał (Q)
- Leona
- Słoneczny Blask (bierna)
- Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 168 do 151.
- Zaćmienie (W)
- Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 195 do 175.
- Słoneczny Blask (bierna)
- Shyvana
- Ognisty Podmuch (E)
- Zmodyfikowano obrażenia podstawowe: z 60-220 (+40% całkowitego AD i +90% AP) do 85-220 (+50% całkowitego AD i +80% AP)
- Zmodyfikowano obrażenia umiejętności wzmocnione R: z 60-220 (dodatkowe 75-135 punktów zależnych od poziomu, 70% całkowitego AD i 120% AP) do 85-245 (dodatkowe 75-135 punktów zależnych od poziomu, +100% dodatkowego AD i 100% AP).
- Zmodyfikowano skalowanie się obrażeń w czasie wzmocnienia R: z 5% całkowitego AD i 10% AP do 15% dodatkowego AD i 10% AP.
- Ognisty Podmuch (E)
Modyfikacje
- Akali
- Osłona Zmierzchu (W)
- Zmodyfikowano czas odnawiania się umiejętności: ze stałych 20 do skalujących się 20-16 sekund.
- Skrytobójcze Wykończenie (R)
- Zmodyfikowano obrażenia pierwszego ataku: z 80-360 do 110-330.
- Zwiększono obrażenia drugiego ataku: z 60-200 do 70-210.
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-60 do 120-60 sekund.
- Osłona Zmierzchu (W)
- Cassiopeia
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono bazową liczbę punktów many: z 350 do 400.
- Zmniejszono przyrost many: z 60 do 40 punktów.
- Trujący Wybuch (Q)
- Zmniejszono maksymalny koszt umiejętności: z 90 do 70 punktów many.
- Zmniejszono skalowanie się z AP: z 90% do 70%.
- Miazmat (W)
- Zmniejszono maksymalny koszt many: ze 110 do 90.
- Podwójny Kieł (E)
- Ujednolicono koszt zaklęcia: ze skalujących się 50-42 do stałych 40 punktów many.
- Zmniejszono skalowanie się z bonusowym AP: z 60% do 55%.
- Statystyki podstawowe
- Irelia
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono HP: z 590 do 630.
- Zmniejszono regenerację HP: z 8,5 do 6.
- Statystyki podstawowe
- Skarner
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono przyrost zdrowia: ze 105 do 110.
- Roztrzaskana Ziemia/Tąpnięcie (Q)
- Zmniejszono koszt zaklęcia: z 50 do 45 punktów many.
- Uderzenie Ixtal (E)
- Nie będzie już łapało ludzi za Skarnerem.
- Statystyki podstawowe
- Sylas
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono pancerz: z 27 do 29.
- Smagnięcie Łańcuchem (Q)
- Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 11-7 do 10-6 sekund.
- Zmniejszono obrażenia drugiego uderzenia: z 70-290 (+90% AP) do 60-280 (+80% AP).
- Królobójca (W)
- Zmodyfikowano leczenie: ze stałych 35% AP do 20% AP (+5% bonusowego HP).
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 80% do 70%.
- Uprowadzenie (E2)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 100% do 80%.
- Statystyki podstawowe
- Yone
- Śmiercionośna Stal (Q)
- Zwiększono obrażenia umiejętności: z 20-100 do 20-120.
- Przypieczętowany Los (R)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-60 do 120-80 sekund.
- Śmiercionośna Stal (Q)
- Zed
- Ostrze Shuriken (Q)
- Zmodyfikowano obrażenia: z 80-220 (+110% bonusowego AD) do 80-240 (+100% bonusowego AD).
- Znak Śmierci (R)
- Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-80 do 120-100 sekund.
- Ostrze Shuriken (Q)
Historię aktualizacji prześledzicie tutaj.