Kappa × Virtus.pro trwa
Efektem tychże będzie nowa kolekcja ubrań Kappa × Virtus.pro. Dodatkowo Virtusów włączono do prowadzonej przez Włochów kampanii marketingowej pod hasłem "Winning Starts Within". Udział w niej wzięli reprezentanci VP, tj. Danil "JoyStiCK" Gabov i Pavel "p4sh4" Kosenko z sekcji Rainbow Six: Siege. A także Alexandr "MilkyWay" Trishin z dywizji PUBG: Mobile oraz Nikita "Pronyx" Loginov, który rywalizuje w grze Standoff 2. – Z przyjemnością ogłaszamy dalszy ciąg naszej udanej współpracy z Kappa. To partnerstwo przyniosło korzyści w każdym aspekcie. Dla Kappa, z uwagi na ich mistrzowskie podejście do projektowania odzieży, byliśmy bramą do młodego i ambitnego świata esportu. Efektem tego był nowy, unikalny styl. Współpraca podkreśla nasze zaangażowanie w łączenie ducha sportu z nowoczesnym wyglądem, a także odzwierciedla nasze wartości i ambicje. Jesteśmy przekonani, że kolekcja ta podkreśli indywidualność naszych fanów. A także wszystkich entuzjastów zarówno esportu, jak i stylowej odzieży sportowej – zapewnił Nikolai Petrossian, dyrektor generalny Virtus.pro.
"Odpowiedź w kwestii kontynuowania współpracy była oczywista"
– Możemy z pewnością przyznać, że nie było żadnych wątpliwości w kwestii tego, czy chcemy kontynuować naszą współpracę z Virtus.pro. Odpowiedź była oczywista dla wszystkich. Ostatni rok udowodnił, jak dobra dla marki była decyzja, by wejść na rynek esportu i wyposażyć klub będący na poziomie międzynarodowym. Zyskaliśmy unikalną szansę, by być częścią historii. Historii o tym, jak esport staje się globalnym sportem, w którym gracze stają się narodowymi bohaterami. A znani piłkarze przybywają na mistrzostwa świata w Rijadzie, by wspierać swoje ulubione drużyny esportowe. Dla Kappa od zawsze ważne było, by zachować autentyczność, ale nie stać przy tym w miejscu. By poznawać coś nowego, ruszać naprzód i robić to z ludźmi, których cele i zainteresowania podzielamy. Współpraca z Virtus.pro ucieleśnia tę zasadę. Wspólnie osiągamy nowy poziom, prezentujemy siebie i dajemy naszym odbiorcom możliwość, by rozwijali wraz z nami – przyznał w oświadczeniu Anton Chesnokov, Senior Brand Manager w Kappa.