Skromna porcja poprawek w skromnej aktualizacji CS2

Cóż, możemy powiedzieć, że w CS2 na pewno nie doszło do rewolucji. Aczkolwiek nie oznacza to, że dzisiejszy update nie jest istotny. Dzięki niemu poprawiony został bowiem zgłaszany od dawna problem z podsadzaniem się graczy. Za wszystko odpowiadało to, że jeżeli w jednej rundzie ragdoll wszedł w interakcję, to w rundzie kolejnej ta sama interakcja mogła być już nieaktywna. Teraz powinna to już być przeszłość, a boostowanie ma wrócić do takiej formy, w jakiej było dotychczas. Co jeszcze? Jeżeli jakość waszego połączenia sieciowego nie jest najlepsza, to nie macie się co dłużej obawiać, iż gra zignoruje wasze polecenia w kwestii np. skakania. Skakanie to zresztą ważna sprawa w tej aktualizacji. Poprawiono przecież też błąd, który mógł powodować, iż nasza postać będzie odbijać się od podłoża na różne wysokości. Na koniec – czy mamy tutaj użytkowników Linuxa? Jeżeli tak, to otwierajcie szampany. CS2 nie powinien już wszak zawieszać się, gdy tylko otworzycie menu pauzy. No i tyle. Ale cóż, deweloperzy Valve mają co robić. Deadlock się przecież sam nie zaktualizuje, prawda?

Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Różne

  • naprawiono sytuację, w której niektóre komendy, w tym skakanie, mogą zostać zignorowane z uwagi na słabą jakość połączenia sieciowego
  • naprawiono błąd, który mógł powodować niejednolitą wysokość skoków
  • naprawiono sytuację, w której kolizja gracza-klienta pozostawała wyłączona po interakcji ragdolla w poprzedniej rundzie
  • naprawiono sytuację dla użytkowników systemu Linux, w której gra mogła zawiesić się po otwarciu menu pauzy