Bohaterowie w patchu 14.21

Wersja 14.21 nie tylko przynosi ze sobą kontynuację skórek Mrocznego Kosmosu, ale też bogactwo zmian wśród bohaterów. Dostajemy łącznie aż 31 mniej lub bardziej złożonych modyfikacji. Wśród nich kompleksowa metamorfoza Swaina, który od teraz będzie mógł wielokrotnie atakować swoją umiejętnością specjalną. Nieco bardziej kompleksowe są też wzmocnienia Irelii oraz osłabienia Camille i Branda. Widzimy tutaj dość duży fokus wokół modyfikacji obrażeń i nieco drobniejszych poprawek statystyk podstawowych poszczególnych postaci.

Wzmocnienia 14.21

  • Azir
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono regenerację HP: z 5 do 7 punktów.
      • Zwiększono podstawowe AD: z 52 do 56.
  • Corki
    • Uzbrojenie Hextechowe (bierna)
      • Zwiększono obrażenia: z 15% do 20%.
    • Walkiria (W)
      • Zwiększono obrażenia: ze 150-450 (+150% AD) do 200-500 (+200% AD).
    • Ogień Zaporowy (R)
      • Zwiększono obrażenia: z 80-240 (+70% AD) do 90-250 (+80% AD).
  • Gangplank
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono regenerację many: z 7,5 do 8.
    • Beczka Prochu (E)
      • Zmniejszono czas ładowania: z 18-14 do 17-13 sekund.
  • Irelia
    • Fala Ostrzy (Q)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 20 do 15 punktów many.
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 11-6 do 10-6 sekund.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 60% do 70%.
      • Zmniejszono obrażenia przeciwko potworom: z 55-265 do 50-237.
    • Ostrze Obrończyni (R)
      • Nie będzie już redukować czasu odnawiania się umiejętności.
  • Kayle
    • Astralne Błogosławieństwo (W)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 90-130 do 70-90 punktów many.
  • Malphite
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono podstawowe HP: z 644 do 665.
  • Nilah
    • Bezkształtne Ostrze (Q)
      • Atak podstawowy pozostaje wzmocniony, jeżeli czas zaklęcia upłynie w trakcie uderzenia.
      • Obrażenia pocisku kombinacji EQ będą nadawane natychmiastowo na obszarze, a nie po trafieniu wroga.
    • Apoteoza (R)
      • Usunięto opóźnienie pierwszego ataku podstawowego umiejętności specjalnej.
  • Qiyana
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono regenerację HP: z 6 do 8.
    • Rzeźbienie Ziemi (W)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z bonusowym AD: z 10% do 20%.
  • Sivir
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe AD: z 58 do 60.
    • Ostrze-Bumerang (Q)
      • Zmodyfikowano obrażenia umiejętności: z 15-75 (+80-100% całkowitego AD) do 60-160 (+100% bonusowego AD)
  • Talon
    • Rozrpuwanie (W)
      • Zwiększono obrażenia powracających sztyletów: z 50-170 (+80% AD) do 60-180 (+90% AD).
  • Teemo
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono podstawowe zdrowie: z 598 do 615.
    • Szybkie Ruchy (W)
      • Zwiększono pasywną szybkość poruszania się: z 10-26% do 12-28%.
      • Zwiększono aktywną szybkość poruszania się: z 20-52% do 24-56%.
  • Xayah
    • Zabójcze Upierzenie (W)
      • Zwiększono skalowanie się bonusowych obrażeń: z 20% do 25%.

Osłabienia 14.21

  • Aurelion Sol
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 620 do 600.
    • Osobliwość (E)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń z AP: z 80% do 60%.
  • Brand
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono regenerację many: z 10,65 do 9 punktów.
    • Płomień (bierna)
      • Zmniejszono obrażenia od maksymalnego HP przy detonacji: z 9-13% do 8-12%.
    • Spalenie (Q)
      • Zwiększono koszt zaklęcia: z 50 do 70 punktów many.
  • Camille
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 670 do 650.
    • Taktyczne Podcięcie (W)
      • Zmniejszono minimalne obrażenia: z 70-190 do 50-150.
    • Odbicie od Ściany (E)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z dodatkowym AD: z 90% do 75%.
    • Hextechowe Ultimatum (R)
      • Usunięto 5-15 punktów obrażeń. Obrażenia procentowe od bieżącego zdrowia pozostają bez zmian.
  • Elise
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 5,2 do 4,5 punkta.
  • Fiddlesticks
    • Przerażenie (Q)
      • Zmniejszono procentowe obrażenia zależne od bieżącego zdrowia celu: z 6-10% do 5-9%.
      • Zmniejszono wzmocnione obrażenia zależne od bieżącego zdrowia celu: z 12-20% do 10-18%.
  • Galio
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono manę: z 500 do 410 punktów.
  • Gwen
    • Tysiąc Cięć (bierna)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń zależnych od zdrowia celu: z 0,72% za każde 100 punktów AP do 0,6% za każde 10 punktów AP.
  • Hwei
    • Niszczycielski Ogień (QQ)
      • Zmniejszono obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu: z 60-180 (+75% AP) do 50-170 (+70% AP)
    • Temat: Udręka (E)
      • Zwiększono czas odnawiania się tematu: z 12-10 do 13-11 sekund.
  • Kai'Sa
    • Druga Skóra (bierna)
      • Zmniejszono obrażenia początkowe: z 5-23 (+15% AP) do 4-24 (+12% AP).
      • Zwiększono obrażenia każdego ładunku: z 1-12 (+2,5% AP) do 1-6 (+3%AP).
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia: z 9-71 (+25% AP) do 8-48 (+24% AP).
  • Karthus
    • Rekwiem (R)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 75% do 70%.
  • Kassadin
    • Sfera Nicości (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 70% do 60%.
    • Puls Mocy (E)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 70% do 65%.
  • Nasus
    • Duszożerca (bierna)
      • Zmniejszono procentową kradzież życia: z 12-24% do 9-21%.
    • Wysysające Uderzenie (Q)
        • Zmniejszono dodatkowe obrażenia fizyczne: z 40-120 do 40-115.
  • Senna
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono pancerz: z 28 do 25.
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,7 do 4.
  • Taric
    • Bastion (W)
      • Zmniejszono pancerz i dodatkowy pancerz: z 9-13% do 6-10%.
  • Viego
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 5,2 do 4,6.
  • Volibear
    • Rozszczepienie Niebios (E)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 12 do 14 sekund.
  • Yone
    • Duchowe Rozpłatanie (W)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń całkowitych z maksymalnym zdrowiem: z 11-15% do 10-14%.
  • Yorick
    • Pasterz Dusz (bierna)
      • Zmniejszono obrażenia od ataku Istoty Mgły: z 2-88 (+25% całkowitego AD) do 4-90 (+20% całkowitego AD).

Modyfikacje

  • Swain
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono regenerację zdrowia: z 7 (+0,65) do 3 (+0,5).
      • Zmniejszono manę: z 468 do 400.
      • Zwiększono regenerację many: z 8 do 10.
    • Krwiożercze Stado (bierna)
      • Leczenie będzie się teraz skalować liniowo, a nie zależnie od poziomu.
    • Ręka Śmierci (Q)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 45-65 do 40-60 punktów many.
      • Zwiększono obrażenia jednego pocisku: z 65-145 (+40% AP) do 60-160 (+45% AP).
      • Obrażenia dodatkowego pocisku będą zadawać +25% pierwszego trafienia,.
      • Zmodyfikowano maksymalne obrażenia: z 125-365 (+80% AP) do 120-320 (+90% AP).
    • Wizja Imperium (W)
      • Zmodyfikowano obrażenia: z 80-220 (+55% AP) do 70-210 (+60% AP).
      • Zmniejszono czas działania spowolnienia: z 2,5 do 1,5 sekundy.
      • Zwiększono spowolnienie: z 25-65% do 50-70%.
      • Czas działania ujawnienia będzie teraz wynosił stałe 6 sekund.
    • Nigdyruch (E)
      • Zmodyfikowano czas odnawiania: ze stałych 10 sekund do skalujących się z poziomem 14-10.
      • Zmodyfikowano koszt zaklęcia: ze stałych 50 do skalujących się z poziomem 60-80 punktów many.
      • Zmodyfikowano szybkość wychodzącego pocisku: z 935-2735 do 1125-1800 jednostek.
      • Czas lotu wychodzącego pocisku będzie teraz wynosił stałe 0,6 sekundy.
      • Zwiększono szybkość powracającego pocisku: z 600-2200 do 2000-2800 jednostek.
      • Czas lotu powracającego pocisku będzie teraz wynosił stałe 0,4 sekundy.
      • Zwiększono szybko powracającego pocisku: ze 170 do 180 jednostek.
      • Zwiększono maksymalne obrażenia: z 70-250 (+50% AP) do 80-240 (+60% AP).
      • Usunięto obrażenia przenikania.
      • Zwiększono obrażenia wybuchu: z 35-75 (+25% AP) do 80-240 (+60% AP).
    • Demoniczne Wzejście (R)
      • Rozbłysk Demona można rzucać do 100 razy co 8 sekund.
      • Czas odnawiania się umiejętności będzie teraz wynosił stałe  120 sekund.
      • Zmodyfikowano obrażenia Rozbłysku: ze 150-300 (+60% AP) do 150-350 (+50% AP).
      • Zwiększono zanikające spowolnienie rozbłysku: z 60% do 75%.
      • Zmniejszono obrażenia na sekundę: z 20-60 (+10% AP) do 15-35 (+5% AP).
      • Zmniejszono leczenie co sekundę: z 15-40 (+18% AP) do 15-45 (+5% AP i +1,25% dodatkowego zdrowia).
      • Usunięto skrócenie czasu odnawiania E.

Więcej na temat aktualizacji 14.21 możecie przeczytać na oficjalnej stronie League of Legends.