Pożegnanie z setem trzynastym
Sezon inspirowany animacją Riot Games wniósł do gry całkiem sporo interesujących mechanik. Dostaliśmy anomalie, które jeszcze z pewnością zawitają do przyszłych setów. Pojawiła się nowa forma urozmaicania meczów, gdzie zamiast portali witali nas przypadkowi bohaterowie, przyznając nam unikatowe bonusy i przywileje. W profilach bohaterów pojawiła się wytrzymałość, chociaż wprowadzona statystyka nie do końca usatysfakcjonowała samych deweloperów. Nie zabrakło też nowych rodzajów postaci. I mimo tego, że te za sześć sztuk złota miały dość ciężki start, Form Swapperzy wynieśli tę kategorię cech na zupełnie nowy poziom. Niektóre z funkcji będą w mniej lub bardziej zbliżonej formie zaimplementowane też do Cybercity.
Cybercity z tym, co już znane
Brakowało wam cech takich, jak K/DA? A może przywiązaliście do przedmiotów zdobywanych z Chem-Baronami? W Cybercity z pewnością znajdziecie więc coś dla siebie. Nie zabraknie też pochodzeń ekonomicznych w zupełnie nowej odsłonie, które pozwolą nam albo skupić się wokół zdobywania wyłącznie złota, albo wszystkiego po trochu, zupełnie jak w przypadku wypłaty Conquerorów czy Heartseela. Do gry wejdzie też mechanika, która siedzi gdzieś na pograniczu reckoningowego Coven i Faerie z setu Magic'n Mayhem. Wybieramy szefa Syndykatu, zakładamy mu czapeczkę, a on dostaje kilka buffów.
Dla każdego coś... nowego
Powiew świeżości z Cybercity zapewni nam z pewnością cecha Cyberboss. Ekipa złożona z samych Yordli będzie rosnąć (także w siłę) z każdym poziomem postaci. Dodatkowo zwiększa się obszar obrażeń zadawanych przez ich umiejętności. Dużo interesujących zmian wprowadzą też jednostki za pięć sztuk złota. Garen, dla przykładu, będzie okazjonalnie otwierał sklep z unikatowymi modyfikatorami, które można przyznać dowolnym czempionom na naszej planszy. Zac z kolei będzie jednostką wzmacnianą wraz z upływem gry poprzez zakupowane w sklepie reklamy. Kolekcjonowanie ich zwiększy ilość życia bohatera oraz jego AP.
Mechaniki setu czternastego
Przed nami największa metamorfoza Augmentów od czasu ich wprowadzenia do gry. Do tej pory naszą zagwozdką było jedynie zdecydowanie, czy kręcić wzmocnienia dalej i które z nich będzie najbardziej pasować do naszej kompozycji. Cybercity wprowadzi kolejny dylemat: lepszy będzie jeden augment wyższej kategorii czy może dwa o poziom słabsze? Dodatkowo będziemy mogli wpłynąć na przyszłe wzmocnienia, decydując czy chcemy pracować nad naszą ekonomią, cechami, przedmiotami, a może po prostu robić zakupy na czarnym rynku.
Zhakowany będzie również nasz sklep. Przy odrobinie szczęścia uda nam się zdobyć same jednostki pasujące do naszej aktualnej kompozycji lub bezpośrednio zakupić postać na drugim poziomie. Przywrócone zostają też karuzele wypełnione kowadłami, których doświadczyliśmy w secie Monsters Attack!. Set zawita na serwerach już 2 kwietnia. Więcej informacji na temat samego Teamfight Tactics przeczytacie zaś tutaj.