Nocne mapy w CS2

Wraz z dzisiejszym update'em CS2 zyskał nocne wersje dwóch obecnych w grze map. Jedną z nich jest doskonale znany Ancient, czyli jedna z aren używanych podczas oficjalnych esportowych spotkań. Ale spokojnie, ani na esportowej scenie, ani nawet na matchmakingu wieczorowego Ancienta nie uświadczycie. Ten bowiem dostępny będzie jedynie w trybach Uproszczonym oraz Deathmatch. Ale to niejedyne pole bitwy, które ujrzymy w odmiennym niż zazwyczaj świetle. Wieczorową porą wybierzemy się także na Shoots, czyli mapę wykorzystywaną wyłącznie w trybie Wyścig Zbrojeń. Teraz jeszcze trudniej będzie dostrzec przeciwnika kryjącego się w ciemnych zaułkach ze złotym nożem w dłoni. I super! Poza tym Valve wprowadziło kilka zmian animacji, a także dodało nowy zestaw muzyczny, Deluge Music Kit Box. No i trzeba też wspomnieć o M4A1-s w wersji Solitude, czyli nowym specjalnym przedmiocie Zbrojowni.

Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:

Mapy

  • Ancient i Shoots
    • dodano wersje nocne
    • odświeżano wszystkie materiały Ancienta, by wykorzystywały ostatnią wersję shaderów CS2
    • dodano nowe opcje mieszania dla materiałów Ancienta, w tym wilgoć i mech
    • dodano "ancient_zoo.vmap" dla twórców map, wraz ze wszystkimi zasobami i przykładami mieszania

Przedmioty

  • Deluge Music Kit Box jest teraz dostępny do nabycia w standardowej wersji i wersji StatTrak
  • nowy ograniczony czasowo przedmioty, M4A1-S | Solitude, jest już dostępny w Zbrojowni

Animacje

  • strzelba Sawed-Off wykorzystuje zmodyfikowaną i naprawioną penetrację łuski przy przeładowaniu
  • poprawiono animację wyciągnięcia i szybkiej inspekcji dla wszystkich noży
  • poprawiono animację wyciągnięcia i szybkiej inspekcji dla AK, Galil, AUG i PP-Bizon
  • poprawiono animację wyciągnięcia dla AWP, M4A4 i M4A1-S
  • poprawiono animację dla starszych modeli SSG08
  • usunięto opóźnienie inspekcji przy wyciągnięciu dla większości broni
  • naprawiono celownik XM1014, który blokował się podczas przeładowania

Różne

  • dodano poprawki wydajności renderowania dla większości map
  • rozdzielczość i proporcje renderowania obrazu można od teraz zmieniać w pełnoekranowym trybie okna
  • fpx_max nie można już zmieniać podczas podłączenia do serwera
  • naprawiono sytuację, w której niektóre rodzaje broni mogły być używane szybciej po ponownym wyciągnięciu