Nocne mapy w CS2
Wraz z dzisiejszym update'em CS2 zyskał nocne wersje dwóch obecnych w grze map. Jedną z nich jest doskonale znany Ancient, czyli jedna z aren używanych podczas oficjalnych esportowych spotkań. Ale spokojnie, ani na esportowej scenie, ani nawet na matchmakingu wieczorowego Ancienta nie uświadczycie. Ten bowiem dostępny będzie jedynie w trybach Uproszczonym oraz Deathmatch. Ale to niejedyne pole bitwy, które ujrzymy w odmiennym niż zazwyczaj świetle. Wieczorową porą wybierzemy się także na Shoots, czyli mapę wykorzystywaną wyłącznie w trybie Wyścig Zbrojeń. Teraz jeszcze trudniej będzie dostrzec przeciwnika kryjącego się w ciemnych zaułkach ze złotym nożem w dłoni. I super! Poza tym Valve wprowadziło kilka zmian animacji, a także dodało nowy zestaw muzyczny, Deluge Music Kit Box. No i trzeba też wspomnieć o M4A1-s w wersji Solitude, czyli nowym specjalnym przedmiocie Zbrojowni.
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Mapy
- Ancient i Shoots
- dodano wersje nocne
- odświeżano wszystkie materiały Ancienta, by wykorzystywały ostatnią wersję shaderów CS2
- dodano nowe opcje mieszania dla materiałów Ancienta, w tym wilgoć i mech
- dodano "ancient_zoo.vmap" dla twórców map, wraz ze wszystkimi zasobami i przykładami mieszania
Przedmioty
- Deluge Music Kit Box jest teraz dostępny do nabycia w standardowej wersji i wersji StatTrak
- nowy ograniczony czasowo przedmioty, M4A1-S | Solitude, jest już dostępny w Zbrojowni
Animacje
- strzelba Sawed-Off wykorzystuje zmodyfikowaną i naprawioną penetrację łuski przy przeładowaniu
- poprawiono animację wyciągnięcia i szybkiej inspekcji dla wszystkich noży
- poprawiono animację wyciągnięcia i szybkiej inspekcji dla AK, Galil, AUG i PP-Bizon
- poprawiono animację wyciągnięcia dla AWP, M4A4 i M4A1-S
- poprawiono animację dla starszych modeli SSG08
- usunięto opóźnienie inspekcji przy wyciągnięciu dla większości broni
- naprawiono celownik XM1014, który blokował się podczas przeładowania
Różne
- dodano poprawki wydajności renderowania dla większości map
- rozdzielczość i proporcje renderowania obrazu można od teraz zmieniać w pełnoekranowym trybie okna
- fpx_max nie można już zmieniać podczas podłączenia do serwera
- naprawiono sytuację, w której niektóre rodzaje broni mogły być używane szybciej po ponownym wyciągnięciu