Nadchodzi era Darkinów
Patch 25.17 sygnalizuje koniec przygody ze Spirit Blossom i początek nowej ścieżki fabularnej w League of Legends. Tym razem zagłębimy się w historie Darkinów, prastarej rasy spaczonych wojowników. Przepustka bojowa sezonu trzeciego będzie miała o dwa poziomy mniej, co oznacza mniej czasu na jej ukończenie, ale też minimalnie mniej nagród. W ramach jej płatnej odsłony dostaniemy siedem Kul Darkinów, trzy skórki, w tym jedną prestiżową, trzy Iskry oraz mnogość ikon, bannerów i innych kosmetycznych urozmaiceń. Po darmowej stronie będą zaś postacie odpowiadające umieszczonym w przepustce skórkom i osiem Hextechowych Skrzynek wraz z kluczami. Do tego ikonki, emotikony, kapsuły bohaterów i mnogość niebieskiej esencji. Na czterdziestym poziomie ścieżki czeka też na nas nowy tytuł "Dyscyplina Zmierzchu".
Patch 25.17 celuje w Xin Zhao
Sezon drugi był bardzo mocno skupiony wokół Demaciańskiego wojownika, powracającego do początków i na nowo odkrywającego swoje ioniańskie korzenie. Tym samym zwieńczeniem eventu Spirit Blossom jest jego wizualna aktualizacja. Co za tym idzie, zwiększone zostaną też ceny niektórych, starszych skórek. Jeżeli zaś jesteście zapalonymi kolekcjonerami, z pewnością zachwyci Was fakt, że w związku ze zmianami modelu Xin Zhao skórki aktualnie znajdujące się w skarbcu będą możliwe do zakupu, począwszy od wersji 25.18, przez około miesiąc.
Balans w wersji 25.17
Aż do października zmiany postaci w League of Legends będą skupione wokół budowania podwalin pod nadchodzące mistrzostwa świata. W związku z tym w tej i następnej łatce modyfikacje będą raczej niewielkie, by na samym finiszu dostarczyć nam ostateczną wersję balansu ukierunkowaną na najważniejsze wydarzenie w roku dla miłośników gry. Tym samym dostajemy osłabienia raptem czterech postaci.
Na liście znajdują się Gwen z nerfem umiejętności specjalnej skoncentrowanym wokół spowolnienia. Do tego Master Yi ze zmniejszonymi obrażeniami na Ciosie Alfa (Q). Dodatkowo dość spore zmiany u Rumble'a, którego zdolność specjalna będzie zadawać mniej obrażeń zależnych od maksymalnego zdrowia celu. Ponadto Ogniopluj (Q) również będzie nieco mniej skutecznie obijał przeciwników. Na koniec dostajemy też okrojenie Śladu Trucizny (Q) Singeda o jedno draśnięcie.
Wzmocnień mamy zdecydowanie więcej. Część z nich skupiona jest wokół statystyk podstawowych, jak na przykład w przypadku Miss Fortune. Dość spore poprawki dotknęły Irelię, która z założenia ma mieć nieco zwiększony komfort grania w kierunku AP. Zwiększono bowiem skalowanie z mocą umiejętności zarówno Buntowniczego Tańca (W), jak i Obłędnego Duetu (E). Kassadin na Sferze Nicości (Q) oraz Pulsie Mocy (E) również dostał nieco magicznej miłości.
Zarówno zmiany Kayna, jak i Nilah, Vayne czy Setta, mają za zadanie zwiększyć ich nieco mniej standardową użytkowość. Ten pierwszy dostaje wzmocnienia do many, co ma zachęcić graczy do częstszego sięgania po niego na liniach. Pozostałą trójkę zaś deweloperzy chętnie ujrzeliby w dżungli nieco częściej. Toteż dostali wzmocnienia ukierunkowane właśnie na eliminację większych potworów.
Pozostałe zmiany dotknęły Morgany, której Udręczony Cień (W) będzie mniej obciążał nasze zasoby many, jednocześnie skutecznie obijając oponentów. Senna zaś ma zwiększony przyrost szybkości ataku i skuteczniejsze leczenie za pomocą przebijającej Ciemności (Q). I na sam koniec nie mogło oczywiście zabraknąć nowej bohaterki, Yunary, której balansowanie prawdopodobnie zajmie jeszcze kilka tygodni. Tym razem skupiono się jednak głównie wokół naprawiania błędów Rozwijania Duchowego (Q).
Pozostałe zmiany w League of Legends
Aksjomatyczny Łuk (Axiom Arc) to przedmiot niezwykle sytuacyjny, w głównej mierze używany na postaciach takich jak Nocturne. Nie cieszy się on jednak wybitną popularnością, ponieważ jego jedynym faktycznym atutem jest pasywna regeneracja czasu odnawiania się umiejętności specjalnej. Z tego też powodu jego koszt został obniżony o 250 sztuk złota. Podobnie sprawy się mają z Bluźnierczą Hydrą (Profane Hydra). Głównymi jej użytkownikami byli wielbiciele Quinn. A i to nie zawsze. Jej koszt zostaje zatem obniżony z 3200 do 2850, poświęcając przy tym pięć punktów obrażeń. Nieco miłości dostało też Skupienie Horyzontalne (Horizon Focus). Nie tylko zwiększono moc umiejętności przedmiotu, ale też obniżono jego koszt o 50.
Szczegóły aktualizacji przeczytacie na oficjalnej stronie gry.