Valve bardzo długo kazało czekać wszystkim fanom na aktualizację Counter-Strike: Global Offensive. Ta pojawiła się finalnie minionej nocy. Wraz z najnowszym updatem rozpoczęła się także Operacja Bloodhound. Nie jest to jednak jedyna zmiana jaką postanowiono wprowadzić z tą aktualizacją. Pojawiły się między innymi Rangi profili, które możemy podnosić zdobywając doświadczenie, czy zmiany na mapach.

Operacja Bloodhound:

  • uruchomiono operację Bloodhound, która będzie dostępna do 30 września 2015 roku
  •  sześć map społeczności dostępnych za darmo dla wszystkich graczy CS:GO na oficjalnych serwerach: Agency, Resort, Zoo, Log, Rails, Season
  • można nabywać dostęp do operacji Bloodhound, który zapewnia:
    - Operation Bloodhound Challenge Coin, który można ulepszać. Widoczny będzie w naszym profilu i tabeli wyników
    - Operation Bloodhound Jurnal
    - dwie zupełnie nowe kampanie z 62 misjami
    - "dropy" z nowych kolekcji broni: Cobblestone, Cache, Overpas, Gods and Monsters, The Rising Sun, Chop Shop
    - ekskluzywny dostęp do Falchion Case
  • dodano dwa nowe typy misji: Assassination i Guardian Co-op
  • szczegółowe informacje o aktualizacji znaleźć możecie tutaj

Rangi profili:

  • wprowadzamy rangi profili, które można zobaczyć w grze w profilu CS:GO
  • graj na oficjalnych serwerach by zdobyć XP i podnieść swoją rangę
  • w trybie Competitive ilość zdobytego XP uzależniona jest od ilości wygranych rund
  • w pozostałych trybach ilość zdobytego XP uzależniona jest od twojego wyniku
  • możesz zdobyć dodatkowe XP wypełniając misje operacji Bloodhound
  • jeśli twoja ranga zostanie podniesiona i wykupisz dostęp do operacji Bloodhound, to raz w tygodniu będziesz mógł otrzymać "dropa" z nowych kolekcji broni

Casual:

  • zmniejszono długość rundy z 3:00 do 2:15 minut
  • zwiększono długość rozgrzewki z 30 do 90 sekund
  • zablokowano głosowanie, by zrestartować mecz
  • głosowanie na zmianę mapy jest zablokowane, kiedy jedna z drużyn ma match point

UI:

  • naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami można było zobaczyć życie przeciwników na mini tabeli wyników
  • naprawiono "freeze panel", który czasami nie chciał znikać nawet po śmierci gracza

MISC:

  • wprowadzono testy łącza, które mają zapobiec łączeniu z niektórymi graczami
  • zaktualizowano silnik CS:GO do najnowszego Steam API SDK
  • poprawiono support zintegrowanych przeglądarek internetowych MOTD
  • naprawiono kilka błędów powodujących crashowanie
  • wyeliminowano echo, który występowało podczas czatu głosowego w lobby
  • odblokowano wiele modeli graczy
  • dodano komendę sv_disable_immunity_alpha 
  • ograniczono wsparcie dla FBX w studiomdl
  • dodano komendę sv_vote_to_changelevel_before_

Mapy:

  • Cache:
    - wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć bomba
    - naprawiono błąd, który sprawiał, że broniący CT mogli być zobaczeni na radarze z poza spawnu
    - naprawiono irytujący błąd, który sprawiał, że granaty mogły kolidować z geometrią ziemi
    - usunięto problematyczną szybę ze środka
  • Season:
    - zredukowano szerokość górnego bombsite'u B po stronie terrorystów i długiej na A do szerokości z CS: Source
    - naprawiono każdy róg typu "white on white" , by poprawić widoczność
    - dodano poręcz na catwalku, by zagwarantować, że terroryści nie rushują A bez potencjalnego zagrożenia z pitu
    - poprawiono jeden z kątów na dolnej części B
    - "piskliwe" drzwi stały się głośniejsze
    - naprawa błędu: naprawiono błąd, który sprawiał, że dotykając "niemetalowych" powierzchni odtwarzane były dźwięki, jakby te powierzchnie były wykonane z metalu
  • Mirage:
    - wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć bomba
    - wyeliminowano miejsca, w których utknąć mogli gracze