Valve bardzo długo kazało czekać wszystkim fanom na aktualizację Counter-Strike: Global Offensive. Ta pojawiła się finalnie minionej nocy. Wraz z najnowszym updatem rozpoczęła się także Operacja Bloodhound. Nie jest to jednak jedyna zmiana jaką postanowiono wprowadzić z tą aktualizacją. Pojawiły się między innymi Rangi profili, które możemy podnosić zdobywając doświadczenie, czy zmiany na mapach.
Operacja Bloodhound:
- uruchomiono operację Bloodhound, która będzie dostępna do 30 września 2015 roku
- sześć map społeczności dostępnych za darmo dla wszystkich graczy CS:GO na oficjalnych serwerach: Agency, Resort, Zoo, Log, Rails, Season
- można nabywać dostęp do operacji Bloodhound, który zapewnia:
- Operation Bloodhound Challenge Coin, który można ulepszać. Widoczny będzie w naszym profilu i tabeli wyników
- Operation Bloodhound Jurnal
- dwie zupełnie nowe kampanie z 62 misjami
- "dropy" z nowych kolekcji broni: Cobblestone, Cache, Overpas, Gods and Monsters, The Rising Sun, Chop Shop
- ekskluzywny dostęp do Falchion Case - dodano dwa nowe typy misji: Assassination i Guardian Co-op
- szczegółowe informacje o aktualizacji znaleźć możecie tutaj
Rangi profili:
- wprowadzamy rangi profili, które można zobaczyć w grze w profilu CS:GO
- graj na oficjalnych serwerach by zdobyć XP i podnieść swoją rangę
- w trybie Competitive ilość zdobytego XP uzależniona jest od ilości wygranych rund
- w pozostałych trybach ilość zdobytego XP uzależniona jest od twojego wyniku
- możesz zdobyć dodatkowe XP wypełniając misje operacji Bloodhound
- jeśli twoja ranga zostanie podniesiona i wykupisz dostęp do operacji Bloodhound, to raz w tygodniu będziesz mógł otrzymać "dropa" z nowych kolekcji broni
Casual:
- zmniejszono długość rundy z 3:00 do 2:15 minut
- zwiększono długość rozgrzewki z 30 do 90 sekund
- zablokowano głosowanie, by zrestartować mecz
- głosowanie na zmianę mapy jest zablokowane, kiedy jedna z drużyn ma match point
UI:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami można było zobaczyć życie przeciwników na mini tabeli wyników
- naprawiono "freeze panel", który czasami nie chciał znikać nawet po śmierci gracza
MISC:
- wprowadzono testy łącza, które mają zapobiec łączeniu z niektórymi graczami
- zaktualizowano silnik CS:GO do najnowszego Steam API SDK
- poprawiono support zintegrowanych przeglądarek internetowych MOTD
- naprawiono kilka błędów powodujących crashowanie
- wyeliminowano echo, który występowało podczas czatu głosowego w lobby
- odblokowano wiele modeli graczy
- dodano komendę sv_disable_immunity_alpha
- ograniczono wsparcie dla FBX w studiomdl
- dodano komendę sv_vote_to_changelevel_before_
Mapy:
- Cache:
- wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć bomba
- naprawiono błąd, który sprawiał, że broniący CT mogli być zobaczeni na radarze z poza spawnu
- naprawiono irytujący błąd, który sprawiał, że granaty mogły kolidować z geometrią ziemi
- usunięto problematyczną szybę ze środka - Season:
- zredukowano szerokość górnego bombsite'u B po stronie terrorystów i długiej na A do szerokości z CS: Source
- naprawiono każdy róg typu "white on white" , by poprawić widoczność
- dodano poręcz na catwalku, by zagwarantować, że terroryści nie rushują A bez potencjalnego zagrożenia z pitu
- poprawiono jeden z kątów na dolnej części B
- "piskliwe" drzwi stały się głośniejsze
- naprawa błędu: naprawiono błąd, który sprawiał, że dotykając "niemetalowych" powierzchni odtwarzane były dźwięki, jakby te powierzchnie były wykonane z metalu - Mirage:
- wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć bomba
- wyeliminowano miejsca, w których utknąć mogli gracze