Do stu dziewiętnastu dotychczas udostępnionych bohaterów w League of Legends dołącza kolejny, sto dzwudziesty. Ujawniono właśnie wygląd i wszystkie umiejętności Gnara, Brakującego Ogniwa. Owy champion, według jego projektantów, najlepiej ma sprawdzać się na górnej alejce. Znając jednak kreatywność graczy LoL-a, mogą oni znaleźć mu zupełnie inne miejsce, w którym także będzie sobie świetnie radził.
Bierna: Gen Gniewu
Gniew Gnara rośnie podczas walki. Kiedy zapełni się jego pasek gniewu, Gnar przekształca się w mega-Gnara, zyskując dodatkowe punkty pancerza, odporności na magię, zdrowia i obrażeń od ataku, kosztem prędkości ruchu, prędkości ataku i zasięgu ataku. Jeśli mini-Gnar nie użyje tej umiejętności, i tak po kilku sekundach przemieni się w mega-Gnara. Gdy jest w swojej dużej postaci, jego gniew powoli opada. Kiedy dojdzie do zera, Gnar wraca do małej formy. Po powtórnej transformacji mini-Gnar jest zmęczony a jego gniew nie rośnie.
Q: Mini-Gnar - Rzut Bumerangiem
Gnar rzuca bumerangiem w wybranym kierunku, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi, spowalniając go. Po trafieniu wroga bumerang spowalnia i wraca do Gnara, zadając zmniejszone obrażenia wszystkim przeciwnikom na swojej drodze. Jeśli Gnar go złapie, znacznie zmniejsza czas odnowienia Rzutu Bumerangiem.
Mega-Gnar - Daj Kamienia!
Gnar rzuca ogromnym kamieniem w wybranym kierunku, zadając obrażenia i spowalniając pierwszy cel na drodze kamienia oraz wszystkich wrogów stojących w pobliżu. Kiedy kamień spadnie na ziemię, Gnar może go podnieść, aby obniżyć czas odnowienia tej umiejętności.
W: Mini-Gnar - Hipersiła (bierna)
Co trzeci atak lub umiejętność zadaje celowi obrażenia magiczne o sile równej części maksymalnej liczby punktów zdrowia. Po aktywacji Hipersiły lub kiedy mega-Gnar przemienia się w mini-Gnara, zyskuje dopalacz prędkości ruchu, który z czasem zanika.
Mega-Gnar - Łomot
Gnar staje na tylnych nogach i wbija pięści w ziemię, zadaje obrażenia i na chwilę ogłusza wszystkich przeciwników stojących przed nim.
E: Mini-Gnar - Hop
Gnar skacze w wybranym kierunku i zyskuje średni bonus do prędkości ataku. Jeśli Gnar wyląduje na jednostce, odbija się od niej i znów skacze w tym samym kierunku. Po naskoczeniu na wroga, Gnar zadaje mu obrażenia i spowalnia go.
Mega-Gnar - Miazga
Gnar skacze w wybranym kierunku, a po wylądowaniu zadaje wrogom, na których wylądował, obrażenia i spowalnia ich.
R: Mega-Gnar - GNAR!
Gnar wpada w histerię i rzuca wszystkich pobliskich wrogów w wybranym kierunku. Wszyscy rzuceni przeciwnicy zostają spowolnieni i otrzymują obrażenia, a przeciwnicy rzuceni na mury (w tym na wieże i budowle) otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają ogłuszeni.