Valve nie ustaje w naprawianiu kolejnych błędów wykrytych na nowym Dust2. Amerykańscy producenci i tym razem nanieśli na odświeżoną mapę szereg poprawek, które mają uprzyjemnić grę. Nie ma oczywiście mowy o jakichś większych modyfikacjach – wszystkie zmiany mają raczej charakter kosmetyczny, ale to raczej oczywiste. Pełna lista modyfikacji prezentuje się następująco:
Dust 2:
- naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiało się słońce
- wyrównano teren przy spawnie CT, dzięki czemu możliwe stało się smoke'owanie z x-boxa
- usunięto znaczek "taxi" z niektórych modeli samochodów
- pomieszczenia w tunelach są teraz bardziej przejrzyste
- w oknach nad catwalkiem dodano zasłony
- naprawiono błąd, w wyniku którego modele graczy CT świeciły się przy niskich ustawieniach graficznych
- dostosowano wartości mgły
- suicide stał się bardziej przejrzysty dla graczy stojących na midzie CT
- poprawiono kolizje na BS-ie B
- poprawiono błąd, w wyniku którego na BS-ie B powierzchnie wydawały nieodpowiednie dźwięki
- naprawiono pewne istniejące na mapie luki
- naprawiono błąd z wall-bangami, mający miejsce na niektórych budynkach
- dodano lukę do rzucania granatów na spawnie CT
- naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie można było przeskoczyć małej ścianki przy wyjściu z tuneli
- poprawiono kilka modeli, które nie wyświetlały się prawidłowo
- naprawiono błąd, w wyniku którego beczki na midzie wzajemnie się przenikały
- naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł zablokować się na niektórych skrzynkach na BS-ie A
- wyrównano ścianę za samochodem na BS-ie A
- naprawiono błąd, w wyniku którego kąt na rampie CT był zbyt duży