Wygląda na to, że niedawne przejęcie AGO przez nowych udziałowców, będzie miało większy niż mogło się nam wydawać wpływ na samą organizację. Kilka dni temu dość niespodziewanie zmieniła ona swoją nazwę z AGO Gaming na AGO Esports, dziś natomiast zaprezentowano nam jej nowe logo.

Dotychczas na reprezentantów AGO mówiono po prostu "aniołki", ale to już nieaktualne. W nowym logotypie postanowiono uciec od uskrzydlonej litery i A, wpisując w nią postać jastrzębia. Tym samym na polskiej esportowej scenie zyskaliśmy kolejną po dzikach, fokach czy pingwinach formację, która budzi zoologiczne skojarzenia.

– Nowa tożsamość ma na celu podkreślenie atrybutów marki oraz najważniejszych wartości przyświecających drużynie takich jak odwaga, niezłomność, pracowitość i waleczność – przyznał w oświadczeniu prezes zarządu organizacji, Jakub Szumielewicz. – Kluczową zmianą jest zaprezentowanie postaci jastrzębia, który oprócz symbolizowania przemiany AGO jest również synonimem precyzji, szybkości, wszechstronności oraz koncentracji – dodał.

Stare logo

Nowe logo

Już jutro dane nam będzie zobaczyć reprezentantów AGO w nowych barwach. To właśnie w sobotę dywizja Counter-Strike: Global Offensive rozpocznie walkę w zamkniętych eliminacjach do Intel Extreme Masters Katowice 2018.