Po dłuższej nieobecności pojawiła się nowa aktualizacja bety CS:GO, która przynosi nam nieco zmian związanych z Nukem. Mapa ta jest powszechnie krytykowana, zarówno przez amatorów jak i profesjonalistów, wobec tego Valve postanowiło delikatnie ją zmodyfikować, by usprawnić jej balans. Mniejsze modyfikacje dotknęły także Overpassa i inne aspekty gry, dzięki czemu w grze pojawił się m.in. nowy typ hitboxa. Spis wszystkich poprawek prezentujemy poniżej:
Rozgrywka:
- generalne poprawki dźwięków otoczenia:
- zwiększono rozdzielczość oraz charakter odgłosów w celu lepszego oddania geometrii mapy
- drobne poprawki ustawień dźwięku
- poprawiono dźwięk rozbijana wentylacji i zwiększono odległość, z jakiej jest słyszalny
- dodano nowy typ hitboxów dla szyi i dołączono go do hitboxów istniejących już na modelach postaci. Pociski przechodzące przez szyję wprost do głowy będą od teraz zaliczane jako headshoty To pozwoli bardziej intuicyjnie oceniać kiedy atak od tyłu skończy się trafieniem w głowę
- naprawiono przycisk "użyj", by podnoszenie broni z ziemi było skuteczniejsze i by nie kończyło się wyrzucaniem trzymanej obecnie broni nawet jeśli podniesienie tej znajdującej się na ziemi nie jest możliwe
Mapy:
- Nuke:
- optymalizacja niskich ustawień graficznych
- zablokowano prześwit między silosami na BS-ie A
- wprowadzono zmiany pochodzące z mapy ShortNuke:
- usunięto toxic
- wentylacja nie jest już połączona bezpośrednio z BS-em B, ale dodano dodatkowe wejście znajdujące się w okolicach double doorsów
- zmieniono pozycję skrzynki na BS-ie B
- dodano jednolite tło dla żółtego dźwigu znajdującego się na BS-ie B
- poprawiono poruszanie się gracza
- Overpass:
- zmniejszono głośność dźwięków otoczenia
- dodano kolizje granatów i graczy z płotem znajdującym się przy konstrukcji
- usunięto nietypowy cień, który niknął podczas zbliżania się do głównego wejścia terrorystów na BS-ie B