Valve nie zwalnia tempa! Amerykańska firma wypuściła kolejną aktualizację Counter-Strike: Global Offensive, jednak jest ona zdecydowanie mniej obszerna od tej, którą wprowadzono wczoraj. Najnowszy update CS:GO skupia się w głównej mierze na eliminacji błędów – zarówno tych znanych już wcześniej, jak i tych, które pojawiły się po środowym patchu. Pełny opis zmian możecie znaleźć poniżej.
MISC:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że migające światełko niesionego przez gracza C4 mogło być widoczne przez inne elementy,
- naprawiono regresję w czasie detonacji mołotowa,
- naprawiono regresję w poruszaniu się kucając przez otwory w podłodze,
- naprawiono regresję w celności broni w momencie poruszania się kucając,
- naprawiono regresję w obliczaniu przyspieszenia,
- naprawiono błąd, który sprawiał czasami, że gracze, którzy rozłączyli się z serwerem nie pokazywali się na tablicy wyników na koniec meczu w trybie Danger Zone,
- naprawiono błąd krytyczny, który wyświetlał komunikat "CUtlLinkedList overflow",
- naprawiono błąd, który sprawiał, że u niektórych graczy wyświetlane były białe dryfujące pudła.
Mapy:
- Mirage:
- naprawiono cienie na kamiennych blokach wokół A.
- Vertigo:
- zaktualizowano clipping na poręczach na całej mapie,
- wyeliminowano miejsce, w którym mogła utknąć bomba w pobliżu spawnu terro.