Twórcy nowego Cache’a serwują nam kolejne poprawki na mapie

Od zaprezentowania odświeżonej wersji Cache’a minęło już trochę czasu, jednak niezmiennie gracze CS:GO wyłapują kolejne niedoskonałości związane z produkcją Shawna „FMPONE’A” Snellinga oraz Salvatore’a „Volcano” Garozzo. Tym razem mapa doczekała się kilku dość istotnych z perspektywy użytkowników poprawek: usunięto sporo bugów, ponownie naprawiono problem z FPS-ami, a także dokonano zmian dotyczących skanowania.

Oto pełny opis najnowszych poprawek wprowadzonych na Cache’u:

  • wprowadzono poprawki wpływające na FPS-y
  • od teraz można podkładać bombę bliżej płotu na A,
  • poprawiono jasność w wentylacji,
  • widoczność w checkers została poprawiona,
  • niektóre drewniane ściany są teraz trudniejsze do skanowania (m.in. main na A)
  • naprawiono błąd związany z odbijaniem się granatów przy białym pudle,
  • zredukowano głośność grzmotu i szczekającego psa,
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że na niektórych elementach mapy nie zostawały ślady kul,
  • naprawiono pixel-walk na A,
  • wyeliminowano bug w miejscu, w którym mogła utknąć bomba przy wejściu na A od strony terrorstów przy squeaky,
  • usunięto cienie ptaków na spawnie terrorystów.

Nową wersję Cache’a możecie wypróbować, pobierając mapę z Warsztatu Steam.

Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Polaków walka o finały ECS – podejście czwarte

Już dziś wieczorem wystartuje czwarty tydzień fazy online Esports Championship Series Season 8. Podobnie jak we wszystkich dotychczasowych etapach, ta...