Valve przyzwyczaiło nas już do tego, że lubi zaskoczyć! Minionej nocy pojawiła się nowa aktualizacja Counter-Strike'a: Global Offensive, która przynosi spore zmiany na różnych mapach, w tym tych, które należą do puli map turniejowych. Sprawdźcie, co zmieniło się w CS:GO!
- Mapy:
- Cache:
- różne poprawki widoczności,
- optymalizacja,
- naprawa niewielkich błędów,
- zaktualizowano radar.
- Studio:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie otrzymywali obrażeń po wybuchu bomby,
- poprawiono clipping,
- poprawiono wygląd uliczek CT i T,
- naprawa niewielkich błędów.
- Train:
- otwarto skybox nad budynkami dzielącymi odnogę i BS A,
- różne poprawki widoczności,
- naprawa niewielkich błędów.
- Dust2:
- otwarto skybox od tuneli prowadzących na B w kierunku bombsite'u.
- Mirage:
- dodano możliwość skanowania AWP z pałacu do kąta przy rusztowaniu na A,
- dodano ławkę na środku, która pozwala na wskoczenie na boosta na środku pod oknem,
- poszerzono wejście na środek od strony terrorystów,
- obniżono wykończenie dookoła balkonu na B,
- zablokowano jump-peek ze środka BS-a B w stronę catwalka.
- Cache:
- MISC:
- dodano komendę "tv_broadcast_server_info_message_size_kb", która pozwala na zwiększenie rozmiaru okienka z informacją o transmisji HLTV,
- dodano komendę spec_xray_dropped_defusers, , dzięki której gra podświetla krawędzie upuszczonych zestawów do rozbrajania,
- dodano komendę spec_xray_dropped_unoccluded, dzięki której gra zawsze podświetla upuszczone C4 oraz zestawy do rozbrajania,
- dodano komendę, która pozwala na ustawienie dokładności liczb dostarczanych z API poprzez użycie poniższego kodu:
“output” { “precision_time” “1”
“precision_position” “2”
“precision_vector” “2” }.