Dzisiejszej nocy do CS:GO trafiła nowa aktualizacja, która oprócz solidnej porcji mniejszych poprawek na mapach Breach i Studio wprowadziła do gry spore udogodnienie, jakim jest możliwość dostosowywania celownika z poziomu menu. Pełną listę zmian prezentujemy poniżej.
Agenci:
- wprowadzono naszywki – nowe spersonalizowane elementy, których można użyć dla każdego posiadanego agenta. Raz naszyty przedmiot można usunąć, ale nie wraca on do ekwipunku,
- dodano wsparcie dla zmiany używanego agenta w slotach wyposażenia.
![]() |
CZYTAJ TEŻ: Przed Majorem do CS:GO trafią naszywki z logo drużyn i autografami zawodników? |
UI:
- dodano wizerunek używanego agenta do menu kupowania,
- wyświetlanie przedmiotów, które możemy zakupić, zostało przeniesione na koło zakupowe,
- otworzenie menu kupowania sprawi, że kursor myszy przeniesie się na środek koła zakupowego,
- dodano możliwość zmiany waluty dla cen w grze,
- dodano wsparcie dla edycji i podglądu celownika w menu gry, które wygląda tak:
- dodano wsparcie dla współdzielenia i importowania ustawień celownika.
Mapy:
- Breach:
- naprawiono błąd, przez który bomba mogła zablokować się na midzie,
- naprawiono błędne ograniczenia mapy na długiej A w trybie Wingman,
- dodano clipping dla środkowej części schodów,
- naprawiono mniejsze błędy wizualne,
- uniemożliwiono przedostawanie się broni przez drzwi w pobliżu okna na bombsicie A,
- przycięto znak na długiej, tak aby gracze oraz bomba nie mogły dostać się na jego szczyt,
- poprawiono clipping w niektórych miejscach.
- Studio:
- poprawiono clipping oraz geometrię dookoła bombsite'u A,
- usunięto niegrywalny obszar w górnym oknie nad bombsitem B,
- naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali obrażeń po wybuchu bomby,
- poprawiono clipping na całej mapie,
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba,
- naprawiono błąd, przez który gracze mogli podsadzić się poza mapę,
- poprawiono efekty wizualne ulic,
- dodano piktogramy z nazwami bombsite'ów
MISC:
- przyspieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe i nie będzie wzrastać po oddaniu strzału,
- zwiększono maksymalną liczbę klatek na sekundę do 400, aby obsługiwać monitory o wyższej częstotliwości odświeżania,
- naprawiono błąd w macierzy transformacji, gdy navblocker był uruchamiany za pomocą szablonów obrotowych punktów,
- naprawiono błąd renderowania pod wodą w OSX.