Zgodnie z ubiegłotygodniowymi doniesieniami, w Counter-Strike: Global Offensive pojawiły się nowe ikony w kill feedzie, które są elementem najnowszej aktualizacji. Ponadto Valve wprowadziło także wiele innych poprawek oraz przede wszystkim znacznie usprawniło mapę Chlorine, której autorem jest Polak, Bartłomiej Guzek. W grze pojawiła się również kolejna rozgrzewkowa arena 1v1, tym razem na Inferno. Pełną listę nowości zawartych w dzisiejszym updacie prezentujemy poniżej:
Rozgrywka
- dodano ikony kill feeda dla zabójstw na ślepo, zabójstw przez smoke'a oraz zabójstw ze snajperki bez przybliżenia.
- gdy czas nieśmiertelności po odrodzeniu ustawiony jest na wartość negatywną, odradzający się gracze nie będą nieśmiertelni nawet w czasie dogrywki
- całkowicie wyłączono nieśmiertelności graczy na arenie rozgrzewkowej 1v1 w trybie Skrzydłowy, jednocześnie usprawniając usuwanie śladów krwi po każdym starciu
- komenda sv_pure serve będzie od teraz wyrzucać klienta, który załadował do pamięci pliki nieobecne w systemie plików serwera
![]() |
CZYTAJ TEŻ: Wyrzuca cię z meczu po najnowszej aktualizacji CS:GO? Znamy rozwiązanie |
Interfejs
- naprawiono wyświetlanie celownika obserwowanego gracza w menu edycji
- naprawiono ciągi dialogowe importowania celownika, które w niektórych językach były ucinane
- naprawiono kody celownika, które były przechowywane z nieprawidłowymi wartościami w przypadku wartości poza skali
MISC
- zaktualizowano pozę w trzeciej osobie dla G3SG1 i nauczono terrorystów lepszego sposobu trzymania AUG-a w menu zakupów
- aby powitać słoneczną pogodę, zmieniono scenerię menu głównego na Nuke'a
- dodano możliwość zakupu przedmiotów w sklepie Steam
- blog wewnątrz gry będzie od teraz renderował w języku greckim, jeśli taki zostanie ustawiony
- włączono blending animacji dla kurczaków
- zaktualizowano niektóre kwestie głosowe agentów w wersji Perfect World
- zoptymalizowano tekstury dla modeli separatystów
- dodano poprawki związane ze stabilnością
![]() |
CZYTAJ TEŻ: Poznajcie Polaka, który stworzył mapy Abbey i Chlorine. „W Polsce mógłbym traktować to jako główne źródło dochodu” |
Mapy
- Chlorine
- dopasowano kolor oświetlenia otoczenia, by stał się bardziej niebieski
- powiększono strefę podkładania bomby na BS-ie A
- naprawiono miejsca przy słupkach na BS-ie, w których mogła utknąć bomba
- usunięto bambusowy płot przy górnej części CT na BS-ie A
- dodano bambusowy płot niedaleko maina terrorystów w górnej części BS-a A, przenosząc szczelinę bliżej zbiornika
- dodano bambusowy płot niedaleko wielkiego kamienia w górnej części BS-a A, by zablokować bezpośrednią drogę z górnej części CT do wejścia do maina terrorystów
- dodano źródło światła do tunelu nad rzeką w okolicach respa CT
- dodano bambusowy płot na tylnej stronie wejścia z maina CT na BS-a A dla lepszej widoczności
- dopasowano tekstury w tunelu nad rzeką i łączniku, by uczynić je żywszymi
- dodano źródło światła w górnej części BS-a B
- dopasowano teksturę rzeki, by uczynić ją jaśniejszą
- dodano osłonę dla terrorystów w środkowej części mapy
- usunięto pixel boost na BS-ie B
- rozjaśniono oświetlenie na BS-ie B
- naprawiono patrzenie przez schody w okolicach respa CT
- naprawiono drewniane drzwi na BS-ie B, które od teraz można skanować
- dodano bambusowy płot w okolicach zbiornika na BS-ie B
- usunięto wodę z rzeki na respie CT
- dopasowano sky box, by był mniej fioletowy
- dodano bambusowy płot w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla lepszego kontrastu modeli graczy
- usunięto modele liści w niektórych miejscach
- dodano poprawki związane z optymalizacją
- zaktualizowano obraz radaru
- Inferno
- dodano rozgrzewkową arenę 1v1 dla trybu Skrzydłowy