Zgodnie z ubiegłotygodniowymi doniesieniami, w Counter-Strike: Global Offensive pojawiły się nowe ikony w kill feedzie, które są elementem najnowszej aktualizacji. Ponadto Valve wprowadziło także wiele innych poprawek oraz przede wszystkim znacznie usprawniło mapę Chlorine, której autorem jest Polak, Bartłomiej Guzek. W grze pojawiła się również kolejna rozgrzewkowa arena 1v1, tym razem na Inferno. Pełną listę nowości zawartych w dzisiejszym updacie prezentujemy poniżej:

Rozgrywka

  • dodano ikony kill feeda dla zabójstw na ślepo, zabójstw przez smoke'a oraz zabójstw ze snajperki bez przybliżenia.
  • gdy czas nieśmiertelności po odrodzeniu ustawiony jest na wartość negatywną, odradzający się gracze nie będą nieśmiertelni nawet w czasie dogrywki
  • całkowicie wyłączono nieśmiertelności graczy na arenie rozgrzewkowej 1v1 w trybie Skrzydłowy, jednocześnie usprawniając usuwanie śladów krwi po każdym starciu
  • komenda sv_pure serve będzie od teraz wyrzucać klienta, który załadował do pamięci pliki nieobecne w systemie plików serwera
CZYTAJ TEŻ:
Wyrzuca cię z meczu po najnowszej aktualizacji CS:GO? Znamy rozwiązanie

Interfejs

  • naprawiono wyświetlanie celownika obserwowanego gracza w menu edycji
  • naprawiono ciągi dialogowe importowania celownika, które w niektórych językach były ucinane
  • naprawiono kody celownika, które były przechowywane z nieprawidłowymi wartościami w przypadku wartości poza skali

MISC

  • zaktualizowano pozę w trzeciej osobie dla G3SG1 i nauczono terrorystów lepszego sposobu trzymania AUG-a w menu zakupów
  • aby powitać słoneczną pogodę, zmieniono scenerię menu głównego na Nuke'a
  • dodano możliwość zakupu przedmiotów w sklepie Steam
  • blog wewnątrz gry będzie od teraz renderował w języku greckim, jeśli taki zostanie ustawiony
  • włączono blending animacji dla kurczaków
  • zaktualizowano niektóre kwestie głosowe agentów w wersji Perfect World
  • zoptymalizowano tekstury dla modeli separatystów
  • dodano poprawki związane ze stabilnością
CZYTAJ TEŻ:
Poznajcie Polaka, który stworzył mapy Abbey i Chlorine. „W Polsce mógłbym traktować to jako główne źródło dochodu”

Mapy

  • Chlorine
    • dopasowano kolor oświetlenia otoczenia, by stał się bardziej niebieski
    • powiększono strefę podkładania bomby na BS-ie A
    • naprawiono miejsca przy słupkach na BS-ie, w których mogła utknąć bomba
    • usunięto bambusowy płot przy górnej części CT na BS-ie A
    • dodano bambusowy płot niedaleko maina terrorystów w górnej części BS-a A, przenosząc szczelinę bliżej zbiornika
    • dodano bambusowy płot niedaleko wielkiego kamienia w górnej części BS-a A, by zablokować bezpośrednią drogę z górnej części CT do wejścia do maina terrorystów
    • dodano źródło światła do tunelu nad rzeką w okolicach respa CT
    • dodano bambusowy płot na tylnej stronie wejścia z maina CT na BS-a A dla lepszej widoczności
    • dopasowano tekstury w tunelu nad rzeką i łączniku, by uczynić je żywszymi
    • dodano źródło światła w górnej części BS-a B
    • dopasowano teksturę rzeki, by uczynić ją jaśniejszą
    • dodano osłonę dla terrorystów w środkowej części mapy
    • usunięto pixel boost na BS-ie B
    • rozjaśniono oświetlenie na BS-ie B
    • naprawiono patrzenie przez schody w okolicach respa CT
    • naprawiono drewniane drzwi na BS-ie B, które od teraz można skanować
    • dodano bambusowy płot w okolicach zbiornika na BS-ie B
    • usunięto wodę z rzeki na respie CT
    • dopasowano sky box, by był mniej fioletowy
    • dodano bambusowy płot w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla lepszego kontrastu modeli graczy
    • usunięto modele liści w niektórych miejscach
    • dodano poprawki związane z optymalizacją
    • zaktualizowano obraz radaru
  • Inferno
    • dodano rozgrzewkową arenę 1v1 dla trybu Skrzydłowy