Valve kontynuuje wprowadzanie usprawnień związanych z kwestią szeroko pojętej widoczności. Wraz z najnowszą aktualizacją Counter-Strike'a: Global Offensive w grze pojawiło się wiele poprawek związanych właśnie z polepszeniem tego aspektu gry, na który członkowie społeczności szczególnie zwracali uwagę po dodaniu modeli agentów. Dlatego też twórcy umieścili w ustawieniach specjalną opcję, która wpływa na kontrast i ma polepszyć wrażenia z samej rozgrywki. Sporej zmiany doczekały się też drzwi prowadzące z mida do BS-a B na Duście2, których geometria po wielu latach została odwrócona, co widać zresztą na zdjęciu powyżej. Pełną listę rzeczy zawartych w dzisiejszym updacie prezentujemy poniżej:

Rozgrywka 

  • w zaawansowanych ustawieniach wideo dodano opcję "popraw kontrast gracza", która zwiększa widoczność graczy w sytuacjach z niskim kontrastem

Agenci

  • dostosowano tekstury niektórych agentów w celu poprawy widoczności

MISC

  • poprawiono geometrię kolizji upuszczonego ładunku C4
  • naprawiono błąd, w wyniku którego kamera drona w trybie Strefa Zagrożenia mogła zablokować się, gdy dron otrzymał obrażenia od ognia
  • dodano efekt wyrzucenia łuski przy wystrzeleniu ostatniego pocisku z Desert Eagle'a

Renderowanie

  • zoptymalizowano streamowanie pomniejszych tekstur

Mapy

  • Overpass
    • usunięto duży bluszcz w okolicach łazienek przy BS-ie A
    • usunięto wąskie okna w łazienkach przy BS-ie A
    • usunięto rower przy pikniku na długiej prowadzącej do BS-a A
    • rozjaśniono tunel łącznika
    • rozjaśniono respa terrorystów
    • dodano ładne kamienne wykończenia
  • Dust2
    • odwrócono drzwi prowadzące do BS-a B
    • uproszczono tło, gdy patrzymy z tunelu B na ciężarówkę na midzie
    • zmieniono początkowy dystans mgły z 1000 do 512, zmieniając maksymalne zagęszczenie z .2 na .4
    • podniesiono okna przy rampie prowadzącej do BS-a A, by gracze byli bardziej widoczni
  • Mirage
    • usunięto górę śmieci na szczycie mida
    • przycięto rośliny na respie terrorystów na drodze do aparamentów
    • zwiększono oświetlenie w oknie marketu
    • naprawiono błąd związany z cichym wychodzeniem z balkonu na BS-ie B
    • zmieniono kąt nachylenia drabiny w pokoju z drabiną
  • Inferno
    • przycięto bluszcz na respie CT na drodze do łuków A
    • naprawiono cień wieży na midzie
  • Train
    • dodano nowy model zderzaka kolejkowego z płaską górą
  • Cache
    • drabinę prowadzącą do gniazda snajpera zastąpiono skrzynią
    • oczyszczono kilka ważnych kątów (dzięki LangeThorup!)
    • dodano arenę 1v1
    • kontenery towarowe zostały zastąpione nowym modelem w celu poprawy wydajności
    • dodano poprawki widoczności w wejściu terrorystów prowadzącym do maina A (dzięki Slender_CS!)
    • naprawiono niechciany/nieintuicyjny wallbanc w budce na midzie
    • wprowadzono subtelne zmiany kolorów
    • dodano różne poprawki związane z clippingiem
    • poprawiono optymalizację