Valve kontynuuje wprowadzanie usprawnień związanych z kwestią szeroko pojętej widoczności. Wraz z najnowszą aktualizacją Counter-Strike'a: Global Offensive w grze pojawiło się wiele poprawek związanych właśnie z polepszeniem tego aspektu gry, na który członkowie społeczności szczególnie zwracali uwagę po dodaniu modeli agentów. Dlatego też twórcy umieścili w ustawieniach specjalną opcję, która wpływa na kontrast i ma polepszyć wrażenia z samej rozgrywki. Sporej zmiany doczekały się też drzwi prowadzące z mida do BS-a B na Duście2, których geometria po wielu latach została odwrócona, co widać zresztą na zdjęciu powyżej. Pełną listę rzeczy zawartych w dzisiejszym updacie prezentujemy poniżej:
Rozgrywka
- w zaawansowanych ustawieniach wideo dodano opcję "popraw kontrast gracza", która zwiększa widoczność graczy w sytuacjach z niskim kontrastem
Agenci
- dostosowano tekstury niektórych agentów w celu poprawy widoczności
MISC
- poprawiono geometrię kolizji upuszczonego ładunku C4
- naprawiono błąd, w wyniku którego kamera drona w trybie Strefa Zagrożenia mogła zablokować się, gdy dron otrzymał obrażenia od ognia
- dodano efekt wyrzucenia łuski przy wystrzeleniu ostatniego pocisku z Desert Eagle'a
Renderowanie
- zoptymalizowano streamowanie pomniejszych tekstur
Mapy
- Overpass
- usunięto duży bluszcz w okolicach łazienek przy BS-ie A
- usunięto wąskie okna w łazienkach przy BS-ie A
- usunięto rower przy pikniku na długiej prowadzącej do BS-a A
- rozjaśniono tunel łącznika
- rozjaśniono respa terrorystów
- dodano ładne kamienne wykończenia
- Dust2
- odwrócono drzwi prowadzące do BS-a B
- uproszczono tło, gdy patrzymy z tunelu B na ciężarówkę na midzie
- zmieniono początkowy dystans mgły z 1000 do 512, zmieniając maksymalne zagęszczenie z .2 na .4
- podniesiono okna przy rampie prowadzącej do BS-a A, by gracze byli bardziej widoczni
- Mirage
- usunięto górę śmieci na szczycie mida
- przycięto rośliny na respie terrorystów na drodze do aparamentów
- zwiększono oświetlenie w oknie marketu
- naprawiono błąd związany z cichym wychodzeniem z balkonu na BS-ie B
- zmieniono kąt nachylenia drabiny w pokoju z drabiną
- Inferno
- przycięto bluszcz na respie CT na drodze do łuków A
- naprawiono cień wieży na midzie
- Train
- dodano nowy model zderzaka kolejkowego z płaską górą
- Cache
- drabinę prowadzącą do gniazda snajpera zastąpiono skrzynią
- oczyszczono kilka ważnych kątów (dzięki LangeThorup!)
- dodano arenę 1v1
- kontenery towarowe zostały zastąpione nowym modelem w celu poprawy wydajności
- dodano poprawki widoczności w wejściu terrorystów prowadzącym do maina A (dzięki Slender_CS!)
- naprawiono niechciany/nieintuicyjny wallbanc w budce na midzie
- wprowadzono subtelne zmiany kolorów
- dodano różne poprawki związane z clippingiem
- poprawiono optymalizację