Cztery dni temu w Counter-Strike'u pojawiły się dwie zupełnie nowe mapy. Jak można się było spodziewać, gracze znaleźli na nich kilka niedoróbek, toteż Valve już dziś opublikowało kolejną aktualizację – tym razem nanoszącą na Mutiny i Swamp ogromną liczbę poprawek. I mowa tutaj nie tylko o kwestiach czysto kosmetycznych, bo twórcy popracowali zarówno nad optymalizacją, jak i nad ogólną konstrukcją aren. Pojawiły się więc nowe osłony, niektóre rzeczy zniknęły, a całość ma się stać przyjemniejsza do grania. Czy tak będzie? Musicie przekonać się sami – ale najpierw sprawdźcie pełną listę zmian, która znajduje się poniżej.
MISC
- zoptymalizowano pliki platform shaderów oraz konfiguracji dźwięku tak, były spakowane w skompresowanych plikach VPK
Mapy
- Mutiny
- naprawiono wiele błędów związanych z ptakami
- otwarto narożnik na Dirt Road w okolicy respa CT
- naprawiono błąd, w wyniku którego bomba mogła utknąć na małej łódce
- zwiększono FPS-y na niskich/średnich ustawieniach shaderów
- poprawiono optymalizację na całej jampie
- otwarto górny sufit na BS-ie B od strony terrorystów, by umożliwić korzystanie z granatów
- naprawiono jednostronne skanowanie na BS-ie B
- naprawiono problemy z renderowaniem na szczycie budynku na BS-ie B
- małe obiekty od teraz znikają na większym dystansie
- zmieniono niektóre miejsca odrodzenia w trybie deathmatch
- przy schodach CT prowadzących do BS-a A kamienie zastąpiono kwiatami
- w różnych miejscach usunięto liście, by zwiększyć widoczność
- naprawiono miejsce do boostu w windzie niedaleko BS-a A
- naprawiono ukryte pod kamieniami miejsce do podkładania bomby na BS-ie A
- naprawiono filary kościoła
- naprawiono źle ustawione kamienne kafle na respie terro
- naprawiono nieodpowiednie tekstury na kościele
- w wielu miejscach ulepszono clipping
- w wielu miejscach ulepszono clipping granatów
- Swamp
- główne zmiany
- w niektórych miejscach poprawiono działanie (2-5%)
- odgłosy aligatorów i żab są cichsze i mniej rozpraszające
- BS A
- rozjaśniono tło w okolicach płotu na longu A (strona CT)
- zmniejszono jedną z czerwonych osłon ze sklejki na longu A (strona terro)
- rozjaśniono pokój na shorcie A i jednocześnie ułatwiono terrorystom sprawdzanie narożników przy wejściu
- usunięto lukę na respie CT, dzięki której gracze mogli boostować się i sprawdzać long A
- środek
- dodano drewnianą osłonę pod CW, dzięki czemu gracze nie mogą już sprawdzać bezpośrednio wejścia na long A (strona terro)
- usunięto paletę, na którą gracze mogli wskoczyć i na niej utknąć
- BS B
- poprawiono balans w okolicach BS-a
- dodano clipping na dźwigu
- dodano clipping na latarniach
- dodano osłonę ze sklejki
- wokół usunięto niektóre barierki, by uczynić poruszanie się łatwiejszym
- dodano skrzynkę elektryczną, płot i sklejkę w okolicach wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
- dodano sklejkę w narożnikach w okolicy wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
- dodano płot i sklejkę w wodzie przy miejscu dla snajpera na longu B, by zwiększyć czytelność (strona CT)
- główne zmiany