Po raz drugi w tym tygodniu Valve przychodzi do nas z aktualizacją Counter-Strike'a: Global Offensive. Twórcy nadal pracują bowiem nad usprawnieniem wprowadzonej niedawno funkcji pingowania i kolejne podjęte w tym celu działania możemy zobaczyć również dziś. Ponadto szeregu poprawek doczekały się dwie nowe mapy, Ancient oraz Forstbite, a i stary dobry Mirage zdołał załapać się do patch notesów. Pełną listę modyfikacji zawartych w dzisiejszej łatce prezentujemy poniżej:
CZYTAJ TEŻ: Wszystko o operacji CS:GO Broken Fang |
MISC
- powiadomienie o pingowaniu zacznie zanikać, gdy będziemy celować w jego okolicach i stanie się w pełni niewidoczne, gdy wycelujemy dokładnie w nie
- obniżono poziom dźwięków otoczenia po wybraniu Ancient
- obniżono poziom dźwięków śmierci kobiecej postaci
- ponownie próbkowano stare dźwięki w technologii HRTF
Mapy
- Mirage
- naprawiono „clip brush” w trybie Odbijanie
- Ancient
- zmniejszono głośność dźwięków otoczenia
- w niektórych miejscach zmieniono poziom oświetlenia otoczenia
- dodano dodatkowe oświetlenie w zaciemnionych narożnikach
- usunięto metalowe filary przy tylnym wejściu na BS B
- od teraz można strzelać przez rusztowanie na BS-ie B
- zablokowano możliwość patrzenia pomiędzy skrzynkami na BS-ie A
- poprawiono widoczność gracza w niektórych miejsach
- poprawiono gzymsy w okolicach środka, by było bardziej oczywiste, po których z nich można, a po których nie można chodzić
- pokryte mchem ściany nie posiadają dłużej powierzchni typu "trawa"
- naprawiono niewidoczne elementy ceramiki
- usunięto niektóre graty w okolicach tylnych drzwi do BS-a B
- dodano ogólne poprawki optymalizacyjne
- dodano ogólne poprawki clippingu
- Frostbite
- ogólne poprawki
- poprawiono działanie maapy
- poprawiono miejsca pojawiania się lootu
- zmieniono niektóre drzwi, by upłynnić rozgrywkę
- naprawiono zgłoszone przypadki obiektów fizycznych, które po przemieszczeniu zapadały się pod ziemię
- naprawiono zgłoszone przypadki, gdy upuszczona broń blokowała się przez granice clippingu
- Beta
- przemodelowano budynek baru, by poprawić rozgrywkę
- Radio
- naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego dron dostawczy zapadał się pod ziemię
- Tourist
- przycinane ogrodzenie w okolicach budynku z elektrycznością pozwala łatwiej wskakiwać na dach
- Stok narciarski
- ułatwiono chwytanie się drabiny na słupach wyciągu narciarskiego
- Zatoka
- naprawiono licznik na bramie ochrony
- Wioska
- przemodelowano budynek w wiosce, by poprawić rozgrywkę
- MISC
- naprawiono kilka miejsc, w których można utknąć
- naprawiono kilka miejsc, w których może utknąć loot
- dźwięk lawiny jest teraz cichszy i odgrywany tylko po pierwszej fali
- ogólne poprawki