Środek tygodnia, a więc czas na dawkę informacji na temat zmian w League of Legends. W tym tygodniu żadnej łatki do gry nie oczekujemy – następna, oznaczona numerem 11.3 zawita na serwerach dopiero za parę dni, a konkretniej w środę 3 lutego. Oznacza to, że poniższe szczegóły pochodzą od Marka "Scruffy'ego" Yettera, który tradycyjnie poinformował graczy na temat aktualizacji za pomocą Twittera. Tak więc bez zbędnego przeciągania: sprawdźmy, co szykuje dla graczy Riot Games.
CZYTAJ TEŻ Patch 11.2 trafił do League of Legends, a wraz z nim Viego i masa aktualizacji bohaterów i przedmiotów |
Bohaterowie
Na chwilę obecną Riot nie podzielił się żadnymi szczegółami na temat zmian bohaterów – tych powinniśmy upatrywać na dniach. Wiemy za to, którzy z nich i w którym kierunku zostaną zaktualizowani. Dodatkowo Yetter zaznaczył, że poprawiona ma zostać Rell, aczkolwiek nie kategoryzował jej w żaden sposób.
Osłabieni
|
Wzmocnieni
|
Przedmioty
Prawdziwa fala zmian pojawia się dopiero w kontekście przedmiotów. Twórcy gry wciąż szukają idealnego balansu dla wielu z nich, stąd też w patchu oznaczonym 11.3 wiele z nich zostanie zaktualizowanych. Tym razem możemy jednak z czystym sercem stwierdzić, że więcej z nich zostanie wzmocnionych, aniżeli osłabionych.
- Pancerz Umrzyka
- Mniej dodatkowego zdrowia (z 475 na 400 pkt)
- Kostur Płynącej Wody
- Mniej dodatkowej mocy umiejętności (z 60 na 50 AD)
- Klepsydra Zhonyi
- Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
- Żelazny Bicz
- USUNIĘTO: Stwory i potwory przyjmują podwójne obrażenia poniżej 50% zdrowia
- Cheptacz Posoki
- Mniejsza wartość aktywnego leczenia (z 12% na 8% brakującego zdrowia)
- Krwiożercza Hydra
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
- Gruboskórność Steraka
- Mniejsza wartość podstawowej tarczy (z 200 na 100 pkt)
- Krótszy czas trwania tarczy (z 5 na 4 sekundy)
- Siła Natury
- Więcej prędkości poruszania się co ładunek od otrzymywania obrażeń (z 6 [maks. 30] na 8 [maks. 40] jednostek)
- Mroźne Serce
- Mniejszy koszt (z 2700 na 2500 szt. złota)
- Mniej pancerza (80 na 70)
- Chemtechowy Skaziciel
- NOWE: Leczenie bądź też nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że ich kolejny atak nałoży 60% głębokich ran na 3 sekund
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20 jednostek)
- Nieśmiertelny Łuklerz
- Więcej wartości ataku (z 50 na 60)
- Więcej dodatkowej prędkości ataku (z 15% na 20%)
- Widmowy Tancerz
- Więcej wartości ataku (z 0 na 20)
- Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 45% na 25%)
- Długi miecz zastąpi sztylet w ścieżce budowy
- Zaatakowanie 3 razy powoduje, że Widmowy Walc zapewnia również 30% prędkości ruchu (zmiana z 5 razy i 40% prędkości ruchu)
- Pozdrowienia Lorda Dominika
- Więcej przebicia pancerza (z 25% na 35%)
- Roślinna Bariera
- Mniejszy koszt (z 1200 na 1000 szt. złota)
- NOWA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: Zgładzenie jednostki daje 1 jednostkę odporności na magię (maks. 15)
- Całun Banshee
- Więcej mocy umiejętności (z 65 na 80)
- Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
- Skupienie Horyzontalne
- Więcej mocy umiejętności (ze 100 na 115)
- Mniejszy minimalny zasięg hiperstrzału (z 750 na 700 jednostek)
- Świt Srebrzystej
- Brak szczegółów
- Wysysające Spojrzenie
- Mniejsza wartość wszechwampiryzmu (z 10% na 5%)
- Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
- Szczelinotwórca
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
- Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
- Zaćmienie
- Większa wartość przyznawanej tarczy (ze 150 [75 na bohaterach zasięgowych] na 180 [90 na bohaterach zasięgowych])
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 10% na każdym poziomie zmniejszone na 5-10% w zależności od poziomu)