Wczoraj informowaliśmy o zapowiadanych zmianach dla przedmiotów League of Legends w przyszłotygodniowej aktualizacji 11.3. Dzisiaj za to Mark "Scruffy" Yetter podzielił się szczegółami na temat zmian dla poszczególnych postaci i szczerze mówiąc, mogą one nieźle namieszać w drabince rankingowej jak i w profesjonalnej rozgrywce.
Bohaterowie
Riot Games zdradziło zmiany dla bohaterów, które w połączeniu z niektórymi aktualizacjami przedmiotów mogą być zabójcze dla niektórych czempionów. W takim miernym położeniu znajdują się między innymi Olaf, Ivern i Elise, którzy po wprowadzeniu łatki 11.3 mogą stać się mało grywalni. Ciekawie również wyglądają buffy. Z nich będą się cieszyć na przykład gracze Shyvany, Sylasa czy Vladimira.
Osłabieni
- Olaf
- Mniej podstawowego zdrowia (z 597 na 575 pkt)
- Gniew Berserkera (Bierna):
- Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 0-100% na 0-70% na podstawie brakującego zdrowia)
- Cho'Gath
- Migbłystalne Kolce (E):
- Mniejsze obrażenia (z 22-82 na 22-70 pkt)
- Migbłystalne Kolce (E):
- Pantheon
- Kometarna Włócznia (Q):
- Większy czas odnowienia umiejętności (10-8 na 13-8 sekund)
- Umiejętność zadaje teraz 70% obrażeń nie tylko stworom, ale także potworom z lasu
- Kometarna Włócznia (Q):
- Rammus
- Rozwścieczająca Prowokacja (E):
- Większy czas odnowienia umiejętności (z 12-10 na 12 sekund)
- Rozwścieczająca Prowokacja (E):
- Anivia
- Błyskawiczny Mróz (Q):
- Mniejsze obrażenia (z 70-210 [+50% AP]na 60-200[+45% AP] pkt)
- Burza Lodu (R):
- Większy czasd odnowienia umiejętności (z 4-1 na 4-2 sekundy)
- Błyskawiczny Mróz (Q):
- Elise
- Neurotoksyny (Q):
- Mniejsze obrażenia (z 40-180 na 40-160 pkt)
- Szał Pełzania (W):
- Mniejsza dodatkowa prędkość ataku (z 60-140% na 60-100%)
- Neurotoksyny (Q):
- Seraphine
- Osobowość Sceniczna (Bierna):
- Mniejsze obrażenia nut (z 5-20 na 4-16 pkt)
- Dźwięk Przestrzenny (W):
- Mniejsza wartość tarczy (z 60-120 na 50-100 pkt; z 90-180 na 75-150 pkt w przypadku użycia na sobie)
- Osobowość Sceniczna (Bierna):
- Ivern
- Mniej zdrowia co poziom (z 95 na 85 pkt)
- Wybuchowe Nasiono (E):
- Mniejsza wartość tarczy (z 80-220 na 80-200)
- Udyr
- Styl Feniksa (R):
- Mniej obrażeń z aury (z 50-300 na 50-275 pkt w ciągu 4 sekund)
- Styl Feniksa (R):
- Taliyah
- Skalna Surferka (Bierna):
- Więcej dodatkowej prędkości poruszania się przy ścianach (z 12-40 na 20-45%)
- Utkana Salwa (Q):
- Mniejsze obrażenia potworom po pierwszym uderzeniu (ze 100 na 80%)
- Skalna Surferka (Bierna):
Wzmocnieni
- Karma
- Większa regeneracja many (z 11.5 na 13 pkt)
- Wewnętrzny Płomień (Q):
- Mniejszy koszt many (z 65 na 55 pkt)
- Sylas
- Smagnięcie Łańcuchem (Q):
- Mniejszy koszt many (z 50-75 na 55 pkt)
- Królobójca (W):
- Większe obrażenia (z 65-205 [+85% AP] na 70-210 [+90% AP])
- Smagnięcie Łańcuchem (Q):
- Jinx
- Zmienianko! (Q):
- Większy zasięg (z 75-175 na 100-200 jednostek)
- Zmienianko! (Q):
- Shyvana
- Podwójne Ugryzienie (Q):
- Większy przelicznik dodatkowych obrażeń (z 0 na 40% AD)
- Wypalenie (W):
- Większy przelicznik dodatkowej prędkości poruszania się (z 0 na 8% na 100 AP)
- Podwójne Ugryzienie (Q):
Zaktualizowani
- Rell
- Przyciągnij i Odstrasz (E):
- Mniejszy czas rozwiązania kiedy użyte na sobie (z 3 na 1 sekundę)
- Naprawiono usterkę powiązaną z używaniem czaru na sojuszniku, który nie jest w zasięgu
- Przyciągnij i Odstrasz (E):
Przedmioty
W kontekście przedmiotów nic nie zmieniło się w porównaniu do wczorajszej zapowiedzi – wszystkie planowane zmiany są takie same.
- Pancerz Umrzyka
- Mniej dodatkowego zdrowia (z 475 na 400 pkt)
- Kostur Płynącej Wody
- Mniej dodatkowej mocy umiejętności (z 60 na 50 AD)
- Klepsydra Zhonyi
- Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
- Żelazny Bicz
- USUNIĘTO: Stwory i potwory przyjmują podwójne obrażenia poniżej 50% zdrowia
- Cheptacz Posoki
- Mniejsza wartość aktywnego leczenia (z 12% na 8% brakującego zdrowia)
- Krwiożercza Hydra
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
- Gruboskórność Steraka
- Mniejsza wartość podstawowej tarczy (z 200 na 100 pkt)
- Krótszy czas trwania tarczy (z 5 na 4 sekundy)
- Siła Natury
- Więcej prędkości poruszania się co ładunek od otrzymywania obrażeń (z 6 [maks. 30] na 8 [maks. 40] jednostek)
- Mroźne Serce
- Mniejszy koszt (z 2700 na 2500 szt. złota)
- Mniej pancerza (80 na 70)
- Chemtechowy Skaziciel
- NOWE: Leczenie bądź też nałożenie tarczy na sojusznika sprawi, że ich kolejny atak nałoży 60% głębokich ran na 3 sekund
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20 jednostek)
- Nieśmiertelny Łuklerz
- Więcej wartości ataku (z 50 na 60)
- Więcej dodatkowej prędkości ataku (z 15% na 20%)
- Widmowy Tancerz
- Więcej wartości ataku (z 0 na 20)
- Mniej dodatkowej prędkości ataku (z 45% na 25%)
- Długi miecz zastąpi sztylet w ścieżce budowy
- Zaatakowanie 3 razy powoduje, że Widmowy Walc zapewnia również 30% prędkości ruchu (zmiana z 5 razy i 40% prędkości ruchu)
- Pozdrowienia Lorda Dominika
- Więcej przebicia pancerza (z 25% na 35%)
- Roślinna Bariera
- Mniejszy koszt (z 1200 na 1000 szt. złota)
- NOWA UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: Zgładzenie jednostki daje 1 jednostkę odporności na magię (maks. 15)
- Całun Banshee
- Więcej mocy umiejętności (z 65 na 80)
- Większy koszt (z 2500 na 2600 szt. złota)
- Skupienie Horyzontalne
- Więcej mocy umiejętności (ze 100 na 115)
- Mniejszy minimalny zasięg hiperstrzału (z 750 na 700 jednostek)
- Świt Srebrzystej
- Brak szczegółów
- Wysysające Spojrzenie
- Mniejsza wartość wszechwampiryzmu (z 10% na 5%)
- Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
- Szczelinotwórca
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 15% na każdym poziomie zmniejszone na 8-16% w zależności od poziomu)
- Więcej zdrowia (ze 150 na 250)
- Zaćmienie
- Większa wartość przyznawanej tarczy (ze 150 [75 na bohaterach zasięgowych] na 180 [90 na bohaterach zasięgowych])
- Wszechwampiryzm teraz będzie zależny od poziomu bohatera (z 10% na każdym poziomie zmniejszone na 5-10% w zależności od poziomu)