STS
Kai'Sa
fot. Riot Games

Znamy szczegóły patcha 11.4. Jakie zmiany czekają bohaterów, przedmioty i dżunglę?

Skoro przedwczorajszej nocy Mark „Scruffy” Yetter zaprezentował nam skróconą listę zmian, które mają wejść w najbliższym patchu do League of Legends, to wczorajszej nocy musiała się pojawić jej rozszerzona wersja. Tak też się stało. Obecny sezon charakteryzuje się tym, że aktualizacje nie należą do najmniejszych. A jak będzie z patchem 11.4?

Bohaterowie

Tradycyjnie na liście osłabionych bohaterów znajdziemy tych najpopularniejszych, zwłaszcza wśród profesjonalnych graczy. W większości przypadków nie są to kosmetyczne zmiany, wystarczy spojrzeć na Samirę, u której planowana jest aktualizacja każdej umiejętności. O wiele więcej czempionów za to znajdziemy na liście wzmocnionych, co zapewne ucieszy niemało graczy.

Osłabieni

  • Samira
    • Chojracki Impuls (Bierna):
      • Zmieniony przelicznik dodatkowych obrażeń (z 7,5 na 3,5-9,5% TAD)
    • Smykałka (Q):
      • Zmieniony przelicznik obrażeń (z 100 na 80-110% TAD)
    • Wirujące Ostrze (W):
      • Mniejszy czas trwania (z 1 na 0,75 sekundy)
    • Dziki Pęd (E):
      • USUNIĘTO: można zerwać się do przyjaciela
      • Mniejsza prędkość zrywu (z 2050 na 1600 jednostek)
    • Piekielny Spust (R):
      • Większy czas odnowienia umiejętności (z 3 na 8 sekund)
  • Kai’sa
    • Icathiański Deszcz (Q):
      • Mniejsze obrażenia co pocisk (z 45-110 na 40-100 pkt)
      • Mniejsze maksymalne obrażenia jednemu przeciwnikowi (z 101,25-247,5 na 90-225 pkt)
      • Mniejsze maksymalne obrażenia po ewolucji (z 168-412,5 na 150-375 pkt)
  • Skarner
    • Mniej zdrowia co poziom (z 90 na 85 pkt)
    • Mniej podstawowego zdrowia (z 601 na 580 pkt)
  • Renekton
    • Rzeź Niewiniątek (Q):
      • Mniej leczenia z minionów (z 3-9 a 3-7 pkt)
      • Mniej leczenia z minionów przy wzmocnionej umiejętności (z 9-27 a 9-21 pkt)
  • Camille
    • Taktyczne Podcięcie (W):
      • Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 15-9 na 17-11 sekund)

Wzmocnieni

  • Caitlyn
    • Większa wartości ataku co poziom (z 3,3 na 3,8 pkt)
    • Więcej prędkości ataku co poziom (z 3,5 na 4%)
  • Fiora
    • Taniec Fechmistrzyni (Bierna):
      • Większe obrażenia (z 2,5% [+4,5% na 100 AD] na 3% [+5,5% na 100 AD])
  • Soraka
    • Deszcz Gwiazd (Q):
      • Większy bonus do prędkości poruszania się (z 15-25 na 20-30%)
    • Astralne Natchnienie (W):
      • Większe podstawowe leczenie (z 90-230 na 100-240 pkt)
  • Varus
    • Kołczan Rozkładu (W):

      • Większe obrażenia podczas aktywowania (z 0-50 a 0-80%)
      • Większe zwiększone obrażenia Q podczas ładunku
      • Większe obrażenia na podstawie brakującego zdrowia (z 9-21 na 10,8-25,2%)
  • Braum
    • Lodowcowa Szczelina (R):

      • Krótszy czas odnowienia (z 140-100 na 120-80 sekund)
  • Jinx
    • Większe podstawowe zdrowie (z 550 na 610 pkt)
  • Veigar
    • Złowrogie Uderzenie (Q):
      • Mniejszy koszt many (z 40-60 na 30-60 pkt)
    • Przedwieczny Wybuch (R):
      • Krótszy czas odnowienia (z 120-80 na 120-60 sekund)
  • Talon
    • Rozpruwanie (W):
      • Krótszy czas odnowienia (z 9 na 9-7 sekund)
  • Tryndamere
    • Więcej wartości podstawowego ataku (z 69 na 72 pkt)
  • Amumu
    • Histeria (E):
      • Większe podstawowe obrażenia (z 75-155 na 75-175 pkt)
  • Lee Sin
    • Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu (Q):
      • Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 11-7 na 10-6 sekund)

Przedmioty

Tym razem zaktualizowana zostanie mała liczba przedmiotów, bo tylko siedem. Większość z nich otrzyma minimalne poprawki.

  • Wieczna Zmarzlina
    • Krótszy czas użycia (z 0,25 na 0,15 sekundy)
    • Zmieniony przepis (od teraz Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota)
    • Więcej zdrowia (z 200 na 250 pkt)
    • Więcej aktywnych obrażeń (ze 100 [+30% AP] na 125 [+35AP])
  • Kosmiczny Impuls
    • USUNIĘTO: Prędkość ataku jest przyznawana przy uderzeniu
    • NOWE: Jeśli masz 160 AP, zyskaj 20 przyśpieszenia umiejętności i 10-30 prędkości poruszania się
    • Mniej przyśpieszenia umiejętności (z 30 na 20 pkt)
  • Ostrze Gniewu Guinsoo
    • Więcej prędkości ataku (z 40 na 45%)
  • Chempunkowy Łańcuchowy Miecz
    • Więcej zdrowia (z 150 na 250 pkt)
  • Śmiertelne Przypomnienie
    • Więcej wartości ataku (z 20 na 25 pkt)
  • Morellonomicon
    • Więcej mocy umiejętności (z 70 na 80 pkt)
  • Odnowienie Kamienia Księżycowego
    • Mniej podstawowego leczenia (z 70-100 na 50-100 pkt)

Lista zmian w dżungli:

Riot wycofał kilka nerfów, które zapowiadał w zeszłym tygodniu. Większość z nich została jednak utrzymana.

  • Ponurnik (Gromp)
    • Mniej doświadczenia za zabicie (z 135–182,25 do 125–168,75 pkt doświadczenia)
    • Mniej złota za zabicie (ze 105 do 85 sztuk)
    • Więcej zdrowia (z 1650 do 1750 punktów)
  • Skalniaki (Krugs)
    • Starożytny Skalniak (Ancient Krug)
      • Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 37–49,95 do 27–36,45 pkt doświadczenia)
      • Mniej złota za zabicie (ze 42 do 32 sztuk)
    • Małe Skalniaki
      • Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 18–24,3 do 16–21,6 pkt doświadczenia)
  • Szkarłatny Brzytwodziób (Crimson Raptor)
    • Mniej doświadczenia za zabicie (z 45–60,75 do 35–47,25 pkt doświadczenia)
    • Mniej złota za zabicie (ze 45 do 35 sztuk)
Tagi: , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Rusza runda rewanżowa Ultraligi. Przed K1CK kolejny trudny przeciwnik

Jeszcze kilka tygodni temu dopiero wdrażaliśmy się w klimat piątego sezonu Alior Bank Ultraligi, a już dziś rusza druga część sezonu zasadniczego! Po...