Od miesiąca Valve nie rozpieszcza nas jeżeli chodzi o aktualizacje Counter-Strike'a: Global Offensive. Te albo się nie pojawiają, albo jeżeli już zostaną opublikowane, to raczej nie przerażają ogromem modyfikacji. Także dzisiejszy update trudno zaliczyć do ogromnych, ale i tak warto o nim wspomnieć, bo tym razem twórcy pochylili się nad mapą Guard. Jest to arena, która została dodana do gry przy okazji startu operacji Broken Fang i teraz doczekała się zmian naprawiających kilka mogących irytować błędów. Pełną listę zmian prezentujemy poniżej.
MISC
- naprawiono elementy "env_fade" dla konfiguracji “only triggering player”
- dodano funkcję vscript ScriptTraceLinePlayersIncluded.
Mapy
- Zaktualizowano Guard do ostatniej wersji w warsztacie
- naprawiono miejsce do boostowania na łukach
- naprawiono brak rysowania między respem CT
- naprawiono różne miejsce, w których gracz mógł utknąć w ścianach