Gdy tylko Valve podjęło niespodziewaną decyzję o dodaniu Ancient do turniejowej puli map CS:GO, było jasne, że arenę tę czeka teraz seria zmian, poprawek i usprawnień. Proces ten mogliśmy przecież obserwować przez ostatnie lata już w przypadku Vertigo.

Aktualizacja CS:GO wprowadza zmiany na Ancient

Nic więc dziwnego, że lwia część modyfikacji wprowadzonych przez najnowszą aktualizację Counter-Strike'a dotyczy właśnie ulokowanej w lesie deszczowym areny. Same zmiany nie są może szczególnie rewolucyjne, bo przecież sporo z nich skupia się bardziej na wyeliminowaniu istniejących drobnych błędów, takich jak luki między pikselami czy też problemy z kolizjami, ale nie oznacza to, że nie zmieniło się zupełnie nic. Ulepszenia doczekał się przecież łącznik na midzie, bo bez wątpienia wpłynie na sam rozgrywkę. A co jeszcze zostało dodane do gry wraz z dzisiejszym patchem? Pełną listę prezentujemy poniżej.

CS:GO 360 Stats

  • poprawiono obliczenia wyników skuteczności dla poszczególnych kategorii broni

MISC

  • naprawiono błąd, w wyniku którego gracz otrzymał podwójne ostrzenie w związku z uruchamianiem gry bez trybu zaufanego

Mapy

  • Ancient
    • dodano Cubby 2.0 w łączniku na środku prowadzącym do A
    • zmniejszono wyszukany kamień w łączniku na środku prowadzącym do A
    • rozproszono liście i poprawiono clipping na sadzarce w okolicach maina A
    • wyciszono odgłosy ptaków w tle
    • usunięto clipping ze szczytu BS-a A, by umożliwić boostowanie się na sadzarkę poprzez maina T
    • dodano vphysics to wody na respie T, by broń nie zanurzała się w niej całkowicie
    • dodano wiele ulepszeń clip brush
    • uniemożliwiono granatom wpadanie do niedostępnego budynku przy wejściu na mida od strony T
    • usunięto luki między pikselami w rusztowaniu niedaleko BS-a B
    • usunięto luki między pikselami w wykończeniach drzwi na nowej drodze CT na BS-a A
    • uproszczono kolizje granatów na dachach
    • dodano ogólne poprawki związane z optymalizacją
  • Grind
    • dodano możliwość ślizgania się po ścianach na longu A
    • naprawiono niewidzialną ścianę w okolicach BS-u B
    • naprawiono znajdujący się poza mapą boost niedaleko BS-a A
    • naprawiono kolizje ściany w okolicach BS-a A
    • naprawiono kolizje kolumn dookoła BS-a A
    • dodano pomniejsze poprawki graficzne w okolicach respa T
  • Frostbite
    • naprawiono regresję zrzutów
    • naprawiono miejsca, w których można było utknąć
    • naprawiono lukę w terenie
    • przerobiono modele wież strażniczych