Hiszpańska La Liga to jedne z najlepszych rozgrywek piłkarskich na świecie. Niemniej nawet tak rozpoznawalna marka z pewnością chciałaby docierać do jeszcze większej rzeczy odbiorców. A w tym może jej pomóc branża esportowa.

Sport tradycyjny łączy siły z esportem

Wobec tego La Liga nawiązała trzyletnią współpracę z Galaxy Racer, czyli esportową organizacją ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kluczowym elementem tego porozumienia ma być stworzenie specjalnej serii, w ramach których influencerzy związani z GR będą podróżować po Hiszpanii. Będą oni odwiedzać różne kluby występujące w hiszpańskiej ekstraklasie, nie zabraknie więc również udziału popularnych piłkarzy. Cały projekt zaplanowano na trzy sezon, a pierwszy z nich, którego produkcja już ruszyła, ma liczyć dziesięć odcinków. Z prasowego komunikatu możemy dowiedzieć się, że przedstawiciele Galaxy Racer pojawią się m.in. w Barcelonie, Madrycie, Sewilli oraz Walencji.

Jesteśmy podekscytowani tą trzyletnią współpracą. Spodziewamy się bardzo pozytywnego odzewu na te unikalne działania. Obecnie wchodzimy w nową cyfrową erę, otwiera nam to więc możliwości, by dotrzeć do młodszego pokolenia – przyznał Maite Ventura, dyrektor zarządzający La Ligi. – Jesteśmy zaszczyceni faktem, iż zostaliśmy partnerami tak uznanej na świecie marki, jak La Liga. Jesteśmy zaangażowani w budowę długofalowego partnerstwa, które opierałoby się na wspólnej wizji tworzenia unikalnych doświadczeń dla fanów z całego świata – stwierdził z kolei dyrektor Generalny Galaxy  Racer, Paul Roy.

Organizacja z bogatym zapleczem

Galaxy Racer pojawiło się na arenie międzynarodowej w 2019 roku. Obecnie organizacja może pochwalić się posiadaniem drużyn w takich produkcjach, jak m.in. League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, VALORANT czy też Fortnite. Ponadto zatrudnia ona pokaźne grono influencerów, wśród których wyróżniają się mający spore grono subskrybentów Abo Flah oraz Naji Elqaq.